Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
i følge elektroteknikk læreren min som driver eget elektrikkerfrima så er det slik at det er lov til å legge varmekabler for en ufaglært men om hele huset ditt brenner ned og de finner ut at grunnen var en elektrisk feil står hele ansvaret på deg og du får ingenting på forsikringen! det en ufaglært har lov til å fikse er brytere og ledninger på lamper så lenge det er en stikkontakt i enden av ledningen. men igjen så kan dette falle tilbake på deg om de finner ut at en husbrann startet der.

 

det er i alle fall det jeg har lært, etter som at læreren leste det fra NEK 400 så regner jeg med det er rett

 

Denne tok litt tid å fordøye.

Lenke til kommentar
Mange gullkorn i dag.

 

HVA TROR DERE OM DENNE MALING? ER DEN TøFF ? HER ER OPEL CALIBRA SOM JEG HAR LYST TIL à KJøPPE, SE HER BILDER

7537782[/snapback]

Jeg har lite til overs for folk bruker «tro» istedenfor «mene/synes».

7538062[/snapback]

Når ble det noe galt med det? Nå må jeg slutte med det for bli en av de kule gutta.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
i følge elektroteknikk læreren min som driver eget elektrikkerfrima så er det slik at det er lov til å legge varmekabler for en ufaglært men om hele huset ditt brenner ned og de finner ut at grunnen var en elektrisk feil står hele ansvaret på deg og du får ingenting på forsikringen! det en ufaglært har lov til å fikse er brytere og ledninger på lamper så lenge det er en stikkontakt i enden av ledningen. men igjen så kan dette falle tilbake på deg om de finner ut at en husbrann startet der.

 

det er i alle fall det jeg har lært, etter som at læreren leste det fra NEK 400 så regner jeg med det er rett

 

Denne tok litt tid å fordøye.

7545641[/snapback]

 

It takes a lot of volt's, but not too many watt's :love:

Lenke til kommentar
i følge elektroteknikk læreren min som driver eget elektrikkerfrima så er det slik at det er lov til å legge varmekabler for en ufaglært men om hele huset ditt brenner ned og de finner ut at grunnen var en elektrisk feil står hele ansvaret på deg og du får ingenting på forsikringen! det en ufaglært har lov til å fikse er brytere og ledninger på lamper så lenge det er en stikkontakt i enden av ledningen. men igjen så kan dette falle tilbake på deg om de finner ut at en husbrann startet der.

 

det er i alle fall det jeg har lært, etter som at læreren leste det fra NEK 400 så regner jeg med det er rett

 

Denne tok litt tid å fordøye.

7545641[/snapback]

 

It takes a lot of volt's, but not too many watt's :love:

7552652[/snapback]

 

Håper det var ironi ("volt's" og "watt's") ...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Takkar så mycket! Jeg lærer mye nyttig i denne tråden. Her er det dyktigere norsklærere enn jeg hadde "gleden" av på skolen. Det er bare en liten ting jeg lurer på, og det er graden av aggresjon som brukes av enkelte overfor ukyndiges grammatikkovertramp i kommunikasjonen her...? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...