Cutthroat Bill Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Haha, svenskene har også problemer med og/å:jepp du slipper toll og gebyrer for ock hente i sverige 6890047[/snapback] Skrives det ikke "och"? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Sier det for tredje eller fjerde gang, du eier shikaru (Det han mente å si var "du eier, shikaru".) Et lite komma kan gjøre stor forskjell. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 "neineinei, det ække PC'en, det er en boks" xD jævla fittekjerring, er ho forbanna dum i hodet? idiot, herregud. Faen meg IQ som en død hest. Hesten må være smartere selv når den er død. Å krangle med en IT-konsulent om hva som er pcen, og hva som er skjermen sier litt. fy fan så dum!! ååååååå jeg blir så irritert! Seriøst for ei mongo kjerring! helt på jordet! Serriøst... Kor kritisk ekje ditta? "ka? hendel? ikkje snakk sånn nørdesprøk til meg" HAHAHAH! FY FAEN! er det mulig! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD POFF! Når ble "hendel" og "pendel" dataspårk? Fy faen så dum hu er. Nei det er ikke en skjerm det er en pc. Inni hva mener du med inni? Fikk lyst til å henge den dama! kjente faktisk jeg ble sint. sint fordi folk er så forpult dumme! æsj. så sinnsykt turn-off. BIATCH ! Fyy faan går det an!? Dama VIL jo faen ikke forstå! Hun er faen meg som en 3-åring i værste trassalder. Brenn! Brenn! OMFG dumme stygge jævla kjerring "det er ikke en pc det er en boks" Blondeste personen i norge fy faan, det data språket, inni og sånn... sykt vanskelig han forklarte det! NOT DET ER INNI FORBANNA DUSTE KJÆRRING hahahaha hu e like dum som einstein når han var 1 min gammal haha HAHAHAHAHA! Unnskyld at jeg sier det, men: jævla drittkjerring. Hørte jeg frustrasjon? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Dårlig reklame dette Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Skulle lag til LogonUI. For se om jeg for skrevet en i nærmeste framtid. Er det da med screens? Eller bare raw tekst? Goscinny Endret 20. september 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) endelig ferdi på skulen får i dag:D Kanskje litt ekstra tid på skolebenken ikke hadde vært en dum idé. Spesielt med fokus på norsk. Redigert: Skrivefeil eliminert. Endret 20. september 2006 av Midi Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) endelig ferdi på skulen får i dag:D Kanskje litt ekstra tid på skolebenken ikke hadde vært en dum idè. Spesielt med fokus på norsk. 6900373[/snapback] Du trenger nok også noen minutter. Det heter "idé", ikke "idè". (Ja, her pirker vi på hver eneste skrivefeil.) Endret 20. september 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Du og trenger noen minutter. Det heter "idé", ikke "idè". Bare vent litt, jeg må bare finne Alt Gr-tasten. Den forsvant da jeg renset tastaturet. Endret 20. september 2006 av Midi Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Du og trenger noen minutter. Det heter "idé", ikke "idè". Bare vent litt, jeg må bare finne Alt Gr-tasten. Den forsvant når jeg renset tastaturet. 6900417[/snapback] Haha! Tøys og fanteri! :!: Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Haha! Tøys og fanteri! Man skulle tro det var tøys og fanteri, og det er det også. Liker ikke å innrømme skrivefeil. Skrivefeilen er rettet nå. Men det mangler noen taster på tastaturet mitt, det er sant. Lenke til kommentar
andm Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hvorfor kan ikke alle som ikke forstår seg på aksenter rett og slett bare kutte dem ut? Bruk av aksenter er likestilt med å utelate dem. Å bruke dem feil er imidlertid fortsatt feil ... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Du og trenger noen minutter. Det heter "idé", ikke "idè". Bare vent litt, jeg må bare finne Alt Gr-tasten. Den forsvant når jeg renset tastaturet. 6900417[/snapback] Den gang da. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) og shadersene slutter alderig å forbløffe meg Uff og huff ... Endret 20. september 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Da dette er en tråd om gramatikk osv. tillater jeg meg selv å slenge inn et lite spørsmål: Vi vet alle at det heter "deres ball" og ikke "dems ball" Men, kan man si "dems" i det muntlige språket? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Je bruker heller dems, for deres ball høres ut som 2.person flertall, selv om det er 3.person jeg prater om. Uttaler det gjør jeg og, men om det er "lov" vet jeg ikke, men litt slang får man jo ha. Lenke til kommentar
andm Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kan man ikke egentlig si alt man vil i det muntlige språket? Hvem kan nekte deg? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Da dette er en tråd om gramatikk osv. 6902181[/snapback] En tråd om hva? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ja, hva mener du med gramatikk Chris_LoX? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ja, hva mener du med gramatikk Chris_LoX? 6906202[/snapback] Ja, og hva mener du med å ikke bruke komma? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 En ting er at VG Nett ikke alltid er helt 100% med korrekturlesingen sin, men overskriften til hovedsaken på hovedsiden bør de vel klare å få til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå