Idioteque Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 noen som vet om noen program man kan bruke kanskje elsker og lere meg nye program liksom det er moro Må innrømme at jeg hadde lyst til å svare: "Grammatikkens ABC." Men, siden jeg er like snill som dagen er lang, er jeg tilfreds med å poste her. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Særskrivingsreglene, mener du vel? Orddelinger når du deler et ord med binnestrek på slutten av en linje. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 det har aldri skjedd noen gang i hele mitt liv å vill alldri sje igjen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 *brukernavn* hvirker som en dritt unge Lenke til kommentar
kdog Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Slik skal Norge dødball-drepe Moldova Ikke gramatisk feil, men du verden så stygt. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hva er det med VG og de overskriftene? Ikke gramatisk feil, men du verden så stygt. Gramatisk? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Gramatikkfeil, da? Det var forresten dagbladet.no. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Nei, det vert skrive grammatisk. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Nei, det vert skrive grammatisk. 6803846[/snapback] D'oh! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 det har aldri skjedd noen gang i hele mitt liv å vill alldri sje igjen 6802163[/snapback] Den var vel ironisk ment, selv om det kanskje ikke kom så godt fram. Lenke til kommentar
rah Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Fra gullgruven Dagbladet: koffør i helvete er det tv med innebygd høytalera:O vess eg bruka 24000tusn på en tv så skal eg fan ikke ha fettlyd :$ ves noen har vett så kjøp de en: Panasonic viera(plasma) Vi tar med en til: For mitt tilfelle, blir det ikkje TV. Men monitor eller priosjektor. Då slepp eg lisens til NRK. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 det har aldri skjedd noen gang i hele mitt liv å vill alldri sje igjen 6802163[/snapback] Den var vel ironisk ment, selv om det kanskje ikke kom så godt fram. 6804593[/snapback] Måtte se om noen oppdaget det. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ah, så nå at det var du som skrev det, hehe. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Her er resultatet etter en time's jobbing Hater apostrof-feil. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har virkelig ikke peiling.. Vært på jobb i 11 timer nå hehe.. Hvis du kunne laget noe i den stilen som andir har i fåregående side (?) hadde det vært kult. Hurra, snart tid for å samle inn fårene fra sommerbeite. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Samtidig ønsket han å trekke seg unna for å unngå og havne i trøbbel. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) - Det var første gang siden før sommerferien disse kanonene ble testet. Teknikken er svært ømfiendtlig, og kanonene må nesten være i daglig bruk for å fungere optimalt, sier skvadronsjef Narve Nordanger til BT. Ja vel? Hva betyr så det? Fiendtlig med en viss ømhet? -KJ Endret 6. september 2006 av jevel Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Hvordan X2 prossesor? Jeg fatter ærligtalt ikke hvordan folk klarer å skrive slike ting. Det er jo så åpenbart feil. Endret 6. september 2006 av Ernie Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Btw hvem TV-serie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå