Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvis man ser på banneret på toppen av denne sida, står det "En brobygger mellom Kristene i Norden og Asia" [Link] Trodde det var "Kristne" og ikke "Kristene" ? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Det er "kristne", ja. Om 50 til 100 år ser jeg for meg étt sterkt og samlet norsk språk. Endret 6. oktober 2006 av Redline Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er "kristne", ja. Om 50 til 100 år ser jeg for meg étt sterkt og samlet norsk språk. 7013451[/snapback] Brilliant! Hvor fant du den? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Brilliant! Hvor fant du den? 7014586[/snapback] Den kom faktisk fra en som skriver veldig bra ellers. Å si hvem/hvor, er imot reglene. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hehe. Jeg føler meg litt skyldig i den apostrofen. Men det var meningen å skrive "ett" i stedet for "et". Tanken er ett sammensmeltet skriftspråk i stedet for de to vi har i dag. Redline: Takk! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hehe. Jeg føler meg litt skyldig i den apostrofen. Men det var meningen å skrive "ett" i stedet for "et". Tanken er ett sammensmeltet skriftspråk i stedet for de to vi har i dag. Redline: Takk! 7014856[/snapback] Aksent. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hva klasse går du i ? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvem, hva, hvor klasse går du i. Hvor får de det fra? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvem, hva, hvor klasse går du i. Hvor får de det fra? 7018441[/snapback] For ikke å glemme "hvordan klasse går du i?". Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hehe. Jeg føler meg litt skyldig i den apostrofen. Men det var meningen å skrive "ett" i stedet for "et". Tanken er ett sammensmeltet skriftspråk i stedet for de to vi har i dag. Redline: Takk! 7014856[/snapback] Jeg føler meg litt skyldig for å ha gjort narr av deg Det kan vel skje den beste.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Hehe. Jeg føler meg litt skyldig i den apostrofen. Men det var meningen å skrive "ett" i stedet for "et". Tanken er ett sammensmeltet skriftspråk i stedet for de to vi har i dag. Redline: Takk! 7014856[/snapback] Jeg føler meg litt skyldig for å ha gjort narr av deg. Det kan vel skje den beste ... 7019127[/snapback] Jeg måtte rette deg! Endret 7. oktober 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 kun fordi eg spør om dokke vett om någe goe musikk som eg kan hørra på når mg å en kompis e ude å råne he du någe i mod d? hvist du bare ska komma me drid så fatte isje eg kå du jr på ett musikk forum eller på ett forum i det heila tatt Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 kun fordi eg spør om dokke vett om någe goe musikk som eg kan hørra på når mg å en kompis e ude å råne he du någe i mod d? hvist du bare ska komma me drid så fatte isje eg kå du jr på ett musikk forum eller på ett forum i det heila tatt 7020253[/snapback] Wow. Måtte lese det der flere ganger! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det der er faktisk tilnærmelsesvis perfekt rettskriving hvis malen er jærdialekt. Jeg hadde ingen problemer overhodet med å forstå det. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Komma er en pen ting. Dialekt er ikke rettskriving uansett hvordan du vrir og vrenger på det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jepp. Skriftspråk og talespråk er to forskjellige ting. I Norge har vi tre skriftspåk: bokmål, nynorsk og nordsamisk. De norske talespråkene er derimot utallige. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Nå har jeg aldri påstått noe annet heller. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hehe. Jeg føler meg litt skyldig i den apostrofen. Men det var meningen å skrive "ett" i stedet for "et". Tanken er ett sammensmeltet skriftspråk i stedet for de to vi har i dag. Redline: Takk! 7014856[/snapback] Jeg føler meg litt skyldig for å ha gjort narr av deg. Det kan vel skje den beste ... 7019127[/snapback] Jeg måtte rette deg! 7019165[/snapback] Liten ting: Er det korrekt å skrive "Jeg måtte rette deg. " eller "Jeg måtte rette deg " på forumet? Har hele tiden brukt sistnevnte. Altså smiley i stede for punktum etter setningen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 "- Det er skremmende hvordan bruk og kast kulturen har spredt seg til dyr, legger hun til." VG slår til igjen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Liten ting: Er det korrekt å skrive "Jeg måtte rette deg. " eller "Jeg måtte rette deg " på forumet? Har hele tiden brukt sistnevnte. Altså smiley i stede for punktum etter setningen. 7022885[/snapback] Trur det vart konkludert med at punktum før smiley er korrekt. if u cant take it rent an hotell. ore learn to handel the true spirit of LAN. lite soving høy musikk osv. skal ikek være no sån som dreamhax dritt mere som tg ftw Endret 7. oktober 2006 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå