Arang Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Dere som reagerer på så mye annet rart, hvorfor skriver dere alle selv «edit»? 6879410[/snapback] Gammel vane, tenker jeg. Dessuten synes jeg at det høres mye bedre ut enn "endret", "redigert" eller "forandret". Det blir som en dårlig tekstet film for meg. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Dere som reagerer på så mye annet rart, hvorfor skriver dere alle selv «edit»? 6879410[/snapback] Gammel vane, tenker jeg. Dessuten synes jeg at det høres mye bedre ut enn "endret", "redigert" eller "forandret". Det blir som en dårlig tekstet film for meg. 6880190[/snapback] Enig, men skal det være rett, så skal det være rett. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Står det ikke et sted i regelverket at man må skrive "edit" etterfulgt av årsaken til endringen? edit: Hvis du i etterkant oppdager en skrivefeil kan du i så fall bruke "Edit"-funksjonen til forumet for å endre på det som var feil. Det er vanlig å skrive "Edit: 'Det som har blitt endret'" etter en eventuell endring slik at folk kan se hvorfor du har endret på innlegget. Endret 17. september 2006 av tom watt Lenke til kommentar
atrax Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Stemmer, vi følger bare regelverket! Det er ikke alle norske ord som er fine nok, syns jeg. Bare se på denne lista (www.sprakradet.no er nede for øyeblikket). Kan nesten telle gode norske oversettelser på én hånd. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 selfølge Ja, pass på å ha med selfølge! Lenke til kommentar
andm Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Stemmer, vi følger bare regelverket! Det er ikke alle norske ord som er fine nok, syns jeg. Bare se på denne lista (www.sprakradet.no er nede for øyeblikket). Kan nesten telle gode norske oversettelser på én hånd. 6882254[/snapback] Hei, ikke snakk stygt om den vakre listen! Vi har altfor mye anglisisme! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Brann alarm lyder Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Dere som reagerer på så mye annet rart, hvorfor skriver dere alle selv «edit»? 6879410[/snapback] Det var faktisk en fyr jeg så her som skrev "edit" selv om ikke hadde redigert posten sin. Det var morsomt. ^^ Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Synes ikke att Xbox 360 er en fjortissmaskin, jeg er 20 og bare digger spill, synes grafikken har levert varene sine foreløpigt kan nevne titler som Fight Night Round 3, Oblivion, Tomb Raider, Dead Rising, Saints Row , Condemned, Prey og mer, og det kommer noe bedre innen grafikken utover årene skal du se. Det kommer noen spennede titler senere som Gears Of War, Lost Planet, Splinter Cell DA Call Of Duty 3 Assasin Creed (2007) og Halo 3 (2007) Jeg hadde ikke sånn store forventninger til Xbox 360 i begynnelsen men det har snudd seg kraftigt når jeg så krafta i den boxen i forhold til enn pc jeg har hjemme som ble kjøpt i fjor til 9000kr. Synes grafikken er dobbel så bedre enn denne pcen klarer å kjøre. Jeg vet ikke eyecandygrafikk er ikke alt, sånn sett så ser jeg fram til Wii pga kjente spill som Mario og Zelda og ny måte å spille på men er grufull lei å sitta 30-70 cm fra en skjerm som du må nesten gjør når du spiller på en pc. Bedre å ligge i gosenga og spille Skaffa meg nettopp en Samsung LCD 26tommers HDready til 7000kr da viser hva hvilken kraft du får verdt alle penga . 6884687[/snapback] Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Dere som reagerer på så mye annet rart, hvorfor skriver dere alle selv «edit»? 6879410[/snapback] Det var faktisk en fyr jeg så her som skrev "edit" selv om ikke hadde redigert posten sin. Det var morsomt. ^^ 6884509[/snapback] Det var vel ikke en moderator vel? Når de redigerer innlegga sine så syns det ikke... Lenke til kommentar
Matias Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hvor kan jeg få kjøpt salt peter i pulverform? Likte denne. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hvor kan jeg få kjøpt salt peter i pulverform? Likte denne. 6887371[/snapback] Nydelig. Rett og slett nydelig. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 gjenvlig. Vanskelig ord, dette her. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Dere som reagerer på så mye annet rart, hvorfor skriver dere alle selv «edit»? 6879410[/snapback] Det var faktisk en fyr jeg så her som skrev "edit" selv om ikke hadde redigert posten sin. Det var morsomt. ^^ 6884509[/snapback] Det var vel ikke en moderator vel? Når de redigerer innlegga sine så syns det ikke... 6886285[/snapback] Mener å huske det var Simen1. De kan velge om det skal vises eller ikke. Ganske sjofelt, igrunn Vår alles kjære Internettordbok er nede for vedlikehold. Buhu Goscinny Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hvor kan jeg få kjøpt salt peter i pulverform? Likte denne. 6887371[/snapback] Jeg må få gratulert vedkommende som skrev det. Noen som har noen meninger om punktum og smileyer? Dette er det som er riktig . Eller er denne bedre, mon tro. Pirk i særklasse, men jeg lurer fælt uansett. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg bruker smilier som et tillegg til en setning, eller for å indikere tonen i setningen (sarkastisk, sint, overrasket, osv.). Dermed ikke "Vi hadde det gøy ." men "Vi hadde det gøy. " Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Det gjør jeg og. Ser mye bedre ut. Synd det kan se litt rart ut om man legger til en setning etter smilefjeset. Eks. "Vi hadde det gøy. Men det var ikke skøy (...)". Endret 18. september 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Det gjør jeg og. Ser mye bedre ut. Synd det kan se litt rart ut om man legger til en setning etter smilefjeset. Eks. "Vi hadde det gøy. Men det var ikke skøy (...)". 6888266[/snapback] Enig, derfor legger jeg som regel kun til et smilefjes i slutten av et innlegg, eventuelt tar linjeskift. Lenke til kommentar
andm Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Vår alles kjære Internettordbok er nede for vedlikehold. Buhu 6888149[/snapback] Jeg hadde tilgang til nettstedet selv under oppdateringen. Kanskje jeg er privilegert? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Haha, svenskene har også problemer med og/å: jepp du slipper toll og gebyrer for ock hente i sverige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå