Plomma2 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 hva gidde du til han/hun Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Legg ut bilder av deres/ditt juletré Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hater folk som sier "min sin". "min sin hund". Det heter da bare "min hund" for svarte ***! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 En av windows oppdateringene var en lisenssjekker. Den installerte jeg. Og nå så funker ikke wmp. Når jeg klikker på den så får jeg beskjed om å installere den nye wmp. Men den må valideres. Det er en sånn stjerne nederst på systemtrayen min. Der det står at jeg må validere min versjon. Dette er nok pga oppdateringen jeg installerte. Er det mulig å få dette vekk? Eller må jeg installere windows på nytt? Noen elsker punktum... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) max fart, og masse kompalonger Han mener "kompanjonger". Endret 24. desember 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 max fart, og masse kompalonger Han mener "kompanjonger". 7571550[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7438767 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Jeg er bombesikker på at jeg lette. Endret 25. desember 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg vet jeg tar feil, men jeg gir meg faen ikke... Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 De 2 høyeste budene vinner!2,4 GHz trådløst mini overvåkingssystem komplett med 2 stk værbestandige IP44 kameraer. Trådløst er meget enkelt å montere Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 En av windows oppdateringene var en lisenssjekker. Den installerte jeg. Og nå så funker ikke wmp. Når jeg klikker på den så får jeg beskjed om å installere den nye wmp. Men den må valideres. Det er en sånn stjerne nederst på systemtrayen min. Der det står at jeg må validere min versjon. Dette er nok pga oppdateringen jeg installerte. Er det mulig å få dette vekk? Eller må jeg installere windows på nytt? Noen elsker punktum... 7570702[/snapback] Jeg mistet pusten ved hvert punktum. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Noen elsker punktum... 7570702[/snapback] ... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 De 2 høyeste budene vinner!2,4 GHz trådløst mini overvåkingssystem komplett med 2 stk værbestandige IP44 kameraer. Trådløst er meget enkelt å montere 7572564[/snapback] Netthandelen? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Først noen byttedager, også salg. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hei!tenkte jeg kunne starte en tråd om lending kaoset som gjemmer seg bak pcene til norge's folket kan starte me mittt eget «norge's folket»? Godt jobba. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Bra film, virker som den er nær virkeligheten.Bra musikk hovedpersonen derek spiller bra som nynazist men feiler å spille lei seg i klimakset på filmen (tror det der var litt knotete formulert). Er nok andre ting enn formuleringen personen burde bekymre seg over i første omgang. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Kan begynne med at i 1 klasse så ble jeg bed om å ha vann på svampen lærerinnen brukte,og jeg gikk bort til vasken og dynket den i vann,5 sekkunder etter lo hele klassen da hadde jeg mokka svampen rett i ansiktet på lærern som sto og var dynnbløt og forbandet. laugh.gif laugh.gif laugh.gif Klassen min var generelt jæwlig mot alle vi hadde, husker i 8 klasse så hadde vi så si inngen onklige KRL timer, for vi var så jæwlie,spesiellt en i klassn, tilslutt etter mye banning og motsielse av læreren ble læreren så sur at han sporte eleven om han ville ha billetter til å dra seg til helvette vekk fra plassen her. inv_biggrin.gif inv_biggrin.gif Vi hadde både foreldre og PPT/barnevern tjenesten inn i klassen,vi ble tatt for sniffing,drikking på skolen var også noe mange gjorde,mest de i klassen under vår, de var egentli værre enn åss. Det sto til og med på teksteven at 9klassen ved Rørvik Ungdomsskole var en av de verste 9klassen i landet laugh.gif i 6 klasse hadde vi en lærerinne som ofte satt bak i klasserommet å skrek,etter det åre så vi lite til henne,værken i timene eller på skolen, hun var forduftet...rart d der... inv_biggrin.gif Kan fortsette slik med mange historier,som springe fra lærerne når de skal ha deg med til rektor,banne,kjefte,osv. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Mye skriving om hvor "jæwlie" de var på skolen 7580469[/snapback] Måten han skriver på er vel strengt tatt bare en bekreftelse på hva han skriver Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 girls is the most prechous thing we got in life... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Det litt lengre oppe her er jo et lysende eksempel på ungdommer som burde hatt pryl. Lenke til kommentar
andm Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 For noen holdninger ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå