Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

:wow:

 

:nei:

 

Her er forøvrig flere gullkorn fra samme person: (Uthevingene er ved undertegnede)

 

P8021195_bea300[2].jpg

Btw. Se inni firkanten hva er det? kan den opnes av noe slaks?

 

Husker jeg rett så er pb nyere en jb å har bedre kule lager something?

jeg tar vel helt feil 

 

Jeg har byggd en pc med Abit korte. å når jeg prøvde å klokke den til 3200+ så nekta windows xp å starte

 

Han skriver konsekvent (!) kompiss i alle innleggene sine:

alså jeg har tatt på meg oppgaven å velge ut et socked A hovedkort til en kompiss.

hvem bør jeg gå for:

 

Det gode gamle mysterispørsmålet: (Det er nevnt før i tråden?) :p

men jeg trur det er folk her som har flasha den over til XT med orginal vifta?

 

Hei alle sammen, kompiss av meg skal ha seg nytt hovedkort til sin AMD Athlon XP2500+ Barton. Det skal være overklokks vennlig. helst ikke over tusen lappen

 

Han prøvde i værtfall 

 

Er vel låv å prøve seg

¨

Sitter og venter jeg å, for håpe det har vært det 

 

Jeg hadde sendt det tilbake med en gang hadde jeg sotte med det korte nå.

Den feilen kan vel ødelegge andre kort i pcen å

 

"Værtfall" er også frekvent i bruk:

Mange som sikkert lurer på det samme, det gjør værtfall jeg mange som sier Asus korte er bra 

 

Hei, lurer på åssen man deler opp internett speeden sitter på 1mbit

å har to pcer her, er det mulig å få 80kb å den ene pc`n å 20kb på den andre?

 

Jeg tror nok han er veldig ung. Men for GODS SAKE!

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er forøvrig flere gullkorn fra samme person: (Uthevingene er ved undertegnede)
Jeg har byggd en pc med Abit korte. å når jeg prøvde å klokke den til 3200+ så nekta windows xp å starte

Den siste uthevingen din vil jeg faktisk påstå at han har rett i. :)

Ja, merket at han hadde uthevet feil der jeg også, men ellers mange fine (?) gullkorn ;)

Lenke til kommentar
Hei.

 

I denne threaden så kommer du med "pene" kommentarer til en som ikke skriver helt rett.

Slike kommentarer kan du holde deg LANGT unna. Skaper bare uvennlighet på forumet. Fyren kan ha skriveproblemer for alt du vet om.

Må adde warning på deg.

 

Mvh b-real aka B|Real

 

Akk ja, slikt må man vel regne med...

Lenke til kommentar
final fantesy XI eller hva det hetter det er så drit men det er jo et jentespill da og ligner på pokemon.

mane som blir sure på meg nå :p

 

Hei thomas!!

 

dette spillet er ikke berre offline men også online,online på omega strain kommer nok berre til og bli samerbeid med dei forskjellige ofline banenne men du kan også klare spillet ofline [singel] som du lurte på.

 

hva gjør jeg Sliter på central station reigstrert og huskeri kke brukernavn eller passord jeg registrer meg og så står det att har brukt tilgangskoden før hva gjør jeg?

 

ksn godt vere med jeg assa? har dere egen server?kn jeg bli admin da?

 

et annet gull hva på aztec da jeg va t jeg haadde ikke så mye penger så jeg kjøpte ikke noe så gaar jeg i gangen ved brua så hiver en ct flash over brue så hopper jeg ned mens jeg tar hs på en som står i gangen..

 

hehe en gang jeg var ct på aztec gjikk jeg med awp nede i elva saa kom det 3 t som stod rett ved siden av verandre saa spran jeg mens jeg skyt og så tok jeg alle 3 uten sikte mens jeg sprang.

har det på vidioen aav det og.

 

battlefeild vietnam blir sikkert knall bra det da noen som har noen skjermbilder av spillet realse datò?

 

Uuuul!

Lenke til kommentar

Jesus christ.

Ikke for å gå så mye off topic, men hva er så morsomt å ha litt mer makt enn andre på en server? Er det morsomt og f.eks. sparke ut folk fordi de bryter reglene?

 

Jeg ser absolutt ikke noe morsomt med å være administrator på en server.

Kanskje jeg er litt for stresset for å se noe i det? Er vanligvis stressa i sekstenårene. ;)

 

Ja, ville helst sagt 16-årene elns. :green:

Lenke til kommentar

Har vært admin på Badass/Superserver-serverne i ca. to års tid, og ja, det var greit å ha litt mer makt enn andre. Jeg har liten toleranse for folk som bevisst ødelegger spill, enten det er ved å cheate, spamme tekst, teamflashe, blokkere, spawncampe, aldri plante bomben/redde gisler, og masse annet.

 

Jeg spilte svært mye på Badass tidligere, og koste meg glugg i hel når alt gikk som det skulle. Hvis så et eller annet kvisebefengt hudflak av en fjortis komme innom for å fucke opp ting, var det greit å ha muligheten til å skufle ham rett ut i kulden igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...