akristina92 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er det riktig? Skal det ikke være "alt for"? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 nei altfor er riktig Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 neialtfor er riktig 6960278[/snapback] Ok. Har punktum og stor forbokstav reist på ferie igjen? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Denne tråden har tapt seg, slutt med flisespikkingen Flaringo og Redline. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det heter enkestøt. Kjerringstøt, visste ikke at det var andre alternativer jeg Kjerringstøt, aldrig hørt de andre alternativene. Kjærringstøt, aldri hørt noen si verken enkemannsstøt eller heksestøt. Jeg sier heksestøt eller kjerringstøt. Har aldri hørt om enkemannsstøt. Det er snakk om det vi alle kjenner som enkemannsstøt. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 neialtfor er riktig 6960278[/snapback] Ok. Har punktum og stor forbokstav reist på ferie igjen? 6960397[/snapback] pfff, er ikke dette internett? Noe uformelt språk må være tillatt Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Denne tråden har tapt seg, slutt med flisespikkingen Flaringo og Redline. 6960434[/snapback] Det startet med at jeg en gang tok igjen med samme mynt, etter det har det bare ballet seg på. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Denne tråden har tapt seg, slutt med flisespikkingen Flaringo og Redline. 6960434[/snapback] Jeg ergrer meg bare over grammatiske skrivefeil, jeg. Eller, jeg utpeker de her på forumet, og ergrer meg over de hjemme. Du har forresten òg noen punktum- og kommafeil. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Overskrift: Kaprer narko-tatt Dagbladets journalister gir seg ikke med disse fæle ordene sine. Med mindre du vet hva saken handler om, er det en smule vanskelig å forstå hva den overskriften egentlig skal bety. Lenke til kommentar
andm Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Overskrift:Kaprer narko-tatt Dagbladets journalister gir seg ikke med disse fæle ordene sine. Med mindre du vet hva saken handler om, er det en smule vanskelig å forstå hva den overskriften egentlig skal bety. 6963155[/snapback] Denne uvanen er å finne i andre aviser også, især VG. Lenke til kommentar
andm Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hjelp, se her! Ordboken er lite konsekvent når det gjelder skrivemåten av «Internett». Ordet skal ifølge ordboken skrives med stor bokstav, men likevel er det rot i sammensetningene som står oppført. Er dette en feil? Skal ikke de andre ordene også ha stor forbokstav? Persoling har jeg ikke sansen for stor forbokstav i «Internett». Hva mener folket om dette? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Stor forbokstav i «Internett» har jeg ingenting imot, men jeg hadde gjerne sett at ordboka var konsekvent med bruken av den. Nå, noe annet: For meg er det flest titler på Playstation enn Xbox og Nintendo. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Kino opplevelse i stua! SONY LCD Hjemmekino projektor til halv pris. Spar over tolv tusen. Les mer Fra vg.no Lenke til kommentar
Matias Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvordan Ta Sanger Ut Av Mapper Enklest? Ro ned bruken av stor forbokstav. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 trenger en ny psu noen forslag? Tegn? Hvem trenger vel dem? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Dette er vel teknisk sett ikke en skrivefeil, men hørte jeg nettop "Tommy" i Skal Vi Danse på tv2 (for sånn 3 minutter siden) si: "Hvem dans syns du var best?" ?? Argh! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Stor forbokstav i «Internett» har jeg ingenting imot, men jeg hadde gjerne sett at ordboka var konsekvent med bruken av den. 6965407[/snapback] Internett med stor I vil vel si det er et egennavn. Da er det vel det engelske ordet med bare en "t"? Internett med liten forbokstav blir det som intranett, altså et internasjonalt nettverk. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 stakkers folk skjønner ikke at de gidder De stakkars folkene skjønner visst ikke at de gidder. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 hei jeg har akkurat kjøpt ny pc og da bruker jeg den gamle til musikk så alle pc delene jeg har vært og søkt på og sånt kommer opp i google det er over 1000 ord der åssen sletter jeg de ? sånn ate da du trykker på nedover pila så kommer det ingen ting?? altså åssen slette loggen? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ikke bare grammatikken og skreivefeil der, men det at det han sier først er unødvendig. Hvorfor ikke bare "Hvordan slette loggen i IE?" eller noe slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå