Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eneste jeg vil klage på er de som klager ;) (og da meg selv også) om dere velger å irritere dere over vær eneste skrivefeil, eller måten en person skriver på, er det dere som har et problem i mine øyne. Jeg blir mer irritert på en person som klager på måten en person beskriver sitt problem på enn den som har utført "ulovligheten". Svar heller seriøst og hjelp vedkommende istedenfor å kaste bort tiden til folk som faktisk trenger hjelp.........

1010927[/snapback]

 

Helt enig!

 

Alle er vi så inkluderende, forståelsesfulle og jeg vet ikke hva, vi bruker forkortelser på mobiltext, dialekter osv.

 

Men når en stakkars tarm glemmer ett komma eller en bokstav da er helvete løs.

 

Vær glad at noen skriver innlegg etter egen evne og forutsetning, disse som har en tedens til irritasjon bør ta en selvransakelse og se om de er så feilfrie i ett og alt.

Lenke til kommentar
eneste jeg vil klage på er de som klager ;) (og da meg selv også) om dere velger å irritere dere over vær eneste skrivefeil, eller måten en person skriver på, er det dere som har et problem i mine øyne. Jeg blir mer irritert på en person som klager på måten en person beskriver sitt problem på enn den som har utført "ulovligheten". Svar heller seriøst og hjelp vedkommende istedenfor å kaste bort tiden til folk som faktisk trenger hjelp.........

1010927[/snapback]

 

Helt enig!

 

Alle er vi så inkluderende, forståelsesfulle og jeg vet ikke hva, vi bruker forkortelser på mobiltekst, dialekter osv.

 

Men når en stakkars tarm glemmer ett komma eller en bokstav da er helvete løs.

 

Vær glad at noen skriver innlegg etter egen evne og forutsetning, disse som har en tendens til irritasjon bør ta en selvransakelse og se om de er så feilfrie i ett og alt.

7066909[/snapback]

 

Sorry. :p Men jeg er enige i hva du sier. Det er mye pilk med dette. Men det er jo derfor vi har klagemuren.

Lenke til kommentar
Jepp, det var det jeg visste (se: ''etterpå''). Takk. :)

Men om du visste hva svaret var fra før av så var det vel egentlig ikke noe poeng i å spørre om det, var det vel? :roll:

Usikkerhet?

7067943[/snapback]

Da skulle du vel heller skrevet "det var det jeg trodde/regnet med/ante" eller lingnende.

 

Redigert: Fikset en liten feil.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...