Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mus + Mus Matter

 

hei ejg har stor problemer med min G5 siden det er noe feil med mus mattene jeg bruker det er lese feil på musa så den føller ikke med jeg har Func mus mate F10.s og musen regestrerer ikke alle beveglsene

 

Edit; fant litt flere innlegg av samme bruker:

 

jaså snil du jeg vil bytte bot g5 siden den sug... ps jeg skriver og leser som en due driter

 

jeg er en ultra low sens player, spille på 0.6 til 1.2 så jeg har den største funcen. jeg har alti hat en mus matte som er 30+20cm. funcen er dig men probleme med laser musa er at den ikke får med deg alt av begelser som lagg og da kjøpte jeg den nye funcen F10s

 

 

http://www.func.net/products/fseries/index.html <----- mus matte F10.s

http://www.4frags.com/catalog/images/image...lsop-azul_2.jpg <----allsop bare den største du får

 

men det virker ut som at laser suger uten perfekt underlag det sug!

Endret av -Mithrandir-
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
jeg er en ultra low sens player, spille på 0.6 til 1.2 så jeg har den største funcen. jeg har alti hat en mus matte som er 30+20cm. funcen er dig men probleme med laser musa er at den ikke får med deg alt av begelser som lagg og da kjøpte jeg den nye funcen F10s

 

ps jeg skriver og leser som en due driter

 

Kroppen har selvironi. :!:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
"Than" og "then"...

6432323[/snapback]

Du er inne på noe der. Nordmenn kan ikke ord deling, men amerikanere kan ikke forskjellen på "there" og "their". Når jeg leser, så blir det helt feil for meg å lese there når det skal stå their. Uttalen er helt likt, så det er vel det som skaper problemer for de.

 

De bommer også veldig ofte på your vs you're. F.eks da Eric Bischoff fra WWE (lekewrestling på TV) ble sparket (storyline), og hva hadde folk skrevet på plakene sine da? "Your fired" - "Din sparket". :no:

Lenke til kommentar
Vanligvis brukes det for å bringe engelske og norske ord sammen.

6436791[/snapback]

Det er da ingen skriveregler som tyder på dette. For øvrig skal man holde disse to språkene atskilt.

6437121[/snapback]

Hvordan skriver du PC-guru og f.eks musikk-CD?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...