Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når. Ikke da. :)

5960811[/snapback]

Er nok enig der ja. Svensk skal slrives med liten forbokstav på norsk.

5960825[/snapback]

 

Det staves "skrives" :p

5961109[/snapback]

En av mine få leifer :fun: .

5961114[/snapback]

Hverken leif eller leifer er et norsk ord :tease:

5961955[/snapback]

 

Leif er et egennavn og skrives med stor bokstav. :tease:

Lenke til kommentar
Les locothewarmup sine tråder. Banebrytende dårlig norsk.

 

En får ta seg en tur f.eks. Oslo- Bergen med en expressbuss med 30-40 passasjerer omboard.

5962391[/snapback]

 

Du er klar over at du henger ut folk, NerdVANNA?

 

Likevel burde han fått permban! :realmad: Han vil ikke tilføre forumet noe godt, makan! Hører hiphop gjør han også! :thumbdown:

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Les locothewarmup sine tråder. Banebrytende dårlig norsk.

 

En får ta seg en tur f.eks. Oslo- Bergen med en expressbuss med 30-40 passasjerer omboard.

5962391[/snapback]

 

Du er klar over at du henger ut folk, NerdVANNA?

 

Likevel burde han fått permban! :realmad: Han vil ikke tilføre forumet noe godt, makan! Hører hiphop gjør han også! :thumbdown:

5963042[/snapback]

Er du klar over at du også henger ut locothewarmup, og også alle som hører på hip hop? Naut.
Lenke til kommentar
i dag fant jeg og faren min ut at vi skulle bruke 1.time til og spise frokost på Finbakeriet.

Hvar kl.time så har ikke akkkuratt dårlig samvittighet,men skjenner at det "stikker" litt i brystet når jeg tenker på det(kanskje det som kalles dårlig samvittig het? :hmm: )

5963025[/snapback]

Hva er egentlig "hvar"? Eller "skjenner"? :ermm:

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
i dag fant jeg og faren min ut at vi skulle bruke 1.time til og spise frokost på Finbakeriet.

Hvar kl.time så har ikke akkkuratt dårlig samvittighet,men skjenner at det "stikker" litt i brystet når jeg tenker på det(kanskje det som kalles dårlig samvittig het? :hmm: )

5963025[/snapback]

Hva er egentlig "hvar"? Eller "skjenner"? :ermm:

5963092[/snapback]

Du overså en liten feil.

 

"til og spise frokost".

 

Herregud, når begynte det å hete "og"? Når stoppa de med det? Jeg VET at å-knappen finnes på tastaturet hans, fordi han skriver "å" senere i innlegget.

Lenke til kommentar

Han har oversett mer enn det. "1. time" betyr "første time", ikke "en time". "Akkkuratt" er ikke akkurat helt korrekt, det heller. Glemmer mellomrom etter komma og før parentes, og så var det "samvittig het" (som han forøvrig har skrevet riktig i linjen over).

 

Dessuten begynner han med liten bokstav, og glemmer punktum helt til slutt. Dette er feil jeg også gjør av og til, men jeg er dem bevisst når de intreffer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...