Jarmo Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Fra Nettikette; Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Dette kan legges til som et svar i tråden hvis det er et engangstilfelle, men hvis du har ergret deg over samme person tidligere anbefaler vi at du sender en personlig beskjed til personen der du ber han prøve å skrive tydeligere. Det finnes nemlig mennesker som har skrive- og leseproblemer og da skal man ta hensyn. NB: Dersom du har et skriveproblem, men ønsker allikevel å benytte forumet, ser vi at du helst bruker en elektronisk ordbok før du poster, f. eks. den du finner i Word. Vi vil oppfordre til at du legger til informasjon i signaturen din om ditt skriveproblem, slik at du ved en senere anledning vil slippe at kanskje noen tar det opp. Vi vil påpeke at du verken trenger bruke Word eller signaturen slik vi her foreslår dersom dette ikke er ønskelig. Vi opplyser kun om at det er teknisk mulig, slik at vi kan slippe eventuelle uheldige situasjoner i fremtiden. Situasjoner som kan skape et unødvendig problem både overfor moderatorene og deg selv. En del poster slettet. Snart har alle julefred på jorden. Vi starter her og nå. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Og ikke bare det, men jeg har faktisk lært å legge merke til slikt, og det brenner rett og slett i øynene mine hver gang jeg kommer over en stygg skrivefeil. 7514515[/snapback] Oi sann, brenner det i øynene dine hver gang du ser en stygg skrivefeil? Da synes jeg du skal revurdere å jobbe som lærer. Hehe! Enkelte personer lasser på med SMS-språk, orddeling, og uforståelige skrivefeil. Endret 16. desember 2006 av Ingar Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Og ikke bare det, men jeg har faktisk lært å legge merke til slikt, og det brenner rett og slett i øynene mine hver gang jeg kommer over en stygg skrivefeil. 7514515[/snapback] Oi sann, brenner det i øynene dine hver gang du ser en stygg skrivefeil? Da synes jeg du skal revurdere å jobbe som lærer. Hehe! Enkelte personer lasser på med SMS-språk, orddeling, og uforståelige skrivefeil. 7516104[/snapback] Jeg har revurdert stillingen som lærer. Nå jobber jeg som sveiser Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg er mye på sykehuset og der gjør de mye feil. Og det er i Norge. Så dette stemmer nok. Men for å si det sånn da, hvis det ikke hadde vært sykehus hadde død jævla mange fler! Kom så gjerne under min litt unøyaktige kniv du Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Kakerlakk-stengt Nytt ord, igjen! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Ah, jeg tenkte å starte en nyord-tråd med det ordet som kickoff! Do it! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Vil tro at dette bryter med rettighetene, hvis du således velger å laste ned en utgave av Alone in the Dark, Jack is Back. Da jeg vet at PSX spill blir solgt som DVDer, ikke nedlastbare spill. Kan du vise til at du har lov til laste ned spillet. Skal jeg åpne igjen tråden. Tråden er også feilpostet. Da vi har et eget forum for konsoller. Ja, la oss bytte ut komma med punktum! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Vil tro at dette bryter med rettighetene, hvis du således velger å laste ned en utgave av Alone in the Dark, Jack is Back. Da jeg vet at PSX spill blir solgt som DVDer, ikke nedlastbare spill. Kan du vise til at du har lov til laste ned spillet. Skal jeg åpne igjen tråden. Tråden er også feilpostet. Da vi har et eget forum for konsoller. Ja, la oss bytte ut komma med punktum! 7523581[/snapback] Jeg har sett en del til han du siterer der. Han skriver som et svin. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Synes det er korslig å ta buss. Seriøst ... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Synes det er korslig å ta buss. Seriøst ... 7528667[/snapback] Like korslig som å bærsje. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) "Jeg driver med lekser og hjemme siden min jeg. Den er skikkelig bra asså." Endret 18. desember 2006 av hk_ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 > Feil melding i dvd shrink Denne har vi vel sett tusen ganger før ... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 1: vi lærer ikke så veldig fortere selv om dere påpeker Feil nei Hvem er Feil? Stakkars person, må ha blitt mobbet mye. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 i utgangspunktet kjønner værken jeg eller kompissen min hva folk skal med hyller på tg.... har aldri kjønnt vitsen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Nå er jeg så møkkalei!! jeg syns undersøkelserer veldig flott og interresant, men hva i all verden er det med briter og undersøkelser.hver bidige undesøkelse som ligger på dagsaktuelle nyhet eller kultur og underholdningsider er underskrevet med "iføge den britisk undersøkelse" eller "viser tall fra en britisk undersøkelse". Og det er veldig sånn, sex og samliv spørsmål.. eller mote og internett og sånne dagsaktuelle ting som de liker å spørre om. Tror britene at dems landsmenn liksom er malen på mennesker??! og at siden britiske tall viser så og så, så skal det stemme! åh.jeg blir like irritert hver gang de gærningene kommer med enny undersøkelse ass Ass! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) "lars,,,, kan du jelpe mg me å legge lasten riktig her i forhol til deppllassemenntet?" Deplasement. Endret 19. desember 2006 av Hylo Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det her er den morsomme videoklip jeg har en gang sett! Wow. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Mange gullkorn i dag. HVA TROR DERE OM DENNE MALING? ER DEN TøFF ? HER ER OPEL CALIBRA SOM JEG HAR LYST TIL à KJøPPE, SE HER BILDER Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja, den var sikeli tøffel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå