Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Nei, det er nok det at uttrykket eigentleg er "jernteppe", ikkje "hjerneteppe".

6215107[/snapback]

Å, trodde det het "hjerneteppe", jeg. :roll:

6215130[/snapback]

 

Folk sier ofte hjerneteppe, men det er jernteppe som er det riktige.

6215167[/snapback]

 

Visste jeg ikke. :hmm: Synes det høres riktig ut med hjerneteppe også, fordi man på en måte får et teppe over hjernen og på den måten ikke husker stort.

 

Goscinny ;)

6216027[/snapback]

Og det at det heter hjerneteppe er fordi det ligner på jernteppe :hmm: Slik jeg og trodde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
siden det handler om norsk eksamen, kan du lett starte med rettskrivingen her å skrive "eksamen" istendet for "examen" :)

 

På skolen vår var det eksamensdag i dag.

6209231[/snapback]

Var ikke det verste eksempelet dette her, jeg har sett han skrive langt verre tidligere. Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Hva foregår? Jo vi kan alle ha noen hull her og der, men det får da være måte på. Etter å ha lest dette, opphever jeg meg til ett geni, og erklærer resten av dere som en gjeng ignoranter. Skjerpings!

Ah, så herlig ironisk!

6224872[/snapback]

hvem ironi?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
lurte på ka dåke synst om ditte eg har funner til min nye pc..hadde vore fint me tilbake meldinger på ting som eg kan få bedre og om eg kan få da billigare...

 

Jeg finner ikke ord.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Spørsmålet.

 

Brukes "aspest" (veit ikke om det skrives sånn!) lenger ? Eller er det totalt forbudt (i norge hvertfall?!)

 

Svaret.

 

Asbest brukes ikke lengre i Norge, men i mange fattigere land brukes det flitig.

 

Forumet er unikt for læring og opplysning.

 

:!:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Personelig syns jeg at det å ha seksualundervisning først i 10ende klasse er litt vel sent. Man kunne vel begynt så smått når man begynte i 8 ende klasse, de fleste har hørt om sex til da, og vis ikke er det ivertfall på tide å lære det. I å med at mange har sex før de fyller 16 i 10 ende vil mange ha sex uten å vite hvordan man f.eks tar på en kondom

eller hvor vagina er på en kvinne, noe som igjen kan føre til at flere 14-15 åringer blir foreldre.

 

 

Nå tror jeg at jeg skal ta meg en røyk, og en ronk. :)

Lenke til kommentar
Personelig syns jeg at det å ha seksualundervisning først i 10ende klasse er litt vel sent. Man kunne vel begynt så smått når man begynte i 8 ende klasse, de fleste har hørt om sex til da, og vis ikke er det ivertfall på tide å lære det. I å med at mange har sex før de fyller 16 i 10 ende vil mange ha sex uten å vite hvordan man f.eks tar på en kondom

eller hvor vagina er på en kvinne, noe som igjen kan føre til at flere 14-15 åringer blir foreldre.

 

 

Nå tror jeg at jeg skal ta meg en røyk, og en ronk. :)

6237279[/snapback]

Jeg er bare et barn og går fortsatt på skolen for å lære så slutt å plage meg. Det er uansett ikke noen grove feil der som jeg kan se.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Personelig syns jeg at det å ha seksualundervisning først i 10ende klasse er litt vel sent. Man kunne vel begynt så smått når man begynte i 8 ende klasse, de fleste har hørt om sex til da, og vis ikke er det ivertfall på tide å lære det. I å med at mange har sex før de fyller 16 i 10 ende vil mange ha sex uten å vite hvordan man f.eks tar på en kondom

eller hvor vagina er på en kvinne, noe som igjen kan føre til at flere 14-15 åringer blir foreldre.

 

 

Nå tror jeg at jeg skal ta meg en røyk, og en ronk. :)

6237279[/snapback]

Jeg er bare et barn og går fortsatt på skolen for å lære så slutt å plage meg. Det er uansett ikke noen grove feil der som jeg kan se.

6237334[/snapback]

 

Nå avbrøt du meg i ronkingen.

:!:

Lenke til kommentar
Personelig syns jeg at det å ha seksualundervisning først i 10ende klasse er litt vel sent. Man kunne vel begynt så smått når man begynte i 8 ende klasse, de fleste har hørt om sex til da, og vis ikke er det ivertfall på tide å lære det. I å med at mange har sex før de fyller 16 i 10 ende vil mange ha sex uten å vite hvordan man f.eks tar på en kondom

eller hvor vagina er på en kvinne, noe som igjen kan føre til at flere 14-15 åringer blir foreldre.

 

 

Nå tror jeg at jeg skal ta meg en røyk, og en ronk. :)

6237279[/snapback]

Jeg er bare et barn og går fortsatt på skolen for å lære så slutt å plage meg. Det er uansett ikke noen grove feil der som jeg kan se.

6237334[/snapback]

 

Nå avbrøt du meg i ronkingen.

:!:

6237373[/snapback]

Det er ikke mer enn du fortjener. Du burde uansett oppsøke profesosjonell hjelp hvis du ronker mens du ser i denne tråden. Det er en grunn til at vi har babetreathen.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Personelig syns jeg at det å ha seksualundervisning først i 10ende klasse er litt vel sent. Man kunne vel begynt så smått når man begynte i 8 ende klasse, de fleste har hørt om sex til da, og vis ikke er det ivertfall på tide å lære det. I å med at mange har sex før de fyller 16 i 10 ende vil mange ha sex uten å vite hvordan man f.eks tar på en kondom

eller hvor vagina er på en kvinne, noe som igjen kan føre til at flere 14-15 åringer blir foreldre.

 

 

Nå tror jeg at jeg skal ta meg en røyk, og en ronk. :)

6237279[/snapback]

Jeg er bare et barn og går fortsatt på skolen for å lære så slutt å plage meg. Det er uansett ikke noen grove feil der som jeg kan se.

6237334[/snapback]

 

Nå avbrøt du meg i ronkingen.

:!:

6237373[/snapback]

Det er ikke mer enn du fortjener. Du burde uansett oppsøke profesosjonell hjelp hvis du ronker mens du ser i denne tråden. Det er en grunn til at vi har babetreathen.

6237385[/snapback]

 

Owned. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...