Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Under oppstart av Win XP skrur maskinen seg av og på igjen, for igjen at det samme problemet oppstår. Jeg ender i en sykkel!

 

Kan nevne at jeg nylig skulle teste et nytt skjermort på maskinen, men at jeg nå har satt tilbake de gamle skjermkortet. Det var etter at jeg byttet skjermkort at problemene oppstår. Har prøvd å boote i SAFE-MODE, med samme problem.

 

Ja, dette er skikkelig leit ... :)

Lenke til kommentar

Tittel:

demon elle ka?

 

Body:

Skjekk detta!  :cry:

 

*bilde*

 

ka er dåkes syn på dette? Prøv å legge merke til alle detaljer..

 

såg "berømte gjenferd" (dead famous) på tv2 zebra når dei va på alcatraz.

 

pretty spookey...  :ph34r:

 

søkte på han chris fleming duden og fant dette bilde.

 

:no:

Endret av Loerand
Lenke til kommentar
H-en i "herb" er vel stum på amerikansk, så da begynner jo ordet med en vokal.

7190791[/snapback]

H-en utales jo tror jeg.

7191488[/snapback]

Det kommer an på hvor du er fra. Sjekk dictionary.com

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
The word herb, which can be pronounced with or without the (h), is one of a number of words borrowed into English from French. The (h) sound had been lost in Latin and was not pronounced in French or the other Romance languages, which are descended from Latin, although it was retained in the spelling of some words. In both Old and Middle English, however, h was generally pronounced, as in the native English words happy and hot. Through the influence of spelling, then, the h came to be pronounced in most words borrowed from French, such as haste and hostel. In a few other words borrowed from French the h has remained silent, as in honor, honest, hour, and heir. And in another small group of French loan words, including herb, humble, human, and humor, the h may or may not be pronounced depending on the dialect of English. In British English, herb and its derivatives, such as herbaceous, herbal, herbicide, and herbivore, are pronounced with h. In American English, herb and herbal are more often pronounced without the h, while the opposite is true of herbaceous, herbicide, and herbivore, which are more often pronounced with the h.
Endret av unge thendrup
Lenke til kommentar

Bukse Design Konk!

 

Hei..

 

jeg vil mekke en konkuranse ,

 

Dere skall Designe den beste buksa!

det er ingen spesielle temaer så det er bare og designe i veg

 

 

dere skall redigere denne Buksa!

*bilde*

 

GO!

 

MVH : *nick*

 

PS: Buksa skall bli brukt til et nytt skin jeg skall mekke

 

så pleas hjelp meg!!

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
OLDEN GOLDIES: «The Legend of Zelda» (øverst f.v.), «Sonic the Hedgehog», «Mario Bros.», «F-Zero» (nederst f.v.) og «Super Mario 64» er blant klassikerne man kan laste ned og spille på Wii. Foto: Skjermbilder

:D Yeah! Jeg vet det kan være vanskelig å stokke tunga i blant, men står det like ille til med skrivingen?

Dette gjentar seg en gang til i løpet av artikkelen.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=136044

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...