Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Hei min Bmw 316 i får problemer når det regner og en stund etter på akkurat som den må tørke en stund før den er normal igjen, når det regner går motoren ujavnt på tomgang og truer med å stoppe, men når en gir gass så bare drar motoren ujavnt men går ellers ok. dte må ha noe med vann inntrenging et sted for det kommer ikke noen varsel lamper eller noe. har prøvd å bytte tennplugger, tennplugg ledninger og luft filter samt har prøvd kondensfjerner.

 

Denne gav meg en fin start på dagen. :hrm:

Lenke til kommentar
WB er ikke for første gang pyntere. Du snakker bare tull. WindowBlinds har mett av features some uxtheme.dll ikke har. Og jeg ombestemte meg ikke. Jeg sa at begge hadde pros and cons.

 

Wtf.

6382167[/snapback]

WTF betyr jo "What the fuck", så det skulle vel egentlig være et spørsmålstegn i/på slutten av den setningen.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Hei min Bmw 316 i får problemer når det regner og en stund etter på akkurat som den må tørke en stund før den er normal igjen, når det regner går motoren ujavnt på tomgang og truer med å stoppe, men når en gir gass så bare drar motoren ujavnt men går ellers ok. dte må ha noe med vann inntrenging et sted for det kommer ikke noen varsel lamper eller noe. har prøvd å bytte tennplugger, tennplugg ledninger og luft filter samt har prøvd kondensfjerner.

 

Denne gav meg en fin start på dagen. :hrm:

6378422[/snapback]

Det er artig hvordan de minst lese- og skriveføre har en tendens til å produsere de minst gjennomtrengelige tekstene, slik at de i praksis eliminerer alle muligheter til å kommunisere skriftlig med hverandre ...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Du kan skyte på Tjærer..Det er lov....er nok av de..hehe

 

Er mange småunger som ser på det som leketøy på linje med ertepistol.

 

Wake up and smell the fish.

Lenke til kommentar
Volkswagen i USA regner med å relansere Touareg med den store fem-liters V10 dieselmotoren i løpet av September. Da innføres det nemlig også et krav om at oljeselskapene skal levere diesel med langt lavere svovelinnhold enn hva det er i amerikansk diesel i dag. Volkswagen håper det løser problemet, men vil utstyre bilene med et varsel om at man kan oppleve kraftig røykutvikling dersom man fyller diesel med høyt innhold av svovel.

 

Finn feilen....

 

Løsning:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

September med stor S :nei:
Lenke til kommentar
Volkswagen i USA regner med å relansere Touareg med den store fem-liters V10 dieselmotoren i løpet av September. Da innføres det nemlig også et krav om at oljeselskapene skal levere diesel med langt lavere svovelinnhold enn hva det er i amerikansk diesel i dag. Volkswagen håper det løser problemet, men vil utstyre bilene med et varsel om at man kan oppleve kraftig røykutvikling dersom man fyller diesel med høyt innhold av svovel.

 

Finn feilen....

 

Løsning:

September med stor S :nei:

6385278[/snapback]

 

Farlig, ikke sant? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...