Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har har erfaring fra tidligere lan et d ikke er helt lurt å sove der....... skam jeg være trygg på å ikke bli vekka på en ubehagelig måte på tg? første lanet jeg var på våkna jeg med stearin i tinningen, begynnte å renne nedover mot øyet, men d stivna for d kom så langt....... håper bare d ikke er den type idioter på tg, skulle d skje dagen etter lanet har begynnt kan d bli bråk lixm....

 

Jeg gråter nesten her jeg sitter.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jo, de MÅ de!

Av den enkle grunnen at det har blitt brukt i veldig mange år , og syns ikke de ska lbegynne å forandre på hva som er normalt å si her i Norge og ikke!

De får tilpasse seg den ordbruken og orf forådet som er i Norge!

 

Nettopp :D

 

Er det noen som vet om det finnes trådløse Buzzkontroller?

 

Not shure, because there's a buzz in my head, and it's driving me mad :love:

 

Hvem klokke har du?

 

Jeg har en Rolex Cellini som er kjøpt for 12 000 i Tyrkia! Skikkelilg god kvalitet.

 

Hvor mye er klokka på din klokke, nå hvis du går etter din egen klokke?

 

Sucker! :w00t:

 

Jaja, jeg vier det er en bok ari behn har skrever,ikke at dette handler om den. jeg er rett og slett ikke i meget bra humør. jeg er overhodet ikke interrsessert i hva dere skriver tilbake, og OM dere i det hele tatt skriver. grunnen til at jeg skrev ordet "interressert" rett var at jeg hadde nyborsk tentam,en på mandag. jeg skriver her rett og slett for å sutre, er ikke så bra om dagen. er akkurat nå ganske på virket av alkohol bare sp det er sagt. ei jente tilsto i går at hu er ENORMT glad i meg, altspå hun sa det på en sp sinnsykt bra måte, over en laaang periode, er bveldog glad i henne også, men liksom ikke SÅ gøad i henne, hun sa hun tenkte på meg hele tiden. Je g liker henne og, enormt masse, men ikke SÅ godt, da da til henne at jeg ikke ønsket mere fordi jeg skal flytte ett stykke om ett halvt år (er student). Jeg var da på fest i dag, som så mange andre hlger, har heller ikke selvtillit nokk til å "prøve" meg på noen, ( har hatt fysiske problemer tidligere men her på sinnsykt bra nå) vennene mine er så å si frustrerte fordi jeg er singel anda de mener jeg ser meget bra ut da. men jeg tør ikke uabsett. var som sagt "ute" for 10 min siden, men gikk hjem i frustrasjon. søstra til så og si beste kompisen min stakk av med en fyr, og henne liker jeg enormt mye, saken er den at jeg fortalte henne som liker meg så mye at jeg ikke ønsker "noe mere" fordi jeg snart skal flytte, noe som kanskje ikke her hele sannheten.jgeg liker søstra sil denn ekompisen min veldig godt, og hun stikker av med denn efyren så og si hver fest, menb i hverdagen er hu "ikke interressert" i ham. ønsker så inderlig at hun var interressert i meg, men tør da ikke ta kontakt.har faktisk aldrig har en ordentlig kjereste, men nå skulle det gå veldig bra ifølge min evenner ( roaccutan) anbefaler jeg på det sterkeste. har så sinnsykr dårlig selvtillit på grunn av hvordan jeg var før. men det er ikke bare og bare...

har forresten sagt til henne som liker meg så godt at jeg bare ønskrt å være venner siden jeg flytter om 6 mnd, derfor har jeg heller ikk ehjerte til å "få meg kjereste" nå, da skuffer jeg sikkert henne så enormt. er så frustrert, vet at det er mitt liv og at jeg bestemmer over meg og mine følelser, men har ikk ehjerte til det. Holder meg for øyeblikket til min trofate gitar jeg.,..

 

Slike innlegg er som et bløtkokt egg og sprø toast :)

 

Edit: Nei skulle du sett på maken... Leif lå i buskaset :ohmy:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...