Suppelars2k Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 R ik mningn @ d skl skjnne dn daaah! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 hmmm... Der fikk mistanken min bein å gå på Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Blir følgende riktig? - gjorde å gjøre... - gjøre og gjøre... - gjøre og gjorde... - gjøre, å gjøre... Vet ikke helt om det er mulig å uttale seg, så lenge det ikke står i en sammenheng. Med jeg er litt usikker på å og og bruken i forskjellige tidsformer, f.eks. presens, preteritum, osv. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 De letteste reglene: Har du "å", må ihvertfall neste ord være i infitivsform(?), som i "å gjøre, å hoppe, å løpe" og så videre. Er du usikker, så kan du sjekke om ordet etter å/og blir infinitivsform hvis du setter setningen i preteritum. Gidder ikke å forklare. Vanskelig valg? Sett det i preteritum: Gadd ikke å forklare. Siste ord blir fortsatt stående i infinitivsform. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=233442 Kombinasjon av dårlig grammatikk og _elendig_ innhold. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 utrolig. "P4 kan IKKE brukes til spilling!" Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Sukk.. jeg får vel bare avinstallere alle spillene mine, da. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Slapp av, vi kan fortsatt redigere! Stakkars gutt, han er jo bare 11 år. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Nå har jeg i alt i orden! Jeg kjøpte meg en ny PC med P3, siden P4 ikke egner seg til spilling. Helt seriøst, jeg ler meg ihjel! Jeg tror jeg ALDRI har ledd så kraftig av et innlegg før. "pcgutten" is DA MAN! Ahh, jeg har vondt i magen. Les guiden, folkens - den er kongefet Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Tør å påstå at ei jente som hadde mensen startet den tråden. Var jo ikke seriøst i det hele tatt. EDIT: Alle kjenner Leif...? Endret 18. april 2004 av DevN Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Et par gode poenger: Det er mangen som lager en post Hvilken cpu ska jeg kjøpe og skriver Hei hvilken cpu skal jeg kjøpe?Folk sier du må si hva den skal brukes til og dere som skriver posten svarer ikke lenger?Og dette:Det er jo sinnsykt at dere ikke svarer igjen Vi sitter tross alt her og hjelper folk ikke leker La alle forstå med én gang at vi ikke hjelper noen leker! Vi hjelper folk! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Feilmelding: Feilmeldingen som oppsto var: Dinsignatur er for stor. Det får være grenser på anti-orddeling! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Slapp av, vi kan fortsatt redigere! Stakkars gutt, han er jo bare 11 år. Hehe, syns Blib var litt streng jeg... stakkars gutten. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Hehe, syns Blib var litt streng jeg... stakkars gutten. Folk søker forumet for informasjon, da kan vi ikke ha slikt stående. Og han har jo rett, tråden vil bare inneholde flaming og latterliggjøring av trådstarteren. Jeg kjenner fyren som skrev den, og han tok det ikke tungt. EDIT: Ja, det var litt umoralsk å poste tråden her... Endret 18. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 skrivefeil her. Diskusjon om tråden i tilbakemeldinger til moderatorteamet Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) skrivefeil her. Begynner å bli et omfattende problem med mangel av stor bokstav i starten av setninger. EDIT: Hihi, du ba egentlig om det Enden. Endret 18. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 tja, det var jo noget ufullstendige setninger og da Men poenget står Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) tja, det var jo noget ufullstendige setninger og da Det var tydeligvis både "ufullstendige setninger" og "da". Riktig ville vært: "ufullstendige setninger også da" Men poenget står fortsatt. EDIT: Ikke vondt ment, men du vet, on-topic er on-topic. Endret 18. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Jeg ville også plottet inn et komma og hvis man ikke vil bruke "også", brukes "óg", slik: "Ufullstendige setninger óg, da". Endret 18. april 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 vist ATI korte vinner med 50 i points så har det ikke vært 1000 iværtfall! (Dette var hele innlegget) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå