Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Hvordan gjor man dette? Skal Bios batteriet vaere lenge ute? Kan det vaere skadelig om det er for lenge ut?

 

Trenger raskt svar..

 

Det bør ikke være ute lengre enn til kl 1800. Neida det er ikke skadelig så lenge man har kledd på det ordentlig. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
How are thing going here?

I have been working a lot these past days, I hope I would now how much I'm making per hour to morrow. Have worked 18,5 hours now.

I know that I get my payment the 27th or the 28th of december.

That meens that I have a lot of mony in January month.

Hopefully I buy more RAM or a HDD.

 

O you nasty boy :w00t:

Lenke til kommentar
hu dama med jakka : gji hun en klem assaa sier du : uff den jakak lukta ikke godt. da kommer hun til aa lukye paa den aa finne ut at den stanker, tar den av seg, og vasker den.

 

EDIT : leifer i fleng

7494115[/snapback]

 

Leifer i fleng, ja ... Lurer på hvordan det så ut før editering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
lo-oslo.no

Folkemøtet mot nazismen ble en kraftfull manifestasjon mot nazis-men. Det var bare en uke tidligere at det ble bestemt å ha marke-ringen. Når 15.000 mennesker og 134 organisasjoner lar seg mobili-sere i løpet av en knapp uke viser det med all tydelighet at dette en-gasjerer, og at folk står opp mot og tar sterk avstand fra nazismen og dens ideologi.

--- Folkemøtet, som besto av seks appellanter og flere kulturelle inn-slag, forløp rolig og ble en verdig markering.

Lenke til kommentar
takk får at dere klager til meg... er faktis litt feigt og måtte quote den her til spot får alle... vis dere har problemer med hvordan jeg skriver send meg en pm og hjelpe meg heller med og skrive ordrett. Btw: født med dysleksi så tenk litt over hvem dere quoter.

Jeg vet om mange har dysleksi, men som likevel skriver grammatisk riktig. Alt som skal til er litt tålmodghet (og kanskje et retteprogram. Du kan ja for eksempel se over innleggene dine i Word i før du poster).

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
mange foretrekker 1,6 siden mange av feilene der ikke har blitt rettet opp derfor foretrekker mange nemlig source siden mange feiler er blitt rettet opp og fordi det er bedre grafikk og fysikk motor hvis du har tenkt deg og kanskje begynne litt med gmod bør du ha source siden alle modellene der kan brukes i gmod men hvis du ser etter kvalitet for pengene så er 1,6 et must for enhver FPS-gamer

 

 

 

Btw, musketeérnes slagord, er det "alle for én...", ikke sant?

Lenke til kommentar
Btw: født med dysleksi så tenk litt over hvem dere quoter.

7500631[/snapback]

Mange av de som blir sitert i denne tråden har dysleksi. Skal man tenke over det, og så bestemme seg for å ikke sitere det i denne tråden likevel, siden det er en sjanse for at man har dysleksi?

Dessuten bør man ikke slippe unna å prøve å skrive riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...