Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er smart.... Hitboxes er ikke 100% prosent på nabbe servere med standar ping som 150!

 

Eller kansje rate... en god del spiller skrur ned rate for og bli mindre treffbare... men som info til dem som tror dem er smarte når dem gjør det er så idioter at det er skummelt

 

Rate = avstand mellom kulene i millisec det vil si at når du har 1500 så er da bare 1500 millisec av kulene dine du skyter ut som blir noe av... og dermed så er standar rate 20000-25000 for og få mest mulig effekt ut av det.. tar du høyere rate vil det bare bli bugga

 

forrestten cl_cmdrate og cl_update rate kan stå fra 80-101

80 for dem med ikke fullt så god linje og 101 fordi med vertfall over 3mbit

 

Så skru rates til vertfall 20000 og cl_cmd/update rate til vertfall 80 og spill så skal dere se... at du er nødt til å sikte på fyren for og treffe

Lenke til kommentar
jeg selv satt å hylgrein under kjøkken bordet etter å ha klippet et lite hull i gardinen 

husker oxo at jeg sku løpe å skli in i et sån åpent rom i kjøkken benken, der hvor oppvask maskinen sku være. jeg løp alt jeg kunne, men så noen bananer oppå benken, så jeg glemte å dukke å fikk benkeplata over nesa så den knakk. i følge mamma så begynte jeg ikke å grine før hu rettet på nesen min

Lenke til kommentar

Behovet for en ny funksjon i forumet er tydeligvis enormt: Et korrektursystem á la det man finner i Word der man får grønn eller rød strek under ord som ikke finnes i ordlista eller ikke stemmer med setningsoppbygginga. Systemet bør selvfølgelig vidreutvikles så det blir langt bedre enn Word på blandt annet orddeling.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Behovet for en ny funksjon i forumet er tydeligvis enormt: Et korrektursystem á la det man finner i Word der man får grønn eller rød strek under ord som ikke finnes i ordlista eller ikke stemmer med setningsoppbygginga. Systemet bør selvfølgelig vidreutvikles så det blir langt bedre enn Word på blandt annet orddeling.

6088781[/snapback]

 

Ja hvorfor ikke, så kan man i tillegg til skrivefeil få masse pene farger! :D

Lenke til kommentar
Behovet for en ny funksjon i forumet er tydeligvis enormt: Et korrektursystem á la det man finner i Word der man får grønn eller rød strek under ord som ikke finnes i ordlista eller ikke stemmer med setningsoppbygginga. Systemet bør selvfølgelig vidreutvikles så det blir langt bedre enn Word på blandt annet orddeling.

6088781[/snapback]

Ingen dum idé, men den blir ufattelig vanskelig å gjennomføre. Om brukerne gidder å ta systemet i bruk, er imidlertid usikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...