Dux ducis Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Veit... Og: "Hvordan ledning trenger jeg".... Jada! Dere "knowitalls", ro dere ned! Lysbryter er visst veldig glad i å henge ut folk,du hadde da ikke trengt og linke til den tråden da , din &$£@/+/*#& Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jada! Dere "knowitalls", ro dere ned! som det står så fint i signaturen min, I'll try being nicer, if you try being smarter. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Apropos "smartinger" (og jeg beklager denne avsporingen), jeg kjenner at jeg må få dette ut: bruker google de her på ordentlig eller? har sett den forandre seg før.. ..hentet fra denne tråden. Jeg kan vel kanskje rettferdiggjøre dette innlegget med å henvise til diverse skrivefeil i tråden, men spørsmålet jeg siterer er så lavpannet at det fortjener plassen uansett. Tro om en eventuell tråd dedisert teite innlegg ville slippe unna moderatorene..? Kanskje jeg skal opprette en, og så se hva som skjer? Nja, det er vel egentlig et dårlig forslag - den ville sannsynligvis blitt så stappfull med edder og galle fra min side at jeg ville blitt utestengt. Men det hadde gjort meg til et mer harmonisk menneske. Tror jeg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Tro om en eventuell tråd dedisert teite innlegg ville slippe unna moderatorene..? Kanskje jeg skal opprette en, og så se hva som skjer? Nja, det er vel egentlig et dårlig forslag - den ville sannsynligvis blitt så stappfull med edder og galle fra min side at jeg ville blitt utestengt. Men det hadde gjort meg til et mer harmonisk menneske.Tror jeg det er bare en måte å finne det ut på. man lever bare én gang. den som intet våger, intet vinner. osv, osv. jeg ville nok blitt en fast poster.. har vært inne på samme tanken før. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Tro om en eventuell tråd dedisert teite innlegg ville slippe unna moderatorene..? Kanskje jeg skal opprette en, og så se hva som skjer? Nja, det er vel egentlig et dårlig forslag - den ville sannsynligvis blitt så stappfull med edder og galle fra min side at jeg ville blitt utestengt. Men det hadde gjort meg til et mer harmonisk menneske.Tror jeg Det heter vel eder, gjør det ikke :wink: ? Edit: Trengte ikke hele sitatet... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 nix.. edder er riktig. det betyr vel gift, om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 DEN ER STOR Å KLOMPAT JEG VILE DEFINITIFT HAT T600 eller S55 EN DEN STYGGE MOBILEN DER JA!!! grr! *hytte med neven* Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hmmm... jeg har aldri skjønt det der med å putte IMO og IMHO inn i helt korrekte og seriøse setninger. Blir hverken seriøse eller korrekte da. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Virkelig deilig å få slippe ut litt damp... Det er vi som er det norske språks redningsmenn! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Noe annet som irriterer meg: Hvorfor sier folk "volten" når de mener spenningen? "Megahertzen" når de mener klokkefrekvensen? "Watten" når de mener effekten? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Noe annet som irriterer meg:Hvorfor sier folk "volten" når de mener spenningen? "Megahertzen" når de mener klokkefrekvensen? "Watten" når de mener effekten? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Folk som irriterer seg over skrivefeil må ha et mindreverdighetskompleks. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Folk som irriterer seg over skrivefeil må ha et mindreverdighetskompleks. jada, jada. husj ut med deg, frøken dings. mener du sånt, er du i feil tråd. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Folk som irriterer seg over skrivefeil må ha et mindreverdighetskompleks. jada, jada. husj ut med deg, frøken dings. mener du sånt, er du i feil tråd. Jeg skjønner at innlegg med horder av skrivefeil kan irritere, men du trenger ikke lese innleggene med forstørrelsesglass heller da! Se heller på hva folk SKRIVER, enn HVORDAN de skriver det. Noe som er irriterende er når folk prøver å leke smarte ved å komme med fremmedord som de attpåtil staver feil :x Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg skjønner at innlegg med horder av skrivefeil kan irritere, men du trenger ikke lese innleggene med forstørrelsesglass heller da! Se heller på hva folk SKRIVER, enn HVORDAN de skriver det. hva, og bare sitte stille og se på at språket forfaller? nei, vet du hva. Noe som er irriterende er når folk prøver å leke smarte ved å komme med fremmedord som de attpåtil staver feil :x fjern 'prøver å leke smarte ved å komme med fremmedord som de attpåtil', så er jeg 100% enig. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 enig dær. Denne er grusom! Når man ikke en gang klarer å skrive "der".. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hvordan kabel, Hvem skjermkort arggh blir litt lei eg og avogtil men prøver å ignorere det så godt eg kan :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hvordan kabel, Hvem skjermkort arggh blir litt lei eg og avogtil men prøver å ignorere det så godt eg kan :smile: nei, nei. det er helt feil holdning. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hvordan kabel, Hvem skjermkort arggh blir litt lei eg og avogtil men prøver å ignorere det så godt eg kan :smile: Jeg liker å slå av en prat med skjermkortet mitt i ny og ne da.. det virker ganske menneskelig, så kanskje det er berettiget? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 get ready to be flamed. By other peeps i thinks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå