Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe. Jeg føler meg litt skyldig i den apostrofen. :blush:

 

Men det var meningen å skrive "ett" i stedet for "et". Tanken er ett sammensmeltet skriftspråk i stedet for de to vi har i dag.

 

Redline: Takk! :)

7014856[/snapback]

 

Jeg føler meg litt skyldig for å ha gjort narr av deg. :whistle: Det kan vel skje den beste ...

7019127[/snapback]

 

Jeg måtte rette deg! :no:

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
kun fordi eg spør om dokke vett om någe goe musikk som eg kan hørra på når mg å en kompis e ude å råne :D

 

he du någe i mod d? hvist du bare ska komma me drid så fatte isje eg kå du jr på ett musikk forum eller på ett forum i det heila tatt

7020253[/snapback]

 

Wow. Måtte lese det der flere ganger!

Lenke til kommentar
Hehe. Jeg føler meg litt skyldig i den apostrofen. :blush:

 

Men det var meningen å skrive "ett" i stedet for "et". Tanken er ett sammensmeltet skriftspråk i stedet for de to vi har i dag.

 

Redline: Takk! :)

7014856[/snapback]

 

Jeg føler meg litt skyldig for å ha gjort narr av deg. :whistle: Det kan vel skje den beste ...

7019127[/snapback]

 

Jeg måtte rette deg! :no:

7019165[/snapback]

 

Liten ting: Er det korrekt å skrive "Jeg måtte rette deg. :( " eller "Jeg måtte rette deg :( " på forumet? Har hele tiden brukt sistnevnte. Altså smiley i stede for punktum etter setningen.

Lenke til kommentar
Liten ting: Er det korrekt å skrive "Jeg måtte rette deg. :( " eller "Jeg måtte rette deg :( " på forumet? Har hele tiden brukt sistnevnte. Altså smiley i stede for punktum etter setningen.

7022885[/snapback]

Trur det vart konkludert med at punktum før smiley er korrekt.

if u cant take it rent an hotell. ore learn to handel the true spirit of LAN. lite soving høy musikk osv. skal ikek være no sån som dreamhax dritt mere som tg ftw
Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...