Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei jeg og en venn av meg har et vedde mål som lyder slik vel jeg kan vel si hvordan vi komm på dette her:

Det begynte da vi spilte Heroes 3 (for sånnn ca 2-3 uker siden) da jeg så at Gargoylene var i snø borga(våres kalllenavn) dette ble en diskusjon/krangel.jeg mente de var Death-Creatures og han mente sånn snille men han går jo på sånn rolle spill det var derfor det ble alvorligt.

Så jeg spør dere alt vitende er de Death eller er de "Sånn Snille"(Snø borga)

Lenke til kommentar
Hei jeg og en venn av meg har et vedde mål som lyder slik vel jeg kan vel si hvordan vi komm på dette her:

Det begynte da vi spilte Heroes 3 (for sånnn ca 2-3 uker siden) da jeg så at Gargoylene var i snø borga(våres kalllenavn) dette ble en diskusjon/krangel.jeg mente de var Death-Creatures og han mente sånn snille men han går jo på sånn rolle spill det var derfor det ble alvorligt.

Så jeg spør dere alt vitende er de Death eller er de "Sånn Snille"(Snø borga)

7367954[/snapback]

 

Kjente jeg ble litt dårlig. :sick:

Lenke til kommentar
-Når jeg var liten å lagde bål med white sprit og toalettruller i naboens garasje?

-Når jeg var liten å malte naboens røde bil med blåmaling?

-Når jeg var liten og hoppa på taket til naboens bil, og bulka taket?

-Når jeg var litt eldre og tegna en av mine erkefiender liggende under ei feit ku og spise møkka dens, for så å sende det som brev til han?

-Når jeg var litt eldre og hoppa med rattkjelke på ett usaklig stort hopp, hvor jeg landa i 50cm pudder og hele kjelken sto bom fast slik at jeg moste brystkassa nedi rattet og mista pusten i ett min?

-Når jeg var enda litt eldre og hoppa på en sånn haug som snøkanonene lager, for så å lande på klink is på baksia og bevime i ca 1/3 min og få hjernerystelse?

 

Noen bør lære forskjellen på DA og NÅR.

Lenke til kommentar
Et ordentlig inlegg her mekting imponert... og 1-2 frekk komentarer.

 

vel lagde denne tråden bare får gøy siden jeg kjedet meg på jobb og vis jeg skulle laget en butikk hadde det nok blitt en eller annen import butikk av varer som er ettertraktet

 

and for the record i am 19 year. happy?

 

vel joa det er ikke så enkelt og lage en butikk fra nothing får og si det sånn...

 

men skjønner jo at folk ikke kan ha litt humør selv om det var noen som var litt ironiske

Lenke til kommentar
Danske kommaregler er forskjellige fra norske, du. :)

7375445[/snapback]

 

Danske kommaregler er faktisk ganske like de opprinnelige norske, men brukes ikke så mye lenger. :)

 

Slik komma brukes på dansk:

 

Da jeg kom hjem, så jeg på TV.

 

Svenske regler:

 

Da jeg kom hjem så jeg på TV.

 

Begge disse setningene er riktige i dag, men sistnevnte ville ikke vært det for noen år siden.

Endret av Dragon Hunter
Lenke til kommentar
bf 2142 vil jeg ikke si er et av de "farlige spillene siden det er i fremtiden, da vil du jo ikke kunne hverken våpnene eller kjøre tøyene i spillet så det vil ikke dessuten er dette et strategisk skytespill hvor vært lag kjemper for sin sak ingen av dem er antatt og være terrorister,derfor hvis du er gammel nok så er det helt greit at de kjøper det til deg.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...