Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Fra Nettikette;

 

Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Dette kan legges til som et svar i tråden hvis det er et engangstilfelle, men hvis du har ergret deg over samme person tidligere anbefaler vi at du sender en personlig beskjed til personen der du ber han prøve å skrive tydeligere. Det finnes nemlig mennesker som har skrive- og leseproblemer og da skal man ta hensyn.

 

NB: Dersom du har et skriveproblem, men ønsker allikevel å benytte forumet, ser vi at du helst bruker en elektronisk ordbok før du poster, f. eks. den du finner i Word. Vi vil oppfordre til at du legger til informasjon i signaturen din om ditt skriveproblem, slik at du ved en senere anledning vil slippe at kanskje noen tar det opp. Vi vil påpeke at du verken trenger bruke Word eller signaturen slik vi her foreslår dersom dette ikke er ønskelig. Vi opplyser kun om at det er teknisk mulig, slik at vi kan slippe eventuelle uheldige situasjoner i fremtiden. Situasjoner som kan skape et unødvendig problem både overfor moderatorene og deg selv.

 

En del poster slettet.

Snart har alle julefred på jorden. Vi starter her og nå. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og ikke bare det, men jeg har faktisk lært å legge merke til slikt, og det brenner rett og slett i øynene mine hver gang jeg kommer over en stygg skrivefeil.

7514515[/snapback]

 

Oi sann, brenner det i øynene dine hver gang du ser en stygg skrivefeil? Da synes jeg du skal revurdere å jobbe som lærer. Hehe! ;)

 

Enkelte personer lasser på med SMS-språk, orddeling, og uforståelige skrivefeil.

 

:innocent:

Endret av Ingar
Lenke til kommentar
Og ikke bare det, men jeg har faktisk lært å legge merke til slikt, og det brenner rett og slett i øynene mine hver gang jeg kommer over en stygg skrivefeil.

7514515[/snapback]

 

Oi sann, brenner det i øynene dine hver gang du ser en stygg skrivefeil? Da synes jeg du skal revurdere å jobbe som lærer. Hehe! ;)

 

Enkelte personer lasser på med SMS-språk, orddeling, og uforståelige skrivefeil.

 

:innocent:

7516104[/snapback]

 

Jeg har revurdert stillingen som lærer. Nå jobber jeg som sveiser :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg er mye på sykehuset og der gjør de mye feil. Og det er i Norge. Så dette stemmer nok. Men for å si det sånn da, hvis det ikke hadde vært sykehus hadde død jævla mange fler!

 

Kom så gjerne under min litt unøyaktige kniv du :love:

Lenke til kommentar
Vil tro at dette bryter med rettighetene, hvis du således velger å laste ned en utgave av Alone in the Dark, Jack is Back. Da jeg vet at PSX spill blir solgt som DVDer, ikke nedlastbare spill. Kan du vise til at du har lov til laste ned spillet. Skal jeg åpne igjen tråden. Tråden er også feilpostet. Da vi har et eget forum for konsoller.

 

Ja, la oss bytte ut komma med punktum!

Lenke til kommentar
Vil tro at dette bryter med rettighetene, hvis du således velger å laste ned en utgave av Alone in the Dark, Jack is Back. Da jeg vet at PSX spill blir solgt som DVDer, ikke nedlastbare spill. Kan du vise til at du har lov til laste ned spillet. Skal jeg åpne igjen tråden. Tråden er også feilpostet. Da vi har et eget forum for konsoller.

 

Ja, la oss bytte ut komma med punktum!

7523581[/snapback]

Jeg har sett en del til han du siterer der. Han skriver som et svin.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Nå er jeg så møkkalei!! jeg syns undersøkelserer veldig flott og interresant, men hva i all verden er det med briter og undersøkelser.

hver bidige undesøkelse som ligger på dagsaktuelle nyhet eller kultur og underholdningsider er underskrevet med "iføge den britisk undersøkelse" eller "viser tall fra en britisk undersøkelse".

Og det er veldig sånn, sex og samliv spørsmål.. eller mote og internett og sånne dagsaktuelle ting som de liker å spørre om.

Tror britene at dems landsmenn liksom er malen på mennesker??! og at siden britiske tall viser så og så, så skal det stemme!

åh.jeg blir like irritert hver gang de gærningene kommer med enny undersøkelse ass

 

Ass! :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...