Chris_lox Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Is tapp, i sol skin 7204009[/snapback] Så den selv. Helt forferdelig, rett og slett! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 han bytta pga han ikke ville ha problem med moren @ han kjøpte pc uten lov... xD [email protected]. window finner ikke hardisken min,trenger hjelp? Jeg vet om én av de to tingene du trenger hjelp til. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Forum > Hardware > Komplette systemer > ServereNo offence, men hva er feil her? 7198649[/snapback] Mangler trykk på e i servere, hvis man ikke skal servere noe da. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Mangler trykk på e i servere, hvis man ikke skal servere noe da. 7206081[/snapback] Mener du at det skulle ha vært «sérvere»? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Mangler trykk på e i servere, hvis man ikke skal servere noe da. 7206081[/snapback] Mener du at det skulle ha vært «sérvere»? 7206169[/snapback] Trykk på siste e, hvis ikke er det litt vanskelig å servere. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 PencilCase, ikke røyk alt du kommer over. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) PencilCase, ikke røyk alt du kommer over. 7206465[/snapback] Edit: Oh no! What a mad blundering, incredibly handsome young nincompoop I've been! Endret 3. november 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Les. Herregud, ikke bare er artikkelen vandalisert med skrivefeil, men i tillegg gir forfatteren et inntrykk av at X1600-kortene er bedre enn alle nVidias grafikkort på slutten av den siste testen. Er det rart at så mange blir bastante bedrevitere og "fanboys"? Endret 3. november 2006 av SupremeX Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 OMG jeg har vært utadert. desverre så finnes det ingen MP til Black & White2. men folk håper det kommer MP addon. men ser veldig dårlig ut Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) ---<: MiLD DySiLEKSi, sÅ iKkE MaS !! :>------<: IkKE fØl ALeiNE! 0_o :>--- Ja, så derfor må du blande store og små bokstaver? Endret 3. november 2006 av Redline Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) ---<: MiLD DySiLEKSi, sÅ iKkE MaS !! :>------<: IkKE fØl ALeiNE! 0_o :>--- Ja, så derfor må du blande stor og små bokstaver? 7213128[/snapback] Er det ikke "store og små bokstaver" ? Edit: Kanskje jeg er litt for pirkete noen ganger? Endret 3. november 2006 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Hehe, jo, det er nok det. Det går litt fort rundt hjørnene av og til. Endret 3. november 2006 av Redline Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Use you powers well.. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 jaja jeg skal lage vin etikketer til jule gave. men jeg trenger og finne ut hvor store de skal være og hvor jeg skal få kjøpt papir. (reiner med bokhandelen ) tenkte og skaffe noe maler sånn ate jeg kan se hvor stor jeg må ha den og sånt :love: Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Sett på plakat til italiensk restaurant her for en uke siden: Vill lam og rådyr meny På Maarud-posen står det "Maarud grepet". Herlig. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Pirat bukta dot com Han orddeler et domene, for pokker! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Han tror han slipper unna moderatorene på den måten. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Digi.no:En rekke teknologier lover mer naturtro bilder, men LCD er og vil lenge være dominerer for TVer og PC- skjermer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Lefdal.com: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 House of the Dead:ja kan si en ting det ble lagt en del dritt filmer i 2003 dette var en av dem la oss begynne med titelen House of the dead hvor lenge er de i huset hmm tok ikke tiden men det var ikke lenge hvorfor heter den ikke bare island of the dead det hadde vært litt mer logisk men ok Budsjette kan ikke ha vært noe særligt stort maskene var ikke noe særligt. kampene var mer matrix varte av og til for lenge for mye glad vold litt for mye tenårings vold. storyen var litt merkelig og manuset ja du stokk iallefall ikke noe særligt og 5 vanelige college studenter som sikkert aldri hadde vært bort i et våpen ble plutselig helt ville og traff hoder og hjerter hele tiden og til min forskrekelse så var den historien som kaptein kirk fortalte sann på filmen da patetisk men på en merkelig måte likte jeg den litt åja det var en ting til overgangene var enormt dårlige og små klipp fra spillet komm fram var jækeligt irriterende og vett du hva det er en oppfølger ja seriøst og det kommer til og komme en til får disse er basert på spill tror jeg da får det er 3 spill så jeg gir dette verket en: 3/10 popkorn film du kan få en sikker latter ut av. Takk for du leste min mening og ha en fin kveld Jeg fant tre punktum og null komma. Noen bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå