Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mmmjo, når det er en helsetning etter kolon så.

Første bokstav i en setning skal ihvertfall ha stor bokstav. Selv om det er et ord du fant på selv.

 

:devil: Pirkedjevelen infiltrerer tråden.

Jeg NEKTER å skrive teite kvasi-lydhermingsord med stor bokstav, selv om den er i starten av en seting.

Det blir som å konsekvent skrive Lol, Omg, Rofl, Brb, Afk og resten av de flotte ordene hvis de starter en setning, mener da jeg. (der skrev jeg nesten "imho", den styggeste forkortelsen jeg vet)

Dæven det var en stygg infinitivssetning.

Lenke til kommentar
I alle fall hvis du skal være stor i kjeften :p

Man ender ALLTID en setning med punktum, slike ferdigheter SKAL en seriøs moderator ha. Med andre ord; du er useriøs. ;)

99999 dagers ferie. Muahahahahaha - MAKT

 

PC-en er riktig ja. PC'en er feil bruk av apostrof.

 

edit; håper alle skjønner at jeg kødda med ferien :ermm:

Vil ikke bli tatt for maktmisbruk

Endret av enden
Lenke til kommentar
Artig tråd dette - virkelig lett å erte på seg litterære paragrafryttere. :)

Ja, men hvorfor har du endret innlegget? Kom det noen skrivefeiler fram? Slikt skal ikke forekomme hos moderatorer. Lykke til med neste innlegget ditt. *knis*

 

Unnskyld, skal roe meg litt ned. ;)

Lenke til kommentar

Vræl! Fikk denne på MSN: :scared:

 

noe godt vil skje deg kl.14 imårro.Dt kan være kem som helst utafår skolen.kor såm helst. Og når som helst. Gjør dg klar til det største sjoke i ditt liv    hvis du bryter denne kjeden vilkl det være problemer i 10 av dine forhold i de neste 10 åre. I mårra e dt den nasjonale kyssedag  *weeee* Hvis du sender dette til 10 på 15 min er DU i sikkerhet.

 

I tillegg er sånne sinnsvakt irriterande og idiotiske! :realmad:

Lenke til kommentar

Jeg fikk denne:

 

Hei!: noe godt vil skje deg kl.14 i morgen. Det kan være hvemm så helst utenfor skolen. Hvor om helst. Og når som helst. Gjør deg klar til det STØRSTE sjokket i ditt liv=) Hvis du bryter denne kjeden vil det være problemer i 10 av dine forhold i de neste 10 år. I morgen er det den nasjonale kyssedag=) *weeee* Hvis du sender dette til 10 på 15 min er DU i sikkerhet=)
Lenke til kommentar

Spørsmål:

Hvis man har en delsetning som avsluttes med en URL, hvordan skal man gå fram med tanke på komma?

bla bla www.url.com, bla bla

Eksemplet over ser ikke bra ut med tanke på at man legger til et komma på slutten av en URL.

 

Der tror jeg faktisk ikke at jeg presterte noen skrivefeil. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...