Daniel Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 når folk skriver "hardcore dialekt" f.esk "ej" i stedet for "jeg"... 6307872[/snapback] Å...ja. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Kvinnen ble funnet livløs i et vann i Østmarka i Oslo i ettermiddag. Synes det var litt morsomt med alle i-ene. Goscinny Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Noe som Ofte forekommer på forumet: "Hvem spill skal jeg velge?" Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 herregud betyr ikke du kan gi meg en jævla dårlig karrakter, du har ikke kjøp noe i fra meg, ja jeg hvet at det koster mye men har sett noen kjøpe alt jeg sa til samma prisen. så ikke si en karakter når du ikke hvet ossen jeg er når det gjelder selging og kjøping for når det kommer dit så er jeg den mest trofaste kjøper og selger. så ikke gi meg dårlig karakter bare idiotiskt å gi det når du ikke engang har kjøpt eller selgt noe til meg jææævla unedvendig az. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Kvinnen ble funnet livløs i et vann i Østmarka i Oslo i ettermiddag.Synes det var litt morsomt med alle i-ene. Goscinny 6308694[/snapback] Fant du den i en overskrift i aftenposten i åttetiden i kveld eller i hvert fall i en artikkel i samme avis i løpet av i kveld eller i går? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Mulig jeg blir drept for denne, men jeg hater sånn her: Åssen går det lizzom. Dritbra ass. Halla. Herregud dette gjør meg kvalm . Jeg snakker for all del ren bokmål med et snev av bergensk. Derfor synes jeg at sånt "hipt" språk brude forbys. Endret 14. juni 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 når folk skriver "hardcore dialekt" f.eks "ej" i stedet for "jeg"... EDIT: skriveleif 6307872[/snapback] Se over det du skrev igjen, du. Jeg kan se flere feil. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Ta're kuli a. Chill'n bro! Edit: Svar på joakim-killers innlegg. Endret 14. juni 2006 av SirMaximus Lenke til kommentar
Valadorn Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Alle i familien skjønner at vi mener hvitost/gulost når vi sier ost, pga. ingen andre spiser brunost, utenom hunden vår. i stedenfor 6267999[/snapback] Den skjønte jeg ikke ? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Den skjønte jeg ikke ? 6309029[/snapback] Jeg bare limte inn noen feil jeg kom over, jeg. Det skal ikke være mellomrom før spørsmålstegn, forresten. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hvis det ikke hadde vært så feil hadde det vært gøy. 6302392[/snapback] Det der må være det verste jeg vet, og _alle_ sier det. URG! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Års-prøve Det er vel feil? Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Det vanlige er iallfall "årsprøve," men om det er lov å skrive det med bindestrek vet jeg ikke. Det som i alle fall er feil er: "Desert Combat-en genial..." Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Års-prøve Det er vel feil? 6309265[/snapback] Ja, det er feil. Man kan kun dele opp ord som er sammensatt av tre eller flere ord, og da kun hvis det resulterer i økt lesbarhet. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Engelsklæreren vår som samtidig er heimkunnskapslæreren vår skrev dette: Rislunch Joghurt Det var mer husker at jeg lo en god stund av det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg ler uforståelig, Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Man kan kun dele opp ord som er sammensatt av tre eller flere ord, og da kun hvis det resulterer i økt lesbarhet.6309519[/snapback] Hvor har du fått denne regelen fra? Så vidt jeg vet, kan man bruke bindestrek til å binde sammen sammensatte ord i alle fall tilfeller, selv om det ikke er anbefalt med mindre det gjør meningen klarere. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Herregud dette gjør meg kvalm . Ok ja der må jeg si meg enig. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) gi hun litt tid, og snakk eventuelt med venner/venniner av hun for å finne ut hvofor hun er sånn. Men pass på, vennene/veninnene hennes kan si det til hun gaaaah! Alle i familien skjønner at vi mener hvitost/gulost når vi sier ost, pga. ingen andre spiser brunost Jeg HAAATER misbruk av pga. Det heter FORDI for F*** edit: Jeg skrev feil i skrivefeilklagemuren :!: Endret 15. juni 2006 av kakk Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hvor har du fått denne regelen fra? Så vidt jeg vet, kan man bruke bindestrek til å binde sammen sammensatte ord i alle fall tilfeller, selv om det ikke er anbefalt med mindre det gjør meningen klarere. 6309794[/snapback] Hvor har du fått den regelen ifra? Kan du komme med kildehenvisninger? Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå