akristina92 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Fin banner-reklame fra Dfind (som faktisk er å finne her på forumet): - Java utviklere- .NET Utviklere - MS Konsulenter Endret: Jeg har tengt å ha en fin dag i dag Endret 4. oktober 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Flaringo: Når jeg leste posten din var reklamen rett over Lenke til kommentar
atrax Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Den gang da! *woo-pish* Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Forresten, så skal det være stor forbokstav etter kolon. 6996176[/snapback] Nei, ikke når det kun står ett ord etter kolon. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 tømmer stokk for murere NICE! Særlig med tanke på at det han var ute etter å få fram var "tommestokk for murere". En ting til: Jeg ser stadig oftere folk som sier og skriver "et hamster". Skjønner dere ikke hvor dumt det høres ut? EN HAMSTER, for faen! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 En ting til: Jeg ser stadig oftere folk som sier og skriver "et hamster". Skjønner dere ikke hvor dumt det høres ut? EN HAMSTER, for faen! 6998238[/snapback] Det har vært et par tråder om dette, og det viste seg at over halve forumet mente det var et hamster. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Fra Bubblare.no: Klikk her for å zappe frem et tilfeldig filmklipp. Endret 4. oktober 2006 av quakie Lenke til kommentar
andm Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Forresten, så skal det være stor forbokstav etter kolon. 6996176[/snapback] Hvis du mener at dette alltid gjelder, vennligst gi meg gode kilder som stadfester denne påstanden, så skal jeg heller tro deg. Endret 4. oktober 2006 av Ostekjeks Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 En ting til: Jeg ser stadig oftere folk som sier og skriver "et hamster". Skjønner dere ikke hvor dumt det høres ut? EN HAMSTER, for faen! 6998238[/snapback] Det har vært et par tråder om dette, og det viste seg at over halve forumet mente det var et hamster. 6998262[/snapback] Sier man "hamsteret"? Jeg nekter på at "et hamster" er korrekt norsk! En hamster, hamsteren, hamsterene. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Sier man "hamsteret"? Jeg nekter på at "et hamster" er korrekt norsk! En hamster, hamsteren, hamsterene. 6999996[/snapback] Selvfølgelig er det en hamster. Poenget var bare at så utrolig mange sa et hamster. Redigert: Hehe, ja, du sier noe der. Endret 4. oktober 2006 av Redline Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Sier man "hamsteret"? Jeg nekter på at "et hamster" er korrekt norsk! En hamster, hamsteren, hamsterene. 6999996[/snapback] Selvfølgelig er det en hamster, poenget var bare at så utrolig mange sa et hamster. 7000161[/snapback] Du skulle kanskje prøvd å bytte komma med punktum i den setningen Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Var ute og hjalp moren min med noe i hagen sick.gif Når jeg kom inn igjen syntes jeg alt var så mye større på skjermen så jeg skjekket skjermoppløsningen på skjermen og den stod på 1280x1024 (MAX=1600x1200) Kjører vanlig hvis på 1600x1200 som er maks på min skjerm, men når jeg skulle stille opp skjermen igjen til 1600.1200 så kunne jeg til all min forbæsing stile den opp til 2048x1536 konservativ_woot.gif Så jeg prøvde det å gjett om det funket wink.gif Sitter nå med to internet sider oppe samtidig ved siden av veradre i full størelse så nå angrer jeg nesten på at jeg kjøpte en 22" LCD som kun støtter 1680x1050 thumbdown.gif Har en viewpoint 18,3" CRT (Moddelø står ikke på skjermen) whistle.gif whistle.gif whistle.gif whistle.gif Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 tømmer stokk for murere Dette er typisk avisoverskrift. Hvem tømmer stokken, og hvor mange murere er det inni den? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 tømmer stokk for murere Dette er typisk avisoverskrift. Hvem tømmer stokken, og hvor mange murere er det inni den? 7004230[/snapback] 42. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 hmmm, stikk bort til rødekors(aner ikkeom de er her , eller navnet på de som er her, men ser et svert rødekors banner her) og snakk med dem,,,, de kan dette vettu' Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det å sabbotere begravelser er respektløst, spesielt når vedkommende ikke har død på "normalt" vis, men død for fedrelandet. Di som sabboterer begravelser burde puste gjennom en slange di neste årene Edit: Skrive feil... Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Edit: Skrive feil... 7007031[/snapback] Var det for å gjøre oppmerksom på skrivefeil, eller hadde brukeren aktivt gått inn for å rette opp noe og sagt seg fornøyd med denne massakeren av vårt skriftsmål ? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Var det for å gjøre oppmerksom på skrivefeil, eller hadde brukeren aktivt gått inn for å rette opp noe og sagt seg fornøyd med denne massakeren av vårt skriftsmål ? 7007280[/snapback] Jeg kjenner nok ikke brukeren godt nok til å kunne si det sikkert. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Var det for å gjøre oppmerksom på skrivefeil, eller hadde brukeren aktivt gått inn for å rette opp noe og sagt seg fornøyd med denne massakeren av vårt skriftsmål ? 7007280[/snapback] Jeg kjenner nok ikke brukeren godt nok til å kunne si det sikkert. 7007404[/snapback] Satser på sistnevnte, så jeg kan le litt ekstra :!: Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 tømmer stokk for murere NICE! Særlig med tanke på at det han var ute etter å få fram var "tommestokk for murere". Den tråden er virkelig morsom. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå