Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
halloen skall ha meg ny amd cpu?

 

hvilken bør jeg gå får.

 

den skall brukes til spilling av battel-field- cs 1,6 og alle de ny spilla som kommer.

 

så hvis du har en cpu og anbefaller så skriv i vei hvis du har ulr til en test av amd cpuer i 3dmark og sånt så hadde det hvert supert om du hadde giddi og gitt meg url?

 

hmm... skall ha meg nytt cpu-hovedkort-ram-

 

ja jeg skall nok overklokke!

 

Skjermkort max pris blir vell 1700 eller nmoe sånt!

 

o ja skall nok bruke 7000 kr.... :)

 

Så får han et lite tips

"skal skal bare ha en l"

 

så derre mener Athlon 64?

 

men hvem av de skall jeg gå får?

Lenke til kommentar
Er ikke helt ubegrunnet å klage på Sx1,det er mange som har klagd på den,når enn først skal begynne å klage på telefoner,har jo en del problemmer med software på den da,men det kommer helt på hva en bruker SX1 til da,det er jo en mobil da ikke noe annet,det samme gjelder også 6600

 

Herregud da, punktum min venn!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
JEG KJØPE HOS NETSHOP PGA DEn SJokoladen er synsyKT god.... :):p

---

jahhh prøv og skru av alle skruen og start opp da!

 

eller så kan du skifte minne!

----

Jo a p4 klokker bra men har jo det her hjemme da skall ha en amd pce her oxo.

 

så hvis du har peil på et bra hovedkort-cpu-minne så hadde det hver supert om du skrev det.... :p

----

jeg ville ha kjøpt meg nytt minne vis jeg hvar deg jeg!

---

halloen skall ha meg ny amd cpu?

 

hvilken bør jeg gå får.

 

den skall brukes til spilling av battel-field- cs 1,6 og alle de ny spilla som kommer.

 

så hvis du har en cpu og anbefaller så skriv i vei hvis du har ulr til en test av amd cpuer i 3dmark og sånt så hadde det hvert supert om du hadde giddi og gitt meg url?

---

det er gjorer jeg og pcen slo seg på:

du tar og flytter minne brikka til den bakkerste minne porten og da skall det funke.... :p

----

halloen skall ha meg et nytt skjermkort til gaming skall spille spill som cs 1,6 og battel field vitenam så jeg lurer på om du har et rimelig skjermkort og anbefalle meg som funker supert til spill og sånt?

 

Hvorfor, HVORFOR, kan vi ikke ha et GrammarPolice? Argh.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Tar jeg helt feil når jeg sier at de fleste (eller alle) av de innleggene kommer fra én og samme person?

Nei. Selvsagt øker dette muligheten for at jeg har hengt ut en stakkars dyslektiker, men jeg ble bare litt - tja - sint?

Lenke til kommentar

Dette er ingen grammatisk feil, psilocybe, men aldri to punktum i en setning. Mange sier "en, tre eller ingenting" - det er feil. Se her for regler angående punktum:

 

http://www.sprakrad.no/punktum.htm

 

Og for å være ekstra pirkete: Stor bokstav etter punktum.

 

Natt, folkens! Nå er jeg så trøtt at jeg begynner å rette på andres skrivefeil i denne tråden.

 

EDIT:

 

DevN var et hårstrå foran, men jeg kom med link som kan hjelpe deg videre fremover, psilocybe :laugh:

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
Dette er ingen grammatisk feil, psilocybe, men aldri to punktum i en setning. Mange sier "en, tre eller ingenting" - det er feil. Se her for regler angående punktum:

 

http://www.sprakrad.no/punktum.htm

 

Og for å være ekstra pirkete: Stor bokstav etter punktum.

 

Natt, folkens! Nå er jeg så trøtt at jeg begynner å rette på andres skrivefeil i denne tråden.

 

EDIT:

 

DevN var et hårstrå foran, men jeg kom med link som kan hjelpe deg videre fremover, psilocybe :laugh:

Slike "punktumsfeil" synes jeg er helt OK. Det skaper litt mer liv i språket. Merk at slike punktumer kun skal skje på forum, sms og msn. Ikke i stiler og i offentlige notater. Og hvis en skal bruke slike punktumer så synes jeg at 3 er greit... Men for all del, bare kast norskboka på meg. :D

 

Edit: Punktum!!

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar
... for all del, bare kast norskboka på meg :D

Så var vi der igjen, ja... Tar forbehold på eventuelle skrivefeil, som måtte forekomme under følgende påstand:

 

Man ender ALLTID en setning, der finnes ikke et "men", med punktum. For å si det litt hyggeligere, en "smiley" er ikke et punktum!

 

---

Ok, jeg lekte profesjonell da jeg skrev "blabla forbehold blabla". Skammer meg. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...