Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står det ikke et sted i regelverket at man må skrive "edit" etterfulgt av årsaken til endringen?

 

 

edit:

Hvis du i etterkant oppdager en skrivefeil kan du i så fall bruke "Edit"-funksjonen til forumet for å endre på det som var feil. Det er vanlig å skrive "Edit: 'Det som har blitt endret'" etter en eventuell endring slik at folk kan se hvorfor du har endret på innlegget.
Endret av tom watt
Lenke til kommentar
Synes ikke att Xbox 360 er en fjortissmaskin, jeg er 20 og bare digger spill, synes grafikken har levert varene sine foreløpigt kan nevne titler som Fight Night Round 3, Oblivion, Tomb Raider, Dead Rising, Saints Row , Condemned, Prey og mer, og det kommer noe bedre innen grafikken utover årene skal du se. Det kommer noen spennede titler senere  som Gears Of War, Lost Planet, Splinter Cell DA Call Of Duty 3 Assasin Creed (2007) og Halo 3 (2007)

 

Jeg hadde ikke sånn store forventninger til Xbox 360 i begynnelsen men det har snudd seg kraftigt når jeg så krafta i den boxen i forhold til enn pc jeg har hjemme som ble kjøpt i fjor til 9000kr.

 

Synes grafikken er dobbel så bedre enn denne pcen klarer å kjøre. Jeg vet ikke eyecandygrafikk er ikke alt, sånn sett så ser jeg fram til Wii pga kjente spill som Mario og Zelda og ny måte å spille på men er grufull lei å sitta 30-70 cm fra en skjerm som du må nesten gjør når du spiller på en pc. Bedre å ligge i gosenga og spille :tease:

 

Skaffa meg nettopp en Samsung LCD 26tommers HDready til 7000kr da viser hva hvilken kraft du får verdt alle penga :D.

6884687[/snapback]

Lenke til kommentar
Dere som reagerer på så mye annet rart, hvorfor skriver dere alle selv «edit»?

6879410[/snapback]

Det var faktisk en fyr jeg så her som skrev "edit" selv om ikke hadde redigert posten sin. Det var morsomt. ^^

6884509[/snapback]

Det var vel ikke en moderator vel? Når de redigerer innlegga sine så syns det ikke...

Lenke til kommentar
Dere som reagerer på så mye annet rart, hvorfor skriver dere alle selv «edit»?

6879410[/snapback]

Det var faktisk en fyr jeg så her som skrev "edit" selv om ikke hadde redigert posten sin. Det var morsomt. ^^

6884509[/snapback]

Det var vel ikke en moderator vel? Når de redigerer innlegga sine så syns det ikke...

6886285[/snapback]

Mener å huske det var Simen1. De kan velge om det skal vises eller ikke. Ganske sjofelt, igrunn :p

 

Vår alles kjære Internettordbok er nede for vedlikehold. Buhu :no:

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...