L4r5 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 kaRbinett !?!?!?!?! Urk! Og: hvorfor er alle dyslektikere når man påpeker en skrivefeil? 7236267[/snapback] Fordi det er den beste unnskyldninga. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Dyslektikere bruker lengre tid og mer trening på å lære å lese og skrive bra enn andre. Derfor må vi ikke bruke så mye tid på å påpeke feil og lære dem opp. logisk? Hilsen en tidiligere middels dyslektiker, nå så godt som ikke dyslektiker i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Dyslektikere bruker lengre tid og mer trening på å lære å lese og skrive bra enn andre. Derfor må vi ikke bruke så mye tid på å påpeke feil og lære dem opp. logisk? Hilsen en tidiligere middels dyslektiker, nå så godt som ikke dyslektiker i det hele tatt. 7236346[/snapback] Men man kan jo ikke ved første øyekast si om en skrivefeil er skrevet av en dysletiker eller ikke? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Dyslektikere bruker lengre tid og mer trening på å lære å lese og skrive bra enn andre. Derfor må vi ikke bruke så mye tid på å påpeke feil og lære dem opp. logisk? Hilsen en tidiligere middels dyslektiker, nå så godt som ikke dyslektiker i det hele tatt. 7236346[/snapback] Men man kan jo ikke ved første øyekast si om en skrivefeil er skrevet av en dysletiker eller ikke? 7236907[/snapback] Det jeg finner påfallende er at alle som blir rettet på i et forum sier "jeg er dyslektisk"... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg lurte på om noen kunne en side der jeg kunne lære og spille bassgitar. ville nåkk kjøpt en bok, og en gitar:P Hvis du har dårlig råd kan du jo lage en i papXD lykke til uansett Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Utenfor bergen kino: Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hey, ikke kødd med Digg! Beste snopesjappa i byen! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hey, ikke kødd med Digg! Beste snopesjappa i byen! 7239041[/snapback] Det er ikke den billigste i hvert fall. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Der fikk han inngående kjennskap til våpenbruk, kjemikalier og bombemaking. Jeg tror sannelig at jeg også skal 'make' en bombe. 7234075[/snapback] Hehe, her har du nok lest litt feil. *making er godt norsk. Et eksempel er skomaking med det tilhørende yrket skomaker. II make v1 el. v2 (norr maka, fra lty) lage, ordne m- det slik at alt går bra / refl: alt m-t seg på beste måte 7234221[/snapback] Det var som faen. Men uansett høres det teit ut. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Det heter forsesten prsonlic computer selv om det er mange som bruker den samme maskina. Personlic, personlish... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg var på lagersalg i helgen. Der kunne man kjøpe både kjøkken klut, hånd mixer, brød rister, stav mixer, innleggs puter, strekk laken, golf genser, pute trekk og ski bukse. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Mange brød som falt ned da, tenker jeg.. siden de rista så fælt. </foreldrehumor> Strekk laken er jo en oppfordring. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (...), for å kjøpe godteri for på kjosken. ^^ Akk og ve! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 ser for meg et menneske anene vesen med horn å veier opp til et ton og har 7 mager, også døds dømt til å bli vegiterianer Jøss. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg var på jobb-messe i dag, og så den mest ødelagte powerpoint-presentasjonen noensinne. Det var ikke bare stavefeil på hver side, ikke engang på hver bidige side, men på hver eneste fordømte side... Det er synd at seriøse arbeidsgivere som går inn for å finne nye ansatte kan imponere såpass lite. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 TV-Norge: "Norge's vakreste eventyr". "Vekter sexdømt". Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hva tid kommer stalker? Hvem tid kommer Stalker. Det svir i øynene. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 haha, fantastisk/forferdelig Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hva tid kommer stalker? Hvem tid kommer Stalker. Det svir i øynene. 7257218[/snapback] Skulle til å poste det selv. Helt grusomt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hva tid kommer stalker? Hvem tid kommer Stalker. Det svir i øynene. 7257218[/snapback] Her er det mange spørsmålsord som blir brukt. Det styggeste jeg hører er hvor tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå