Dr. Mobius Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Er det foresten noe Bonde land på dette? eller er det bare By over hele spillet? Og med dette legger vi rettskrivingen død! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kanskje denne skrivefeilen kan ha noe med at jeg satt oppe i hele natt? 6829745[/snapback] Det minner meg på noe; heter det «Kan det ha med ett eller annet?» eller «Kan det ha med ett eller annet å gjøre?» 6833569[/snapback] Virker som de fleste både sier og skriver det første, men det siste er da riktig? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Finn 3 feil :> 6828974[/snapback] Er vel strengt tatt bare en feil der, da... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 du må ta valge sjøl?og i 9 og 10 får du velge 2 linje som du vil prøve ut Lenke til kommentar
Arang Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 ikke trykt og fylle bensin Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Vi har enda MTV men aner ikke vilket abonomang vi har da Fantastisk. Rett og slett fantastisk. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg får en error da jeg prøver å avinstalere F.E.A.R og jeg skjønner ingenting av den erroren. kan noen hjelpe meg åssen jeg kan avinstalere F.E.A.R? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Vi har enda MTV men aner ikke vilket abonomang vi har da Fantastisk. Rett og slett fantastisk. 6838904[/snapback] "Abonnement" er et forferdelig ord. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Ei sim flørtet sykt med meg neste dag var det som om det ikke hadde skjed det har skjedd en del ganger hater det Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Flere og flere har i det siste forsøkt og utfordre Rockstars gigant i sjangeren, uten at det har vært med særlig hell. Rockstar må nå jobbe knallhardt med Grand Theft Auto IV for at ikke Voltition, som viser at de mestrer sjangeren svært godt, skal komme å "pop a cap up their ass" med et eventuelt Saints Row 2. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Ei sim flørtet sykt med meg neste dag var det som om det ikke hadde skjed det har skjedd en del ganger hater det 6842930[/snapback] Før jeg så tråden du siterte fra, trodde jeg det var snakk om spillet "The Sims." Endret 11. september 2006 av GuardiaN-- Lenke til kommentar
rah Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 USA er hardere mot kriminalitet og det er ingen kjære mor viss du står på plena det ikke er låv å gå på...... Uffda! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har et lite tankeeksperiment her. Tenk om vi hadde lagt følgende inn i forumets liste over "forbudte" ord: Hvem -> Hvilke(n) person(er) Altså at alle plasser det står "hvem" oversettes til "hvilke(n) person(er)". Så vidt jeg vet er det synonymt, men gjør at det ser fullstendig feil ut for de som bruker ordet "hvem" i utide. (Med forbehold om skrivefeil. Ups, én er allerede ryddet av veien) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Jeg har et lite tankeeksperiment her. Tenk om vi hadde lagt følgende inn i forumets liste over "forbudte" ord: Hvem -> Hvile(n) person(er) Altså at alle plasser det står "hvem" oversettes til "hvilke(n) person(er)". Så vidt jeg vet er det synonymt, men gjør at det ser fullstendig feil ut for de som bruker ordet "hvem" i utide. (Med forbehold om skrivefeil.) 6848058[/snapback] Hihi Endret 12. september 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Feil melding: 'for lite minne' *Knis* Språklig ubrukelighet er skikkelig gøy først når det resulterer i en drastisk forandring av setningens betydning ... Litt artig er det også at emnestarter tydeligvis er kyndig nok til å vite at man kan bruke ' i stedet for ", men ikke til å få oss til å stole på meldingen han siterer fra ... Endret 12. september 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg som hadde håpet på et nytt et. Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Så dette skiltet på et fjøs i Hallingdal... http://home.c2i.net/kt.simonsen/vedutsalg.jpg Endret 12. september 2006 av Rotski Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 som topicen sier! jeg har problemer med og lese en hel bok! klarer det ikke! det er helt imulig! er det noen andre som har det sånn eller er det bare meg Det kan jeg aldri tenke meg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Hvem kabinett har du? Bildesperado kjørte på politiet Kvifor alltid så store ord? Sitat Dictionary.com: des‧per‧a‧do [des-puh-rah-doh, -rey-] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciation –noun, plural -does, -dos. a bold, reckless criminal or outlaw, esp. in the early days of the American West. Endret 13. september 2006 av zeph Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hvem addmin har skrevet dette ? Hvorfor er det så mange som skriver hvem til alt mulig? Det høres jo bare helt rart ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå