Lidskjalv Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Fra en tråd her på chatt...eh..forumet: fått jobb!1fikk vite det for lilek 3 min siden! *glad*!! weeeeeeeeeeeeeeeee ------------------------------------------------------------------------------------------------- Åssn jobb? Aksjemegler eller kanskje ballongselger? ------------------------------------------------------------------------------------------------- håper ikke du fikk jobb som norsklærer..men grattis! ------------------------------------------------------------------------------------------------- Sier du som ikke begynner setningene med store bokstaver, eller har mellomrom etter tegn. Jobb hvor, som hva? ------------------------------------------------------------------------------------------------- parkerings vakt ftw!111 nei da,, oja du som klagde på norsken min , care!!??!?!? ------------------------------------------------------------------------------------------------- hvordan jobb var det du fikk da? utifra " "en virka det ikke akkuratt som om det var parkeringsvakt, hehe ------------------------------------------------------------------------------------------------- joda,, p-vakt!!1 sankka med andre som har /hadde selv fordommer mot p-vakt ------------------------------------------------------------------------------------------------- u æ bare sååå teit dah !1111oneelenevenoenoen ------------------------------------------------------------------------------------------------- (lett redigert.) Endret 26. september 2006 av pwd3679 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 forest gump møtte jo presidenten 3 gnager,ble millionærm,ledet et reke sleskap til gull,sprang lengre enj grethe waits og fikk onge på første forsøk...ikke dårli det da;) Slett ikke dårlig ... Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Og Forrest Gump skrev antagelig bedre enn overnevnte person. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ny overskrift fra VG Nett: "Tufte knust av kjærlighets sugne bønder". Hehe. Lenke til kommentar
andm Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Korrekt skrivemåte: «I så fall». Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 har aldri hatt noen problemer med og motiverer meg for og gå på trenings studio . trening er det jeg liker og gjøre og jeg syns det er gøy Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kafeteria- og kjøkken assistent Herlig. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kafeteria- og kjøkken assistent Herlig. 6952909[/snapback] Vedkommende er jo inne på noe ... men plutselig går alt galt. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 karnsje Herregud, hvem snakker slik? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kafeteria- og kjøkken assistent Herlig. 6952909[/snapback] Vedkommende er jo inne på noe ... men plutselig går alt galt. 6952927[/snapback] Rapido Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 har aldri hatt noen problemer med og motiverer meg for og gå på trenings studio . trening er det jeg liker og gjøre og jeg syns det er gøy 6952611[/snapback] I wøk alone ... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kom over et artig tilfelle nå nettopp: Takker på forhold Han er nok en av dem som tar forhåndsregler for å være sikker på at alt skal gå bra. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Du kan velge å ikke ta utdanning å starte å jobbe Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 trondheim's området Lenke til kommentar
quakie Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 jeg kan ike og lage slik pris liste i pris guide så jeg skriver hvordan deler. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 kan man ha dette grafikk kortet på ett intel ati crossfire støttet kort? ord delings kurs noen? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 For det første snakk norsk! cheating er så lamet uans og vi får ikke lov til å snakke om det her................................................................ Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er det noen grunn til at folk skriver med altfor mange punktumer etter en setning, egentlig? "Neei, kan ikke tenke meg det................................................ Ah, jammen da så........................" Noen? Forøvrig observert flere steder, bl.a. i et lokalt pakistansk cricketlags gjestebok. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Er det noen grunn til at folk skriver med altfor mange punktumer etter en setning, egentlig? "Neei, kan ikke tenke meg det................................................ Ah, jammen da så........................" Noen? Forøvrig observert flere steder, bl.a. i et lokalt pakistansk cricketlags gjestebok. (?) 6959957[/snapback] Endret 28. september 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Er det noen grunn til at folk skriver med altfor mange punktumer etter en setning, egentlig? 6959957[/snapback] 6959987[/snapback] Ja? Endret 28. september 2006 av Redline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå