akristina92 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Den er fin, den ja. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hvordan av disse Pc'eneEr det mogeleg? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Kongs Berg vil jeg tro. Uff, da. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Så vidt jeg vet er hverken "uff, da" eller "den er fin, den ja" feil, men så er det ikke opp til meg å dømme. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Så vidt jeg vet er hverken "uff, da" eller "den er fin, den ja" feil, men så er det ikke opp til meg å dømme. 7621987[/snapback] Dersom du skal si "Uff, da gikk det dårlig" blir det riktig med komma. Derimot, dersom du bruker det som et uttrykk, som du forøvrig gjorde, skal det ikke være komma. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Dersom du skal si "Uff, da gikk det dårlig" blir det riktig med komma. Derimot, dersom du bruker det som et uttrykk, som du forøvrig gjorde, skal det ikke være komma. 7622008[/snapback] Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Dersom du skal si "Uff, da gikk det dårlig" blir det riktig med komma. Derimot, dersom du bruker det som et uttrykk, som du forøvrig gjorde, skal det ikke være komma. 7622008[/snapback] 7622068[/snapback] Eid Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Så vidt jeg vet er hverken "uff, da" eller "den er fin, den ja" feil, men så er det ikke opp til meg å dømme. 7621987[/snapback] Dersom du skal si "Uff, da gikk det dårlig" blir det riktig med komma. Derimot, dersom du bruker det som et uttrykk, som du forøvrig gjorde, skal det ikke være komma. 7622008[/snapback] Takk. Da lærte jeg noe nytt i dag også. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hva kan man si? I enkelte tilfeller er flisespikking utrolig morsomt! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) hater å lese innlegg der folk bruker ordet "lissom" eller liksom" to-tre ganger per setning. Utrolig irriterende å lese. Fant ikke noen eksempler i farta, desverre. Endret 1. januar 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 hater å lese innlegg der folk bruker ordet "lissom" eller liksom" to-tre ganger per setning. Utrolig irriterende å lese. Fant ikke noen eksempler i farta, desverre. 7622336[/snapback] Utrolig irriterende å høre på når folk bruker ordet "lissom" flere ganger i en samtale også. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 hater å lese innlegg der folk bruker ordet "lissom" eller liksom" to-tre ganger per setning. Utrolig irriterende å lese. Fant ikke noen eksempler i farta, desverre. 7622336[/snapback] Desssssverre. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Desssssverre. 7622540[/snapback] jajaja, hender jeg sleiver på tastaturet. Lenke til kommentar
rah Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 ikke helt sikker på problemet ditt.....=smen d høres ut som noe som kan ha med joring å gjøre... å forsjelig spenningspotensialer som skaper støy... hatt et lignende problem....=/ måtte ha ett filter mellom komponentene..... da ble den borte... Javel. Lenke til kommentar
rah Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Hvem er den BESTE skrekkfilm..!!? Jeg kjenner blodtrykket stige. Endret 2. januar 2007 av rah Lenke til kommentar
eivind lunder Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Bare det å tiltale Gud med liten g er en særdeles grov skrivefeil i mine øyne. Selv om jeg er ateist, syns jeg det er særdeles blasfemisk å skrive Gud med liten g. 7614773[/snapback] Absolutt ikke! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Neivel? I kristendommen handler det kun om en eneste gud, og det er Gud. Akkurat som om man skulle skrive Allah med liten a, eller Buddha med liten b. Zevs og Athene med liten z og liten a er heller ikke spesielt aktuelt for min del. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det skrives ikke javel eller neivel, disse skal særskrives. Er for øvrig helt enig i det OML skriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå