Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Osndagfår den pedofile 73-åringen vite om aktortok for hardt i da hanba om fem nye år forhundre seksuelleovergrep mot døtreav hans beste venner.

Jeg trodde seriøst at dette var en feil i Opera, siden jeg leser websidene i 120% og Fit-to-Width (ctrl+F11), men nå ser jeg at hverken Opera eller jeg tok feil...

Lenke til kommentar
BTW: Kan "gratis tilbud" skrives i et ord. Står ikke i ordlista ...

5972131[/snapback]

Dersom alle mulige sammensatte ord skulle stå i ordlisten, ville det bli en tykk bok. Når det gjelder dette konkrete spørsmålet, vil formuleringen «gratis tilbud» innebære at gratis er et adjektiv som beskriver tilbudet. Med andre ord er tilbudet gratis. Jeg vil anta at det ikke er dette man forsøker å si, da alle tilbud strengt tatt er gratis. Det er vanligvis varen, ikke tilbudet, som koster penger. Dersom jeg tilbyr noen å kjøpe noe for 1000 kr, uten å ta betalt for å tilby dem det, gir jeg dem et «gratis tilbud».

Lenke til kommentar
Den store brus tråden?

Va nu å jogga i marka, men blei nu bare kort tur skoene er kaputt. Men har nu funn framm sykkelen igjen, så kan nu sykkle å jogge på asvalt til æ får kosta på meg nye terreng sko. Snart i form i skuldra igjen så blir det vekttrening igjen.

5988164[/snapback]

Lenke til kommentar
Osndagfår den pedofile 73-åringen vite om aktortok for hardt i da hanba om fem nye år forhundre seksuelleovergrep mot døtreav hans beste venner.

5984732[/snapback]

Det er kun et tidsspørsmål før antiorddelingen forpester språket. Vår kamp mot orddeling har gått for langt.

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Dette er imidlertid Tha Real Shit:
Hun sendte også SMS meldinger til guttens mobiltelefon.

Død og pine.

5997301[/snapback]

De skrev i det minste ikke «SMS-er».

 

Du kan ikke sammenligne at 8/10 laster ned musikk med å få betalt for 2/10 timer. Ettersom den vanlige mannen i gata måtte ha jobba 24/24 med kvadruppel timelønn for i det hele tatt å komme i NÆRHETEN av dem gastronomiske summene en artist tjener på at 2/10 kjøper albumene dems...

 

jeg mener evolution er måten arter forbedrer seg selv.

jeg mener homofili er en evolution blindgate fordi det er et totalt meningsløst og tåpelig fenomen som ikke har noen plass i naturen, det er en deffekt, og bør ikke annerkjennes eller aksepteres. det er noe som vil dø ut av seg selv om man ikke brydde seg med det, fordi homofile, natulig nok, ikke kan formere seg.

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
Jeg bryr meg ikke om hvor mange uke du har gått og lært om teori og praksis innen film jeg. Jeg tror du kan lage brae filmer jeg. Men gjør det før du begynner å snakke dritt om filmene mine.

Hvis du tror at jeg lager filmer for at det skal være underholdningsverdi for folk med kraftige fritidsproblemer, så er det feil.

Jeg er også interestert i film, og jeg har tengt til å gjøre noe videre med den iteressen. Jeg vet ikke med deg..?

Lenke til kommentar

Titler tar jeg for gitt at folk leser over to ganger for å sikre seg at i hvertfall den ser bra ut.

 

Men ..

skjermkort lokter brennt
hvilken system disk, sata eller ide?

 

Denne er fra inni et innlegg:

Intel begynte å sende ut de her revisjonene 16.April, men vil nok ta litt før vi får kjøpe dem, da nettbutikker helst vil selge de gamleste hovedkortene først.

Slutter ikke de fleste med sånt språk i barnehagen eller på barneskolen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...