Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det noe som irriterer meg så er det ord delings feil. hver gang jeg ser det tenker jeg; "er de helt dum i hodet? alle skjønner jo at det skal skrives i et ord!" :wallbash:  :wallbash:

6778585[/snapback]

Siden det der (det som er i uthevet skrift) ikke står i hermetegn, så har du tilsynelatende gjort nøyaktig samme feil selv.

Edit: Du har også en tallordsfeil der. Innlegget ditt i fikset form:

Hvis det er noe som irriterer meg, så må det være orddelingsfeil. Hver gang jeg ser det, så tenker jeg: -Er de helt dumme i hodet sitt? Alle skjønner jo at det skal skrives i ett ord!

6778585[/snapback]

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Mye dårlig grammatikk i SO5, disse kom etter hverandre (likte spesielt den siste):

På min skole skjekker de ikke leksene.
I dag var det skole "idrets dag". Var så dårlig taper at jeg slo en fyr jeg tapte mot i magen fordi han skrøt over at han vant i en ting
Jippi... Morsomt med skole tur. Bare to gnag sår på samme fot i dag...
Lenke til kommentar
Det finnes produkter på markedet i dag som bruker flash som hardisker. Mobiltelefoner er vel kanskje høyest på listen. Men også PC'er bruker flash baserte harddisker. Så kalte Tynn Klienter. Blandt annet HP har en hel serie med disse. Her kan du få Windows installert på hardisker ned i 256 mb, hvis ikke mindre. Problemet med bare å bruke flash som harddisk er at de ikke kan skrives på for mange ganger. Tror det er ca 100 000 ganger før de går i stykker. Så det er ikke noe serlig som harddisk hvis du har tenkt å bruke PC'en på tradisjonelt vis. Windows leser og skriver nemlig til harddisken hele tiden.
Lenke til kommentar
Hvorfor koster feks rema- poser 50øre?

Hvorfor skal vi betale for posene vi får på feks dagelivarebutikker?

Synes det er frekt som F, ikke nokk med det så betaler du for reklame. Synes det kunne vært gratis, ivertfall nå du kjøper mat for fleire hundre kroner.

FREKKT!!

Lenke til kommentar
Er det noe som irriterer meg, så er det manglende bruk av stor forbokstav ved begynnelsen av en setning. Jeg tenker bare, «åh, er du helt dum i hodet, eller? Du må jo skjønne at det skal være stor bokstav der og der», men jeg er ikke så slem at jeg sier det.

6778982[/snapback]

Manglende stro forbokstav er ikke en gramatisk feil.

Lenke til kommentar
Jorden rundt på 80dager,POTC2,the day after tommorow,kim posible i reise i tid og et eller annet ,ja men de sier i ringenes herre vestfold...er ikke det et fylke?de jeg komm på i farta.leste feil trudde det var en skrive feil med bond isteden for blond.enkelre versjon jeg trodde du mente blond

Her har vi alt i et innlegg. Håpløst :shrug:

Lenke til kommentar
Er det noe som irriterer meg så er det ord delings feil. hver gang jeg ser det tenker jeg; "er de helt dum i hodet? alle skjønner jo at det skal skrives i et ord!" :wallbash:  :wallbash:

Siden det der (det som er i uthevet skrift) ikke står i hermetegn, så har du tilsynelatende gjort nøyaktig samme feil selv.

Faller det deg ikke inn at jeg gjorde den feilen med vilje, neitakk? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...