Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

bf 2142 vil jeg ikke si er et av de "farlige spillene siden det er i fremtiden, da vil du jo ikke kunne hverken våpnene eller kjøre tøyene i spillet så det vil ikke dessuten er dette et strategisk skytespill hvor vært lag kjemper for sin sak ingen av dem er antatt og være terrorister,derfor hvis du er gammel nok så er det helt greit at de kjøper det til deg.

7380873[/snapback]

 

Dagens. Hadde en god på lager, men rota den bort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
kjøpte dene mp3 spillern og har blitt overasket over hvor god kvalitet det var på dene spillern. utrolig god grafikk og stor lagrings plass i forhold til størelsen.

 

Jeg kjøpte dene mp3 for de jeg ikke vile ha i-pod som innebærer at man må ha et program som kalles I-tuns som tar utrolig mye plass på pcn og vis du overfører filer fra media player til I-tunes de vil filene ta enda mer plass en de jore før og det vil føre til at hardisken på en I-pod vil fyles myefortere opp en andre mp3 spiller.jeg vill si at dene her er enda bedre en i-pod pluss at den koster enda mindre. KJØP CRESTIVE IKKE I-POD.

Lenke til kommentar
Danske kommaregler er forskjellige fra norske, du. :)

7375445[/snapback]

 

Danske kommaregler er faktisk ganske like de opprinnelige norske, men brukes ikke så mye lenger. :)

 

Slik komma brukes på dansk:

 

Da jeg kom hjem, så jeg på TV.

 

Svenske regler:

 

Da jeg kom hjem så jeg på TV.

 

Begge disse setningene er riktige i dag, men sistnevnte ville ikke vært det for noen år siden.

7379803[/snapback]

Vi snakker jo om norske kommaregler. Jeg blåser i hva de danske og svenske kommareglene sier ...

 

«Da» innleder en leddsetning, og etter en leddsetning skal det alltid være komma.

 

Skrivereglene er enig med meg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
jobber som tlf selger og alle jeg ringer har Svare Hater de måtte de brenne ..

 

*vugger på stolen og leker gal får og slippe hjem*

7383157[/snapback]

 

Dagens :love: Får jeg ikke mere servering, så breker jeg istykker inventaret :yes:

Lenke til kommentar
Jeg stusser litt på at folk dropper å bruke ordet 'det'.

 

Er ikke snakk om å bygge en vegg for folk til å male på.

 

Bare jeg som finner det litt irriterende?

Av og til tar jeg meg selv i å gjøre det. Det smitter!

7392007[/snapback]

Se gjennom denne tråden, og du vil finne mange setninger uten subjekt.

Lenke til kommentar
kjøpte dene mp3 spillern og har blitt overasket over hvor god kvalitet det var på dene spillern. utrolig god grafikk og stor lagrings plass i forhold til størelsen.

 

Jeg kjøpte dene mp3 for de jeg ikke vile ha i-pod som innebærer at man må ha et program som kalles I-tuns som tar utrolig mye plass på pcn og vis du overfører filer fra media player til I-tunes de vil filene ta enda mer plass en de jore før og det vil føre til at hardisken på en I-pod vil fyles myefortere opp en andre mp3 spiller.jeg vill si at dene her er enda bedre en i-pod pluss at den koster enda mindre. KJØP CRESTIVE IKKE I-POD.

7386636[/snapback]

 

Herregud!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...