ATWindsor Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Real Finans, bilde 1 fra en reklame på db.no, og bilde 2 fra hjemmesiden AtW Lenke til kommentar
Leon Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Du mener vel barne skolen Jeg irriterer meg grenseløst over at enkelte konsekvent unngår tegnsetting Man vet ikke om det er et spørsmål eller et svar personen kommer med Syns du at det er irriterende 6019751[/snapback] Ja! edit: glem resten. Ga ikke mening. edit2: sensurerte brukernavnet, siden det var så galt for "ramma_2pac". Endret 1. mai 2006 av tipp-ex Lenke til kommentar
Laman Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 ak47 i stalker med kikkert sikte, lyd demper og granat kaster. det er konge våpnet sitt. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Du mener vel barne skolen Jeg irriterer meg grenseløst over at enkelte konsekvent unngår tegnsetting Man vet ikke om det er et spørsmål eller et svar personen kommer med Syns du at det er irriterende 6019751[/snapback] Ja! edit: glem resten. Ga ikke mening. 6020683[/snapback] Du irriterer meg. Du skal IKKE gi navn til den som har skrevet det! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Du mener vel barne skolen 6019751[/snapback] Ja! 6020683[/snapback] Du irriterer meg. Du skal IKKE gi navn til den som har skrevet det! 6023199[/snapback] Hva snakker du om? SirMaximus var nok ironisk. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Du mener vel barne skolen 6019751[/snapback] Ja! 6020683[/snapback] Du irriterer meg. Du skal IKKE gi navn til den som har skrevet det! 6023199[/snapback] Hva snakker du om? SirMaximus var nok ironisk. 6023467[/snapback] Hva er det DU snakker om da? Jeg var nok ironisk jeg også Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Du mener vel barne skolen 6019751[/snapback] Ja! 6020683[/snapback] Du irriterer meg. Du skal IKKE gi navn til den som har skrevet det! 6023199[/snapback] Hva snakker du om? SirMaximus var nok ironisk. 6023467[/snapback] Hva er det DU snakker om da? Jeg var nok ironisk jeg også 6023524[/snapback] Husk at ironi er mye mindre tydlig kort, skriftlig kommunikasjon, jeg synes ikke det kom fram tydelig i det hele tatt i ditt innlegg. AtW Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 melke veien Dette har jeg problemer med å se for meg. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Er det ikke det veivesenet gjør da, melker veien? Trodde det var de som melket den slik at det ble hull og humper overalt... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hva er det DU snakker om da? Jeg var nok ironisk jeg også 6023524[/snapback] Akkurat, ja. Beklager. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Du irriterer meg.Du skal IKKE gi navn til den som har skrevet det! 6023199[/snapback] Oh, come on. Hvis du leser litt mer av tråden før du går i gang med trigger-happy flaming ser du at det var skrevet i tråden "ergring over grammatiske skrivefeil...", og helt tydelig var ment ironisk. I tillegg støtta jeg jo faktisk bare det han sa... Edit: Oja, du var ironisk... a-haa. Endret 1. mai 2006 av tipp-ex Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Kan dere slutte å poste i denne tråden? Jeg postet her en gang for veldig lenge siden, og er lei av å se den på toppen av Mine innlegg. Det samme gjelder sikkert flere andre. Lag en ny tråd. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Kan dere slutte å poste i denne tråden? Jeg postet her en gang for veldig lenge siden, og er lei av å se den på toppen av Mine innlegg. Det samme gjelder sikkert flere andre. Lag en ny tråd. 6024842[/snapback] Du får spørre forumstyret om en mulighet for å slippe å ha enkelte tråder i mine innlegg. Det er vel mange som ønsker seg det.... AtW Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg kan bare informere om at den muligheten ikke finnes. Det er mange som sliter med det samme problemet, og til dere så er det laget en egen løsning som heter "favoritter". Den benytter dere ved å trykke på "legg til favoritt" på linja under tittelen til tråden. En liste over favoritt-tråder får man ved å trykker favoritter i menyen i venstre marg. I favoritter kan dere legge til og fjerne tråder etter ønske, også tråder dere hittil ikke har deltatt i. Favoritter og mine innlegg har altså to forskjellige funksjoner. En ting til hvert sitt bruk. Smak og behag Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg kan bare informere om at den muligheten ikke finnes. Det er mange som sliter med det samme problemet, og til dere så er det laget en egen løsning som heter "favoritter". Den benytter dere ved å trykke på "legg til favoritt" på linja under tittelen til tråden. En liste over favoritt-tråder får man ved å trykker favoritter i menyen i venstre marg. I favoritter kan dere legge til og fjerne tråder etter ønske, også tråder dere hittil ikke har deltatt i. Favoritter og mine innlegg har altså to forskjellige funksjoner. En ting til hvert sitt bruk. Smak og behag 6025219[/snapback] Problemet med det (ihvertfall for forumjunkier som meg) er at man må legge til så veldig mange tråder i favoritter hele tiden. AtW Lenke til kommentar
warpig Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Problemet med det (ihvertfall for forumjunkier som meg) er at man må legge til så veldig mange tråder i favoritter hele tiden. AtW 6025232[/snapback] Siden vi tross alt skriver i denne tråden som vi gjør, så hadde det kanskje vært en idé med skikkelig norsk? I hvert fall. Endret 2. mai 2006 av warpig Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 http://n24.no/naeringsliv/article1301229.ece Er vel ikke akkurat en skrivefeil, men tar det med: "Hittil i år har Opel-salget falt med hele 395 prosent." 395%? Hvordan kan det gå til? Driver folk å selger bilene sine tilbake til forhandler? AtW Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Det er vel bare en helt, enkel kommafeil. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Tja, hvis Opel f.eks solgte 100 biler i januar i år, så har de vel kjøpt 295 bruke biler i april uten å selge en eneste en. Edit: Er det ikke det som kalles "negativt salg" på markedsføringsspråket? </ironi&sarkasme> Endret 2. mai 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Det er vel bare en helt, enkel kommafeil. 6028538[/snapback] Kan hende, men hvorfor skriver de da HELE 395% når det feks er lavere enn tallet for april, som de nevnte først? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå