mikaragua Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Daniel i klassen: Hvilken bil har du? Per svarte: Hvem bil, spør'n om, haha. Daniel: Det heter vel hvilken bil..? Per: Ja? Hvem bil ... Det verste er at Per faktisk ikke hørte at Daniel sa hvilken, og at han selv sa hvem. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 ... rol len ... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Har ikke innstalert flash ennda her Greier meg fint uten og vill fortsjette og greie meg ute nnng! Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg vi gjerne si noe om den saken om at alle elever som Skal begynne i 1. videregående må ha egen bærbar pc, synes jeg er for mye langt av foreldrene. Lol!! :!: :!: Tysleksti? Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg vi gjerne si noe om den saken om at alle elever som Skal begynne i 1. videregående må ha egen bærbar pc, synes jeg er for mye langt av foreldrene. Lol!! :!: :!: Tysleksti? 6861252[/snapback] Jeg håper at det var ironisk. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Jeg vi gjerne si noe om den saken om at alle elever som Skal begynne i 1. videregående må ha egen bærbar pc, synes jeg er for mye langt av foreldrene. Lol!! :!: :!: Tysleksti? 6861252[/snapback] Jeg håper at det var ironisk. 6862178[/snapback] Tysleksti? er det tyskleksen på nynorsk? Dog ikke en grammatisk feil... Endret 14. september 2006 av Dimanche Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hvor for jeg ikke expert badge i BF2? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Har ikke innstalert flash ennda her Greier meg fint uten og vill fortsjette og greie meg ute nnng! 6859985[/snapback] Den var rett og slett fæl. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hvordan vil meneskeheten overleve denne århundre? Blir irritert av å lese denne overskriften. Lenke til kommentar
rah Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 jeg kjøpte meg en pc. stasjonær.. ganske bra pc. også la jeg innpå masse ting, spill og programmer.. ikke noen spessielle ting. norton internet security blandt annet. så får jeg beskjed om at det er masse trojanere og slikt på den og masse sånnt og når jeg erp å internet så plutselli lukker den seg, også får jeg veldig, veldig masse pop-ups jeg hadde pc'n på en hel natt får å søke igjennom med antivirus, fannt ett, men det var 20++ internet vinduer som sto åpne.. og startsiden min er ettelleranna security ting.. noen som kan hjelpe meg? jeg vil ikke formatere den før jeg vet at det er den eneste muligheten. noen som kan anbefale noen program som kan hjelpe? det ville vært fint å fådd litt hjelp takk Det går bare ikke an. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ei så jeg liker som ikke går på gutter på egen alder og ei som er et år mindre men har ikke msn og mobilen min er ødelagt Nå vet vi det. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Vet ikke om denne er postet før, men ... Det er et firma i Stavanger som heter "Pelle´s Service Byrå" Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 hvor for man lisensnøkkelen. ser at min rc1 er på 2.6 gb og tilbyr en oppgradering av xp. er fullversjonen større. ser at noen skriver at den skal være på ca. 3 gb 32-bit versjonen Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Fowl kan kansje bli bra kommer an på hvem som lager den os.v Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Denne her var bra! :!: bad things happen to god and bad people Lenke til kommentar
Arang Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 hl oh bf2 åsså non fjot1 tegn Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Denne her var bra! :!: bad things happen to god and bad people 6877490[/snapback] Haha. Man kan si mye rart om personer som ikke kan grammatikk, men underholde oss kan de. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Er "kompatibilitet" virkelig et så vanskelig ord? Kom akkurat over følgende: KompaktibilitetsproblemerJeez. Edit: Jammen fant jeg ikke enda en variant, kanskje den vanligste måten å skrive dette ordet feil på: kompitabel Mann! ENDA en: kompabilitet Endret 17. september 2006 av atrax Lenke til kommentar
andm Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Dere som reagerer på så mye annet rart, hvorfor skriver dere alle selv «edit»? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Dere som reagerer på så mye annet rart, hvorfor skriver dere alle selv «edit»? 6879410[/snapback] Personlig skriver jeg som regel "Endret:" eller "ENDRET:". Skal ikke si at jeg alltid gjør det, men jeg tror den norske utgaven utgjør flertallet av gangene ... Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå