Abnegation Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Er dette riktig plassering av komma? Fra mors hjemmelagde kjøttkaker, til Fjordlands ferdigretter fra Helvete Noe annet tullball med den setningen? Er til norskstil, så gidder ikke å ha feil i tittelen liksom! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg fant tre punktum og null komma. Noen bedre? 7224228[/snapback] drit bra heheh han snur hele konversasjonen hehe Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg fant tre punktum og null komma. Noen bedre? 7224228[/snapback] Det er noe av det verste ... Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Er dette riktig plassering av komma? Fra mors hjemmelagde kjøttkaker, til Fjordlands ferdigretter fra Helvete Noe annet tullball med den setningen? Er til norskstil, så gidder ikke å ha feil i tittelen liksom! 7224438[/snapback] Trenger vel ikke komma i det hele tatt? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Luft renser pc Aha. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 the music at the end is pure pwn age xD thats wy a 5/5 Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Er dette riktig plassering av komma? Fra mors hjemmelagde kjøttkaker, til Fjordlands ferdigretter fra Helvete Noe annet tullball med den setningen? Er til norskstil, så gidder ikke å ha feil i tittelen liksom! 7224438[/snapback] Jeg ville droppet det kommaet. Helvete skrives med liten forbokstav. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jaokei, da stoler jeg på deg Er ikke helvete egennavn a? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jaokei, da stoler jeg på deg Er ikke helvete egennavn a? 7226126[/snapback] Nei, det er det ikke. this songs remaind me to gta vice city! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 sitte konfertablet å nye musikken. Litt "intrisang" vri på komfortabelt. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Der fikk han inngående kjennskap til våpenbruk, kjemikalier og bombemaking. Jeg tror sannelig at jeg også skal 'make' en bombe. Endret 6. november 2006 av SupremeX Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg blir nesten litt forbanna når jeg ser slik tåpelig bruk av engelske ord i vårt flotte språk! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Der fikk han inngående kjennskap til våpenbruk, kjemikalier og bombemaking. Jeg tror sannelig at jeg også skal 'make' en bombe. 7234075[/snapback] Hehe, her har du nok lest litt feil. *making er godt norsk. Et eksempel er skomaking med det tilhørende yrket skomaker. II make v1 el. v2 (norr maka, fra lty) lage, ordne m- det slik at alt går bra / refl: alt m-t seg på beste måte Endret 6. november 2006 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Der dreit i alle fall jeg kraftig på draget. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Der dreit i alle fall jeg kraftig på draget. 7234244[/snapback] Kraftig og kraftig fru Blom. Vil si du tok feil av noe de fleste ville tatt feil av. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Da jeg senere ble litt mer sostifikert startet jeg en organisasjon mot han^^ Jeg føler meg veldig sostifikert. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Da jeg senere ble litt mer sostifikert startet jeg en organisasjon mot han^^ Jeg føler meg veldig sostifikert. 7234402[/snapback] Meget fornøjelig observasjon. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Sikkretshull er lol.. Det er derfor Windows er dårlig!! Har mac og slipper alt det tulet med virus. Det er 114 viruser på pc og 1 på mac.. og ingen hull Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Sikkretshull er lol.. Det er derfor Windows er dårlig!! Har mac og slipper alt det tulet med virus. Det er 114 viruser på pc og 1 på mac.. og ingen hull 7235909[/snapback] haha..jeg vet hvor det viruset er! Rent grammatikkmessig, kunne bilen jeg kjører hatt en liten korrektur. I dørlistenm står det "confort"....er sikker på det skulle vært "comfort". Lenke til kommentar
Caze Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 kaRbinett !?!?!?!?! Urk! Og: hvorfor er alle dyslektikere når man påpeker en skrivefeil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå