Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du mener vel barne skolen

 

Jeg irriterer meg grenseløst over at enkelte konsekvent unngår tegnsetting Man vet ikke om det er et spørsmål eller et svar personen kommer med

 

Syns du at det er irriterende

6019751[/snapback]

 

Ja!

 

edit: glem resten. Ga ikke mening.

edit2: sensurerte brukernavnet, siden det var så galt for "ramma_2pac".

Endret av tipp-ex
Lenke til kommentar
Du mener vel barne skolen

 

Jeg irriterer meg grenseløst over at enkelte konsekvent unngår tegnsetting Man vet ikke om det er et spørsmål eller et svar personen kommer med

 

Syns du at det er irriterende

6019751[/snapback]

 

Ja!

 

edit: glem resten. Ga ikke mening.

6020683[/snapback]

Du irriterer meg.

Du skal IKKE gi navn til den som har skrevet det!

Lenke til kommentar
Du mener vel barne skolen

6019751[/snapback]

 

Ja!

6020683[/snapback]

Du irriterer meg.

Du skal IKKE gi navn til den som har skrevet det!

6023199[/snapback]

 

Hva snakker du om? SirMaximus var nok ironisk.

6023467[/snapback]

Hva er det DU snakker om da? Jeg var nok ironisk jeg også :roll:

Lenke til kommentar
Du mener vel barne skolen

6019751[/snapback]

 

Ja!

6020683[/snapback]

Du irriterer meg.

Du skal IKKE gi navn til den som har skrevet det!

6023199[/snapback]

 

Hva snakker du om? SirMaximus var nok ironisk.

6023467[/snapback]

Hva er det DU snakker om da? Jeg var nok ironisk jeg også :roll:

6023524[/snapback]

 

Husk at ironi er mye mindre tydlig kort, skriftlig kommunikasjon, jeg synes ikke det kom fram tydelig i det hele tatt i ditt innlegg.

 

AtW

Lenke til kommentar
Du irriterer meg.

Du skal IKKE gi navn til den som har skrevet det!

6023199[/snapback]

 

Oh, come on.

 

Hvis du leser litt mer av tråden før du går i gang med trigger-happy flaming ser du at det var skrevet i tråden "ergring over grammatiske skrivefeil...", og helt tydelig var ment ironisk.

 

I tillegg støtta jeg jo faktisk bare det han sa...

 

Edit: Oja, du var ironisk... a-haa.

Endret av tipp-ex
Lenke til kommentar
Kan dere slutte å poste i denne tråden? Jeg postet her en gang for veldig lenge siden, og er lei av å se den på toppen av Mine innlegg. Det samme gjelder sikkert flere andre.

 

Lag en ny tråd.

6024842[/snapback]

 

Du får spørre forumstyret om en mulighet for å slippe å ha enkelte tråder i mine innlegg. Det er vel mange som ønsker seg det....

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg kan bare informere om at den muligheten ikke finnes. Det er mange som sliter med det samme problemet, og til dere så er det laget en egen løsning som heter "favoritter". Den benytter dere ved å trykke på "legg til favoritt" på linja under tittelen til tråden. En liste over favoritt-tråder får man ved å trykker favoritter i menyen i venstre marg. I favoritter kan dere legge til og fjerne tråder etter ønske, også tråder dere hittil ikke har deltatt i.

 

Favoritter og mine innlegg har altså to forskjellige funksjoner. En ting til hvert sitt bruk. Smak og behag :)

Lenke til kommentar
Jeg kan bare informere om at den muligheten ikke finnes. Det er mange som sliter med det samme problemet, og til dere så er det laget en egen løsning som heter "favoritter". Den benytter dere ved å trykke på "legg til favoritt" på linja under tittelen til tråden. En liste over favoritt-tråder får man ved å trykker favoritter i menyen i venstre marg. I favoritter kan dere legge til og fjerne tråder etter ønske, også tråder dere hittil ikke har deltatt i.

 

Favoritter og mine innlegg har altså to forskjellige funksjoner. En ting til hvert sitt bruk. Smak og behag  :)

6025219[/snapback]

 

Problemet med det (ihvertfall for forumjunkier som meg) er at man må legge til så veldig mange tråder i favoritter hele tiden.

 

AtW

Lenke til kommentar
Problemet med det (ihvertfall for forumjunkier som meg) er at man må legge til så veldig mange tråder i favoritter hele tiden.

 

AtW

6025232[/snapback]

 

 

Siden vi tross alt skriver i denne tråden som vi gjør, så hadde det kanskje vært en idé med skikkelig norsk? :p

 

I hvert fall.

Endret av warpig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...