Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hos meg står det: "- Kvinneundertrykkingen er dramatisk". Jukser du?

6986720[/snapback]

Jeg jukser ikke, står det på selve hovedsida.

 

Matias: Da forstår jeg. Tror vi kom fram til at et smilefjes ikke erstatter punktum, og at man skal skrive slik som dette. :)

6987547[/snapback]

 

Bindestreken på bildet, slik det originalt sto på vg.no, var for å vise at ordet fortsetter på neste linje. Mens det i din post fremsto som "Kvinneunder-trykkingen er DRAMATISK." Da har vg.no skrevet det grammatisk rett, men den intense bruken av store bokstaver er fremdeles fjollete.

Lenke til kommentar
Hos meg står det: "- Kvinneundertrykkingen er dramatisk". Jukser du?

6986720[/snapback]

Jeg jukser ikke, står det på selve hovedsida.

 

Matias: Da forstår jeg. Tror vi kom fram til at et smilefjes ikke erstatter punktum, og at man skal skrive slik som dette. :)

6987547[/snapback]

 

Da vet jeg det. Har "desverre" ikke lest gjennom hele denne tråden.

Gjennom er forresten et merkelig ord.

Lenke til kommentar
Bindestreken på bildet, slik det originalt sto på vg.no, var for å vise at ordet fortsetter på neste linje. Mens det i din post fremsto som "Kvinneunder-trykkingen er DRAMATISK." Da har vg.no skrevet det grammatisk rett, men den intense bruken av store bokstaver er fremdeles fjollete.

6989278[/snapback]

Ja, selvfølgelig, jeg burde tatt med linjeskift, men poenget var egentlig bare å få med at det sto «DRAMATISK».

Redigert: ops. :innocent:

Endret av Redline
Lenke til kommentar
jeg har lest om folk som tror det ikke går ann og grinde med en lvl 14mage for eks. det må være tull? jeg grindet med en gang jeg fikk Nova og Arcane inst ^^

og nå får du det med en gang litt hard ja med tanke på low mana og low hp men vis du klarer og pulle 3mobs Aoe nova Fire Aoe løper vekk litt med frost Shield på det så aoe de mens du løper så en Aoe nova vis du klarer det med mana så stå og bandage vis du har lite hp eller kanskje en potion vis du trenger tongue.gif ikke så vanskelig egentlig og ta 2-3 mobs på low lvl og på lvl 21 ca så var jeg med en Druide og en Priest og vi tok med min aoe en 10-12mobs om gangen var jo grise enkelt og med en priest på lvl 20 grindet vi 5+ mobs om gangen tongue.gif er bare det og spille bra sammen ^^ klarer alene en 4-5mobs også men da har jeg lite hp igjen ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...