Daniel Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Mange gullkorn i dag. HVA TROR DERE OM DENNE MALING? ER DEN TøFF ? HER ER OPEL CALIBRA SOM JEG HAR LYST TIL à KJøPPE, SE HER BILDER 7537782[/snapback] Jeg har lite til overs for folk bruker «tro» istedenfor «mene/synes». Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Her er et svar en person la til i sin egen post når det var ingen som svarte på den: ingen som vet noe om det! Hmm.. Neivell Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hmm.. Neivell 7540445[/snapback] Ja vel ... Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Favoritt brukere: Piece, stykke.. Kanskje peace? Endret 20. desember 2006 av Dimanche Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 hvorfor? fordi taurens ser teite ut og syns overalt så hvorfor bare ikke gjøre det åpen lyst med å ha en "sprek" farge? ord deling ja Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 i følge elektroteknikk læreren min som driver eget elektrikkerfrima så er det slik at det er lov til å legge varmekabler for en ufaglært men om hele huset ditt brenner ned og de finner ut at grunnen var en elektrisk feil står hele ansvaret på deg og du får ingenting på forsikringen! det en ufaglært har lov til å fikse er brytere og ledninger på lamper så lenge det er en stikkontakt i enden av ledningen. men igjen så kan dette falle tilbake på deg om de finner ut at en husbrann startet der. det er i alle fall det jeg har lært, etter som at læreren leste det fra NEK 400 så regner jeg med det er rett Denne tok litt tid å fordøye. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Reklamebanner for Dell fra hovedsiden til hw.no: Sessong Tilbudf På Dell.Brrrrrr-illiantef Idèer. Kjøp online - unngåf kø og spar 200,- Følg linken og finn et "Dell bærbar tilbud". Jeg blirf litt oppgittf. Edit: Glemte et mellomrom. Endret 21. desember 2006 av frostbitten Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Vebjørn Sand får kritikk får signering Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Mange gullkorn i dag. HVA TROR DERE OM DENNE MALING? ER DEN TøFF ? HER ER OPEL CALIBRA SOM JEG HAR LYST TIL à KJøPPE, SE HER BILDER 7537782[/snapback] Jeg har lite til overs for folk bruker «tro» istedenfor «mene/synes». 7538062[/snapback] Når ble det noe galt med det? Nå må jeg slutte med det for bli en av de kule gutta. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 i følge elektroteknikk læreren min som driver eget elektrikkerfrima så er det slik at det er lov til å legge varmekabler for en ufaglært men om hele huset ditt brenner ned og de finner ut at grunnen var en elektrisk feil står hele ansvaret på deg og du får ingenting på forsikringen! det en ufaglært har lov til å fikse er brytere og ledninger på lamper så lenge det er en stikkontakt i enden av ledningen. men igjen så kan dette falle tilbake på deg om de finner ut at en husbrann startet der. det er i alle fall det jeg har lært, etter som at læreren leste det fra NEK 400 så regner jeg med det er rett Denne tok litt tid å fordøye. 7545641[/snapback] It takes a lot of volt's, but not too many watt's Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 i følge elektroteknikk læreren min som driver eget elektrikkerfrima så er det slik at det er lov til å legge varmekabler for en ufaglært men om hele huset ditt brenner ned og de finner ut at grunnen var en elektrisk feil står hele ansvaret på deg og du får ingenting på forsikringen! det en ufaglært har lov til å fikse er brytere og ledninger på lamper så lenge det er en stikkontakt i enden av ledningen. men igjen så kan dette falle tilbake på deg om de finner ut at en husbrann startet der. det er i alle fall det jeg har lært, etter som at læreren leste det fra NEK 400 så regner jeg med det er rett Denne tok litt tid å fordøye. 7545641[/snapback] It takes a lot of volt's, but not too many watt's 7552652[/snapback] Håper det var ironi ("volt's" og "watt's") ... Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Volt's og watt's skrives faktisk med 's bak da. Engelsk. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Selv om ordet står i flertall? Flertall på engelsk har ikke apostrof, den brukes kun når det gjelder sløyfing av bokstaver, f. eks.: She's a girl He's a little boy toy You're beautiful That's a lot of balloons Og så videre Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Selv om ordet står i flertall? Flertall på engelsk har ikke apostrof, den brukes kun når det gjelder sløyfing av bokstaver, f. eks.: 7554317[/snapback] At den brukes kun når man sløyfer bokstaver er vel ikke helt rett; eieform markeres jo også med 's. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Ja, selvfølgelig! Liten glipp der, men jeg mener uansett at det ikke skal være apostrof i "volts" og "watts" ... Oppdatert: Og jeg får støtte fra Clue2005, en genial digital ordbok! Endret 22. desember 2006 av OML Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 selvsagt skal det ikke være apostrofer i volts og watts Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Mens stor bokstav og punktum er en klar fordel, unge thendrup. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Takkar så mycket! Jeg lærer mye nyttig i denne tråden. Her er det dyktigere norsklærere enn jeg hadde "gleden" av på skolen. Det er bare en liten ting jeg lurer på, og det er graden av aggresjon som brukes av enkelte overfor ukyndiges grammatikkovertramp i kommunikasjonen her...? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Mens stor bokstav og punktum er en klar fordel, unge thendrup. 7556888[/snapback] pføy, stor bokstav og punktum er for pingler og høyrefolk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå