Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, den er oversatt med en eller annen oversetter. Man ser det lett på måten teksten er bygd opp på. Så den er vel strengt tatt ikke noe å slenge seg i veggen for, da man får slike resultater av omtrent alle oversettere på nett.

7318272[/snapback]

Jeg slenger meg ikke i veggen av det, men jeg synes bare det var litt rart at noen hadde oversatt en hel tekst slik for å seriøst putte den ut på nettet.

 

Er det forresten ingen som reagerer på innholdet i teksten? Eller er det umulig å forstå hva som menes? Det er vel kanskje uansett best å ikke forstå det :whistle:

Endret av premium
Lenke til kommentar
Problemet er at de har locket oss til begrensede users, så alting er egentlig en stor ekstrem pain up the ass, selv med dette har jeg greid å få unlocket pcen på alle måter, men denne har jeg ikke fått cracka enda. (Nei jeg kan ikke bare bytte bilde)

Velg for Guds skyld ett språk før du begynner å taste.

7321905[/snapback]

 

Veldig enig med deg, det der er ubehagelig å lese :no:

 

 

Bursdags gave til Far!

 

:!:

7324334[/snapback]

 

 

Hyggelig av Bursdag, da...

Lenke til kommentar
Vel, noen vise ord er vel kanksje på sin plass i den siste posten i denne tråden, men jeg har ikke noen så dropper vi det tongue.gif

 

Jeg vil si at denne tråden nå har fått lege lenge og vel, en ny tråd vil bli opprettet, men det går nok en liten stund. Mas om å lage en ny tråd vil føre utsettelser og den skal ikke opprettes av en bruker, men en moderator, eller admin. Om det skulle skje at noen av dere lager en SO6 i mellomtiden så vil det få reaksjoner.

 

Så da er det over for denne gang, vi sees igjen i en ny og frisk SO6 om ikke lenge smile.gif

 

Her mangler det ord, det er skrivefeil, og det er fryktelig dårlig tegnsetting i tillegg.

 

Edit: Enda en post fra samme fyr...

 

Hvorofr skjer altid dette? Som dere sa, denne tråden er nå stengt, men jeg kan poste er for det. Det er så dumt at folk gjør dette - Dette er med på å utsette SO6 enda en stund.

 

Kommer den en SO6 så vil alle som poster der får en liten smell smile.gif

7318052[/snapback]

 

Ikke bare er det mange slurvefeil, men selve innholdet er jo direkte tåpelig. "Hold dere fast folkens, for snart kommer den splitter nye supermodellen av en tråd som har fått navnet S06."

 

Hva har skjedd med verden?

Lenke til kommentar
Også er det vel et navn - Grandiosa.

7330317[/snapback]

Jeg har lagt merke til en del slike setninger i det siste, f.eks. «Først gjorde han det, også gjorde han det». Er dette rett? Burde det ikke være «Først gjorde han det, og så gjorde han det»?

7330650[/snapback]

 

Du snakker om en ny hendelse...

Det var ikke det jeg skrev der

 

Her står det forklaring.

Endret av Dark Knight
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...