Skarstard Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 På Hard Rock spiste jeg Bar-B-Q kylling og spareribs. Kjempe godt WTFBBQ? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Enig, stave kontrollen i Open Office er helt håp løs. Den er vel dig glad i ord deling. Lurer på hvem som har god kjent stave kontroll listen der. Kansje vi skulle gjøre et massivt forsøk på å skrive om listen? 6139175[/snapback] Det er nok fordi den er basert på den engelske ordlisten, der de bruker orddeling. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ja, da er det examen for meg, som så mange andre.. 6138461[/snapback] qlt! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 tror ikke det er veldig smart av oss å oppgi info ang alkohol å drikke leker til en mindreåring Drikke leker, ja. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) hehe.. alkohol å drikke leker til en mindreåring.. finn 3 feil. Endret 21. mai 2006 av glx-rider Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 hehe.. alkohol å drikke leker til en mindreåring.. finn 3 feil. 6144667[/snapback] Og hvor har du gjort av de store bokstavene, unge mann? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ok. Finn 6 da. 6144688[/snapback] Ville nå heller sagt åtte feil. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Fant noen godbiter: Kontakter blir automagisk blokkert i MSN Messenger - HAHA! Musikk konvertering program og hjelp - Orddelingsfeil Hva slaks Xp er dette? Innstallasjon av Windows og Hovedkort problemer med og instalere Windows Dette var mange fine godbiter fra Programvare- og Windows-forumet! Goscinny Endret 21. mai 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 haha ike gjør de si te læreren ate du hadde vodt i hue på kvelden eller da du skulle gjøre de så du bare lå og slappa av:P så sier ud ate du ikke fikk med deg melind eller ate du mist den Jeg lar sitatet snakke for seg selv. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Emnetittel: politisk-relatert musikk=)heisann! noen her som vet av noen band/artister med politisk-budskap? Han kan ikke beskyldes for orddeling i alle fall. Jeg har også tidligere observert bruk av bindestrek (uten mellomrom før og etter) brukt for å legge til en kommentar. "Syyyk CS frag movie-LOLZ" Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 men kan legge til at jeg er sporty og trene omtrent hverdag Ja, jeg trene også omtrent hverdag. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 men kan legge til at jeg er sporty og trene omtrent hverdag Ja, jeg trene også omtrent hverdag. 6151597[/snapback] Antiorddeling - you got to love it. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Emnetittel: politisk-relatert musikk=)heisann! noen her som vet av noen band/artister med politisk-budskap? Han kan ikke beskyldes for orddeling i alle fall. Jeg har også tidligere observert bruk av bindestrek (uten mellomrom før og etter) brukt for å legge til en kommentar. "Syyyk CS frag movie-LOLZ" 6149681[/snapback] Ganske-spesiell måte å formulere-setningen på, ja. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Pentium 4 662 og 672 rapporteres ifølge The Register å være klare til utfasing. Dette til tross for at de bare ble introdusert for et halvt år siden. Hva mer enn 'bare' en introduksjon forventet han seg? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Herre min hatt. Hva slags skole må du ta for og bli båt elektriker, bare elektronikk vk1 ? og videre ut i lære ? eller er det andre muligheter? Har lyst til og ha et enkelt manns firma som små båt elektriker Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 - Ikke utgengning- Vi vill absolutt ikke henge ut noen. Ingen ska kjenne seg krenket såret. Jag er selv med på nettstedet, sier en av gründerne, Gloria Golmohammadi (21) til avisen. Søtt. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) En fin en fra OT-baren: Tittel: hvem Bakeprodukter liker dere, kaker, etc Innlegg: hva liker dere av boller og kaker? jeg liker best sånne "kanel snurringser" eller Snurreboller som det heter, og "Kanelstenger" hvem liker dere? Edit: Etter å ha undersøkt litt ser det ut til at vi kan ha en sammenheng. Bursdag: 10 Februar 1993 Endret 23. mai 2006 av -Mithrandir- Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Nja. Hvem bosted kan også ha en finger med i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå