potetskrell Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 De to innleggene før meg, var dårlig skrevet, en del feiler... Fant to feil i posten din også. En kommafeil og feil bøying av ordet feil. HA - HA ---------------------------------------- Dette irriterer meg! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) De to innleggene før meg, var dårlig skrevet, en del feiler... Fant to feil i posten din også. En kommafeil og feil bøying av ordet feil. HA - HA ---------------------------------------- Dette irriterer meg! Ehh, HA - HA... og?? Setningen var tydeligvis ikke fullført, siden du ikke endte den med et puntkum/utropstegn/e.l. Er det noen fasit for hvordan man skriver "haha" og lignende? EDIT: Og til bildet, jeg synes det ser litt profesjonelt ut, selv om det er feil. Endret 17. april 2004 av DevN Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 hvem side av veien, hvem bil? ( ) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 hvem side av veien, hvem bil? ( ) Og ikke minst: Hvordan side av veien? Hvordan bil? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 HEI!! Ikke mobb "hvordan", det er ikke alltid like lett å huske at man kan sier "hvordan" i dialekten. Slemming. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 HEI!! Ikke mobb "hvordan", det er ikke alltid like lett å huske at man kan sier "hvordan" i dialekten. Slemming. De sannt de. Egentli burdde alle ha fått skrivi slik di snakka. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 HEI!! Ikke mobb "hvordan", det er ikke alltid like lett å huske at man kan sier "hvordan" i dialekten. Slemming. De sannt de. Egentli burdde alle ha fått skrivi slik di snakka. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Feel the intense irony Endret 18. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Intense. E dt noen som hvet kor man kan laste ned video åg musikk prog???jg har letet men finner ikk no som passer får windovs 98 Takker får all hjelpen jg får!! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 [JOKE] Dessverre duger ikke visse personer til verken engelsk eller norsk, noen burde være flau! [/JOKE] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hvet må være sms-forkortelsen til "hvete", jeg er helt sikker på det. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Det er nå vel ingen som tror det skrives "åg"? EDIT: La til "er", bare en slurv. Endret 18. april 2004 av DevN Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Det er nå vel ingen som tror det skrives "åg"? Kalles helgardering. Benyttes av forvirrede folk som ikke kan bruken av å/og, men som er smarte nok til å helgardere Endret 18. april 2004 av ernie85 Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 [JOKE] Dessverre duger ikke visse personer til verken engelsk eller norsk, noen burde være flau! [/JOKE] Noen burde være flaue. Noen er flertall. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Noen burde være flaue. Noen er flertall. Viktig-Per, det er det du er, vet du! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Intense. E dt noen som hvet kor man kan laste ned video åg musikk prog???jg har letet men finner ikk no som passer får windovs 98 Takker får all hjelpen jg får!! Jeg skjønner personlig ikke åssen det går ann. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hvet må være sms-forkortelsen til "hvete", jeg er helt sikker på det. Den konklusjonen tror jeg er korrekt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hvet må være sms-forkortelsen til "hvete", jeg er helt sikker på det. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Er det bare jeg som ikke skjønner bildet til HalTan? Kanskje jeg bare er stokk dum (har hatt en mistanke om det en stund ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå