Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
for 3 årsiden hvar det ikke snakk om adls ut byging der jeg bodde men etter 2 års itens jobing fikk jeg fiksa det  til slutta og nå kan alle i sentralen min få adsl.

jeg folda serveren til telenor med ønsker utbing fikk alle i gatta til og skrive ønsker utbyginga av adsl i sentralen får og jeg sende brev og rinkte de som la ut adsl og når er det vist kommet adsl her oxo litt rart men sant er litt uten får byen oxo da. men gi meg di telefon nummer skall jeg ta og prøve og mekke det for deg sende det privat så hadde det hvert nice  :thumbs:

Herre.. :ermm:

Gidder noen å telle?

Lenke til kommentar

Vel, nå skal du vel ikke se bort i fra at noen har det? En før i klassen min hadde lesevansker og skrivevansker, mild form. :yes:

 

EDIT: Hva er din unnskyldning? Du skriver jo litt "rævva" da. :p

Var bare en spøk da, men "unskylder"?

EDIT2: Rævva var bare for å "forsterke" ordet, er klar over at det skrives "ræva". ;)

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Kan det stemme at dere, Holger, Toolshed og DevN (f.eks) har en noe stabil norskkarakter?

Jeg har faktisk et ganske konsekvent prinsipp om å skrive fullstendige setninger på et godt språk i SMS-meldingene. Det blir selvsagt litt revidering når meldingene overskrider 160 tegn. :D

 

Md venli hilcn Hlgr L

Lenke til kommentar
Forresten, jeg har kommet med en noe revolusjonerende teori: De som er flinke på skolen, dropper som regel SMS-språk o.l.

Den slår sprekker. Jeg er flink på skolen, men skriver sms-språk så det synger etter.

 

Det var en glede å motbevise deg :p

Kanskje du ikke er så flink som du tror?

Lenke til kommentar
Kan det stemme at dere, Holger, Toolshed og DevN (f.eks) har en noe stabil norskkarakter?

Jeg har faktisk et ganske konsekvent prinsipp om å skrive fullstendige setninger på et godt språk i SMS-meldingene. Det blir selvsagt litt revidering når meldingene overskrider 160 tegn. :D

 

Md venli hilcn Hlgr L

Å Gud! Det er som å snakke med seg selv.

 

Samme med meg. Overskrider meldingen 160 tegn, da går jeg til drastiske tiltak som: "Det" blir "d".

 

Når jeg legger meg da, er det er slag på pung. På den måten tvinger jeg meg selv til å skrive normalt, og ikke SMS-språk.

 

Ærlig talt; jeg føler meg skitten når jeg skriver SMS-språk, så Gud: led meg ikke inn i fristelse, men forlat meg fra det onde.

Lenke til kommentar

Skriver aldri SMS-språk. Blir meldingen mer enn 160 tegn, så blir det det. Og da får ikke mottaker med seg hele meldingen. Men de klarer som oftest å gjette seg til hva det var som skulle stå der.

 

Hadde ikke alt for gode norskkarakterer da man faktisk må ha en bra fantasi for å få det.

Lenke til kommentar
jeg såg på komplett.no 2-3 dager får påsken da var jo prisene greie og fine de, blant annet en 256ddr twinMOS kostet ikke mere en 320, nå koster den plutselig 500,- og store rambrikker har økt med 300-400,-.

 

jeg har laget denne mailen på politikk for jeg mener det er krigen i Iraq og at japan er blandet inn, bare 2-3 dager siden vi så japanske gisler på tv. altså noe skjær i hardware bransjen, japan er jo som vi de fleste vet sikkert nr1 i produskjon teknologi i data utav produsenter. det ser svert alvorlig ut, da vil jo bilpriser og matvare,NEI POKEMON OG LEKETØY VIL STIGE I PRIS!  .

america er jo med og mange mange flere.

 

norge tjener mye på krigen ettersom olje prisene er blit dyrere noe som er gammelt nytt, menne dette tjæner vi flesk på bostavelig talt.

 

noe er i ferd med og skjæ enten har jeg vert treg med og inse dett, eller så er noe specielt skjædd. menne noe er på gang det kan alle se jeg har bare nevnt få ting som skjær, og lite av konskvensene

 

det lønner seg og kjøpe akjser, i våpen bransjen de vil stige snart, eller olje akskjer 

 

er verdens økonomien styrt av krig og egoisme jordskjælv. Eller er jeg blit paranoind?

 

:scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...