Goscinny Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det var sent fredag den norske familien ble trukket ut i sjøen i havnen i byen Chania på Kreta. Goscinny Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Til gjendgjeld så koster awm mye dyrere enn de andre våpnene. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Du Legge Opp Til Kverulering! Vær Så Snill Å Hold Kjeft Om Du Ikkje Har Noke Bedre Å Seie! Jeg hadde noen skikkelig fine, men neida...hjerneteppet(eller hjernteppet som norsklæreren min sier det er) sa hei igjen Huff, jeg skulle kommentere dette innlegget, men fikk nettopp hjerneteppet. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Lurer på om disse såkalte snaddene var lamme allerede før tilbereding. Hentet fra menyen i Alexandraparken under Moldejazz. Redline: legge opp til kverulering må være noe av det mest idiotiske jeg har hørt. Skrivespråket kommer på en god 2. plass. Endret 25. juli 2006 av surbz00r Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Grunnet feriavikling vil kontoret vårt holde stengt frem til mandag 24.07.2006. Ett annet moment er at ATI er Canadisk og at det dermed er Canadiske myndigheter som må blokke ett evntuelt salg og ikke amerikanske. uteseende Endret 27. juli 2006 av Lisø Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg syns det er dumt med he he og he,he .. Skulle vært hehe Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) SkribenterVi er ute etter folk med gode norsk kunnskaper som liker å skrive artikler. Temaer vil være generelle nyheter, sport, kjendisnytt, teknologi, musikk og spill. Våre krav: - Gode norsk kunnskaper Edit: Jeg kan jo smelle inn denne perlen i tillegg: og fulen døde etter og ha fått hele dette tårne på seg! Ikke så rart det er mange skrivefeil når han uttrykker seg slik: ooooo mye og lese *hodepine!* Endret 27. juli 2006 av BurTMastA Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Anonym moderator sa: Mindre bildesize, please ! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Lært meg nytt tricks Jeg finner ikke "tricks" i ordboka. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg finner ikke "tricks" i ordboka. 6569661[/snapback] Du finner ordet i kunnskapsforlagets "Ordbok for dårlige oversettere og krampehippe eldre". Den fåes dog bare gjennom de rette kanaler. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 > Universal fjern kontroll Greit, det var en sleip måte å lure seg unna treordsregelen, men dette kunne vært navnet på et eller annet speisa elektronikaband fra Vestlandet ... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Død's snille lærere, og nesten ikke lekser smile.gif Tydeligvis ikke ... Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 har sendt inn en god søknad om å søke meg inn i militæret og får svar i løpet neste uke Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Vold starter der intligensen slutter. Enkelte ord bør man ikke stave feil. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 har sendt inn en god søknad om å søke meg inn i militæret og får svar i løpet neste uke 6579545[/snapback] Ja, den tror jeg på. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg ser ingen skrivefeil, men tror at denne saken kan være interessant for flere av dere: Iran forbyr «pizza» Glem det norske språkrådets omdiskuterte stavemåter. I Iran forbys nå 2.000 utenlandske ord. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg vil anta at Sylfest Lomheim i dette øyeblikk onanerer vilt til den artikkelen der. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 eg tog piercing får 3 månår siden.. å har skifta et par gangår å har iche någe problemår me å få piercingen i.. men i år så sko eg dysja.. å så tog eg ud piercingen når eg dysja får å vaska vekk d gugge... men når eg hadde tørka mg å sko hapiercingen i ijenn så va d akkuratt så ei tynne hinna i d øvårste hulle.. så eg vridde an litt ronnt men hinnå va øve heila.. så eg tog piercingen jennåm.. d jore iche vonnt men eg blødde.. å ittepå nå så jørr d litt vont.. men eg tror che d e betent.. någen så har åpplevd d sama ellår vett ka d e?? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Psilocybe: Meget, meget vakkert. Pølse koker Endret 29. juli 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (Sikkerhets vakt på Norway cup, finale dagen og åpnings showet!) Alt dette på én liten setning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå