Radhoo Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Trøndere og møringer bruker det. Trønder selv som har bodd på Nordmøre i 8 år. Bruker "sjø" hele tiden. "OK da sjø" "Vet da det da sjø" "Skal gjøre det sjø" osv osv. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 "Ok da sjø" ->"Ok da skjønner du"? Ser ikke bra ut. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 2. "sjø'." Husk at alle setninger (unntatt spørsmål) skal avsluttes med "sjø." (Dette er en forkortelse for "skjønner du.") Eksempel: "Æ e trønder æ, sjø'!" "Æ gikk mæ over lainn og sjø, sjø'" etc. Kilde. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg har to stk. MX700 og på den jeg bruker så driver musepekeren å bytter mellom et vanlig muspeker ikon og en hengelås?! Fantastisk antall feil i en setning. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg har to stk. MX700 og på den jeg bruker så driver musepekeren å bytter mellom et vanlig muspeker ikon og en hengelås?! Fantastisk antall feil i en setning. Småfeil, legger ofte merke til de, men bryr meg sjeldent. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Småfeil, legger ofte merke til de, men bryr meg sjeldent. ...merke til dem, men bryr meg sjelden . Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 ...merke til dem, men bryr meg sjelden . Som jeg sa; småfeil, legger ofte merke til de, men bryr meg sjeldent. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hva synts du om skatter å avgifter i norge??? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Hva synts du om skatter å avgifter i norge??? Hva syntes du om skatter og avgifter i Norge? Svar: Helt på trynet. Nothing more then that.. Endret 25. april 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hva synts du om skatter å avgifter i norge??? Hva syntes du om skatter og avgifter i Norge? Svar: Helt på trynet. Nothing more then that.. Nothing more than that, takk. Then = konj. da, inntil da (till-) inntil da. Than = konj. enn, neppe, før, ikke før. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 ...merke til dem, men bryr meg sjelden . Som jeg sa; småfeil, legger ofte merke til de, men bryr meg sjeldent. ...merke til dem, men bryr meg sjelden . Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 ...merke til dem, men bryr meg sjelden . Som jeg sa; småfeil, legger ofte merke til de, men bryr meg sjeldent. ...merke til dem, men bryr meg sjelden . Noe sier meg at dette kan holde på lenge. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 det verste er at folk sier "sjøttkake" istedenfor kjøttkake. skrivefeil som å skrive en mindre bokstav som "bal" er dumt Lenke til kommentar
gspr Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 det verste er at folk sier "sjøttkake"istedenfor kjøttkake. Nåh... det er neppe det verste. Det verste er når folk SKRIVER sjøttkake. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) ...merke til dem, men bryr meg sjelden . Som jeg sa; småfeil, legger ofte merke til de, men bryr meg sjeldent. Hva med at du gir deg nå? EDIT: I går spiste vi sjøttkake til middag. Endret 26. april 2004 av DevN Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det irriterer meg inn i veggene at folk bruker utropstegn og spørretegn i tide og utide. Enkelte brukere benytter konsekvent aldri punktum etter en eneste setning. Bloodily annoying. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 At kj-lyd blir til skj-lyd kan jeg nesten forstå, men at det omvendte skjer, er verre: Jeg kjønner ingenting. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 - Hva hadde dere til middag i går? - Skjøttkaker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå