Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Annonser kan du ta i Bruktmarkedet og ikek på foprumet smile.gif

 

#Stenges#

 

Flyttes til tiktig kategori fra "hjelpe til kjøp av PC" smile.gif

 

Håpløst at ikke engang folk i forumstyret klarer å skrive skikkelig. Man skulle tro de ønsket et litt seriøst ansikt utad, men det får de neppe med slik skriving.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Håpløst at ikke engang folk i forumstyret klarer å skrive skikkelig. Man skulle tro de ønsket et litt seriøst ansikt utad, men det får de neppe med slik skriving.

7422115[/snapback]

De fleste er i grunn ganske flinke, men akkurat han der er helt forferdelig. Jeg er sikker på at i hvert fall halvpartene av innleggene hans inneholder noen skikkelig grove skrivefeil.

Lenke til kommentar
eneste jeg vil klage på er de som klager ;) (og da meg selv også) om dere velger å irritere dere over vær eneste skrivefeil, eller måten en person skriver på, er det dere som har et problem i mine øyne. Jeg blir mer irritert på en person som klager på måten en person beskriver sitt problem på enn den som har utført "ulovligheten". Svar heller seriøst og hjelp vedkommende istedenfor å kaste bort tiden til folk som faktisk trenger hjelp.........

1010927[/snapback]

 

Det er ikke jeg som har et problem så lenge det ser ut som 80% av de som skriver innlegg, diverse steder, er dyslektikere. Mange trenger tydeligvis et spark bak, det ser jo ikke ut som om de får det på skolen ... Er det dét de sier til læreren nå til dags kanskje? "Hva så om jeg har skrevet feil, det er du som har problemer om du ikke takler det". Ikke rart det står dårlig til ... :whistle:

Lenke til kommentar
Håpløst at ikke engang folk i forumstyret klarer å skrive skikkelig. Man skulle tro de ønsket et litt seriøst ansikt utad, men det får de neppe med slik skriving.

7422115[/snapback]

De fleste er i grunn ganske flinke, men akkurat han der er helt forferdelig. Jeg er sikker på at i hvert fall halvpartene av innleggene hans inneholder noen skikkelig grove skrivefeil.

7425142[/snapback]

I den anledning, quoter jeg meg selv fra tidligere i tråden:

Hardware nettverket satset i fjord på en speedometer-tjeneste til våre brukere og dette har vist seg å være en poplær tjeneste hos oss. Vi gir deg også muligheten for å sjekke din ut hastighet.

7262252[/snapback]

Lenke til kommentar
har hørt mange bra kritrikk om boka.

7433876[/snapback]

 

Er det mulig?

 

Det er helt klart at vi mangler grunnleggende norskundervisning i den norske skole.

Selv har jeg ei søster i 4. klasse, som har med seg planer fulle av skrivefeil hjem.

 

For eksempel(hvis jeg ikke tar totalt feil):

Matematikk er forkortet til "matm." på disse planene.

Jeg mener at den offisielle forkortelsen er "Matte".

 

Har også oppdaget en del orddelingsfeil, skrivefeil, feil når det gjelder oversetting av engelsk osv...

En trykkfeil på et tastatur kan alle gjøre, men informasjon ut til barn som utvikler skriveegenskaper burde korrekturleses!!

Lenke til kommentar
Blir så irritert nå folk setter punktum og komma sånn:

 

Ja ,det er skikkelig rart ,men det er ikke jeg.Ikke sant?

 

Det er til å rive av seg håret for!

7434769[/snapback]

Eller dette:

Hei

Har sett på litt forsjellige yrker,men så kom jeg over dette yrke:Utenrikstjenestemann.Høres ut som et yrke som har lang utdaninng,syns jeg.Også lurer jeg på hvordan dette yrke er?.Hva gjør du i dette yrke?.Framtidsutsikter?,Lønn?,Utdannelse?.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...