HolgerL Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) vist ATI korte vinner med 50 i points så har det ikke vært 1000 iværtfall! (Dette var hele innlegget) Her er forøvrig flere gullkorn fra samme person: (Uthevingene er ved undertegnede) Btw. Se inni firkanten hva er det? kan den opnes av noe slaks? Husker jeg rett så er pb nyere en jb å har bedre kule lager something? jeg tar vel helt feil Jeg har byggd en pc med Abit korte. å når jeg prøvde å klokke den til 3200+ så nekta windows xp å starte Han skriver konsekvent (!) kompiss i alle innleggene sine: alså jeg har tatt på meg oppgaven å velge ut et socked A hovedkort til en kompiss.hvem bør jeg gå for: Det gode gamle mysterispørsmålet: (Det er nevnt før i tråden?) men jeg trur det er folk her som har flasha den over til XT med orginal vifta? Hei alle sammen, kompiss av meg skal ha seg nytt hovedkort til sin AMD Athlon XP2500+ Barton. Det skal være overklokks vennlig. helst ikke over tusen lappen Han prøvde i værtfall Er vel låv å prøve seg? ¨ Sitter og venter jeg å, for håpe det har vært det Jeg hadde sendt det tilbake med en gang hadde jeg sotte med det korte nå.Den feilen kan vel ødelegge andre kort i pcen å? "Værtfall" er også frekvent i bruk: Mange som sikkert lurer på det samme, det gjør værtfall jeg mange som sier Asus korte er bra Hei, lurer på åssen man deler opp internett speeden sitter på 1mbitå har to pcer her, er det mulig å få 80kb å den ene pc`n å 20kb på den andre? Jeg tror nok han er veldig ung. Men for GODS SAKE! Endret 19. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Holger: HAHAHA! Sinnsykt bra! Det burde vært aldersgrense på forumet, helt seriøst. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Her er forøvrig flere gullkorn fra samme person: (Uthevingene er ved undertegnede)Jeg har byggd en pc med Abit korte. å når jeg prøvde å klokke den til 3200+ så nekta windows xp å starte Den siste uthevingen din vil jeg faktisk påstå at han har rett i. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Morsom liten en: Følte med kampen på vg.no/live og nrk. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Ja, stakkars kampen. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Her er forøvrig flere gullkorn fra samme person: (Uthevingene er ved undertegnede)Jeg har byggd en pc med Abit korte. å når jeg prøvde å klokke den til 3200+ så nekta windows xp å starte Den siste uthevingen din vil jeg faktisk påstå at han har rett i. Ja, merket at han hadde uthevet feil der jeg også, men ellers mange fine (?) gullkorn Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 utrolig. "P4 kan IKKE brukes til spilling!" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Bygget blir vel riktig? Eller bygd? Men hva vet jeg... Første post i denne tråden av meg (håper ikke det kom noen skrivefeil ) Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Begge formene er riktige. Endret 19. april 2004 av Yallis Lenke til kommentar
gspr Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hei. I denne threaden så kommer du med "pene" kommentarer til en som ikke skriver helt rett. Slike kommentarer kan du holde deg LANGT unna. Skaper bare uvennlighet på forumet. Fyren kan ha skriveproblemer for alt du vet om. Må adde warning på deg. Mvh b-real aka B|Real Akk ja, slikt må man vel regne med... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Første post i denne tråden av meg (håper ikke det kom noen skrivefeil ) Og... Var det noen fortsettelse på dette? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Den siste uthevingen din vil jeg faktisk påstå at han har rett i. Oops. Det var så infernalsk mange feilplasserte å'er. Så jeg var nok litt bråmodig på merkingen. Endret 19. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Første post i denne tråden av meg (håper ikke det kom noen skrivefeil ) Og... Var det noen fortsettelse på dette? Skulle det være det? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Første post i denne tråden av meg (håper ikke det kom noen skrivefeil ) Og... Var det noen fortsettelse på dette? Skulle det være det? Ehh... Ja? Skulle det ikke? Hvis ikke, hvor er punktumet? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 final fantesy XI eller hva det hetter det er så drit men det er jo et jentespill da og ligner på pokemon.mane som blir sure på meg nå Hei thomas!! dette spillet er ikke berre offline men også online,online på omega strain kommer nok berre til og bli samerbeid med dei forskjellige ofline banenne men du kan også klare spillet ofline [singel] som du lurte på. hva gjør jeg Sliter på central station reigstrert og huskeri kke brukernavn eller passord jeg registrer meg og så står det att har brukt tilgangskoden før hva gjør jeg? ksn godt vere med jeg assa? har dere egen server?kn jeg bli admin da? et annet gull hva på aztec da jeg va t jeg haadde ikke så mye penger så jeg kjøpte ikke noe så gaar jeg i gangen ved brua så hiver en ct flash over brue så hopper jeg ned mens jeg tar hs på en som står i gangen.. hehe en gang jeg var ct på aztec gjikk jeg med awp nede i elva saa kom det 3 t som stod rett ved siden av verandre saa spran jeg mens jeg skyt og så tok jeg alle 3 uten sikte mens jeg sprang.har det på vidioen aav det og. battlefeild vietnam blir sikkert knall bra det da noen som har noen skjermbilder av spillet realse datò? Uuuul! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 ksn godt vere med jeg assa? har dere egen server?kn jeg bli admin da? Uuuul! Det er noe med fjorten-år-gamle gamere og det å være "admin". Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jesus christ. Ikke for å gå så mye off topic, men hva er så morsomt å ha litt mer makt enn andre på en server? Er det morsomt og f.eks. sparke ut folk fordi de bryter reglene? Jeg ser absolutt ikke noe morsomt med å være administrator på en server. Kanskje jeg er litt for stresset for å se noe i det? Er vanligvis stressa i sekstenårene. Ja, ville helst sagt 16-årene elns. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Er det morsomt og f.eks. sparke ut folk fordi de bryter reglene? Nei, men det er sikkert morsomt å sparke ut noen... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Har vært admin på Badass/Superserver-serverne i ca. to års tid, og ja, det var greit å ha litt mer makt enn andre. Jeg har liten toleranse for folk som bevisst ødelegger spill, enten det er ved å cheate, spamme tekst, teamflashe, blokkere, spawncampe, aldri plante bomben/redde gisler, og masse annet. Jeg spilte svært mye på Badass tidligere, og koste meg glugg i hel når alt gikk som det skulle. Hvis så et eller annet kvisebefengt hudflak av en fjortis komme innom for å fucke opp ting, var det greit å ha muligheten til å skufle ham rett ut i kulden igjen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 d R qlt og vere admin?? Kn jg f¨å vere adm på dette tråden plz!!?1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå