Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Norge - Brazil 1-1

på ulevåll stadion i går kveld Spillte stjernene Brazil mot norge. For mange Norske fotball fans var det kjedelight at ingen av de profeste stjernene som Ronaldinho, KaKa, Ronaldo , Adriano eller Emmerson kom men ivhertfall stillte Robhinoio opp på stadion. Første kvarter presser Norge brazil med hele 4 dø baller før pause. Brazil sin Nykommene stjerne Sissinio bled taklet hardt og kom opp i en kamp med M. Gamst. En Målløs 1 omg på ulevåll. Etter Vært scorte M. Gamst mål som skulle vise seg og være et innleg men går rett inn i kassa. Brazil utligner til 1-1 og Kampen Blåses av!

 

 

Hva Syntes du om spillet til Norge og at ingen av stjernene stilte opp for

 

Tok med heile posten eg. Ikkje ei setning uten feil. :\

Endret av ptv-
Lenke til kommentar
Lage egne fonts?

Skrive feilfritt er et mål tilsynelatende mange har problemer med å nå. Ikke rart når de ikke holder seg til ett språk om gangen! Slutt med å forpeste språket slik!

6701191[/snapback]

 

Synes det så helt greit ut. Assosierer mye fortere "fonts" en "skrifttyper", hvis det er det norske ordet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
det som kan skje om man begynner tidelig med trening av tunge vekter er at du fort kan gjøre skade på rygg nakke skuldre ben og armer... ekstreme tunge vekter kan forosjake strekk i muskel sene skader... og begynner man for tidelig kan det gå utover Benvevet i kroppen, det er den som holder bene i kroppen stabilt og passer på at du vokser som du skal i høyden og som også gener har vært med og bestemme, men det kan du ikke for benvevet i kroppen har trukket seg sammen og da slutter man og vokse i høyden og sjelette stopper og utvikle seg, grunnen skyldes at man har begynnt alt for tidelig med tunge løft, overtrent kroppen rett og slett og det kan da redusere veksten i benvevet i kroppen, var det godt nokk svart?

 

Likte lengden på setningene og all rettskrivinga i denne posten, jeg. :p

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Mitt inntrykk av den gjennomsnittlige norsklærers rettskrivningskunnskaper.

 

Jeg ser ikke feilene i den setningen, utenom "¤"-tegnene. Noe jeg ikke ser?

 

Forresten, jeg hadde en veldig kompetent norsklærer. : )

6703095[/snapback]

 

Da jeg skrev den setningen om norsklærere og makt, var disse tegnene ( ¤ ) kun for å fremheve mine tanker om saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...