Isbilen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) "- Det er skremmende hvordan bruk og kast kulturen har spredt seg til dyr, legger hun til." At hun ikke kan kunsten å bruke bindestrek er nå en ting, men hva mener hun? Har dyr også tilegnet seg denne mentaliteten? Jeg har merket at Fido blir litt fort lei av pinnene sine i det siste ... Endret 7. oktober 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 -Narkokokk brukte 18-åring som løpeguttNarkokokk? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Du blir bøttefjern av alle rettene han lager. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ja, så bøttefjern at du sexdreper noen med lyddemper slik at politiet kommer og du blir lyddemperdrap-siktet. Riktignok så er politiet snille og holder det unna allmenheten siden de vil ha tid til å sexetterforske deg, men det er inntil du blir VG-mordavslørt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Føkk heller, nå ble jeg forumtrøtt. God natt, folkens. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det betyr mer matte lekser til deg Matte lekser er et slit, ja ... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Emnetittel: har miste wow sd'ene. Hvordan vedkommende har prestert å putte så mange feil inn i de få ordene, skjønner jeg egentlig ikke. Greit nok at noen har litt vanskelig for å skrive rett, men dette må han jo nesten ha gjort med overlegg. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Til meg funer det å f.eks såve bare 6 timer en dag og sove ca 8 timer resten. Hvorfor kan ikke folk i det minste være konsekvente? :\ Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Fra en elkjøpavis: "DVD Brenner". Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Fra en elkjøpavis: "DVD Brenner". 7026505[/snapback] Elkjøp er eksperter på orddelingsfeil. Tror jeg telte 7-8 skrivefeil i en annonse, hvor de fleste feilene var orddelingsfeil. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hvilke linser er å anbefale? Tittel. Jeg lurer litt på hvordan linser som er å anbefale. Del av innlegget. Vakkert, ikke sant? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Fra en elkjøpavis: "DVD Brenner". 7026505[/snapback] DVD brenner, se din favorittfilm på VHS. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 moderne (og forsovet umoderne) Hvordan klarer man å ta feil av 'for så vidt' og 'forsovet'? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det er rimelig enkelt, da mange uttaler det slik. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ikke en skrivefei, men. Han sa at hvis Kriss og kameraten hadde vært kinesiske, afroamerikanere eller asiatere, ville ingenting ha skjedd Det blir jo det samme som «bla, bla, bla, hvis Ola hadde vært europeer, afrikaner eller norsk». Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 annalfabetisme Noen ord bør man virkelig ikke skrive feil ... Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er "finns" med 2 n`er? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har du noen gang sett ordet "finns"? Trodde ikke det, nei. Fins, derimot. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er "finns" med 2 n`er? 7035185[/snapback] Oi, oi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå