Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har lagt merke til hvor mye orddeling det er på designsiden.com? Tok dette opp i en tråd på forumet deres, men den ble jo totalt latterliggjort og slettet. :ermm:

5889337[/snapback]

Uææ, det var mye orddeling, det. Men noe slikt er jo en perfekt grunn til aldri å omgås de folkene.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Noen som har lagt merke til hvor mye orddeling det er på designsiden.com? Tok dette opp i en tråd på forumet deres, men den ble jo totalt latterliggjort og slettet. :ermm:

5889337[/snapback]

Uææ, det var mye orddeling, det. Men noe slikt er jo en perfekt grunn til aldri å omgås de folkene.

5889422[/snapback]

Man skal bestandig omgåes med sine fiender, det er da man lærer.

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke ser noen regler for at det bare er norsk grammatikk vi skal pirke på her, slenger jeg inn dette:

im a boy 13years old and like games maybe i play TOO mutch:P but its fun i like games like Rpg mmorpg simulators, i play mutch flightsimulator 2004(www.flysimkim.piczo.com) and playing online on ps2
Lenke til kommentar

Vet ikke om denne har dukket opp før:

Bruker ikke bil belte.synst det er ekkelt og ha på  :tease:  .Mitt bilbelte er og holde meg fast i rattet vist det går galt funker fint. Smalt en gang i 160 i et autovern uten bilbelte  :)  men smalt jo ikke forntmot front da, tok smellen med venster side av froten inn i autovernte.hele bilen sprakk (totalt vark).eg smalt på grunn av at det var hull i veien rett frem for en sving :/. hadde ikke det hullet vert i veien hadde eg ikke smelt. staten gjør en dårlig jobb med veiene i norge, mye farlige hull i veien.

:cry:

Lenke til kommentar
Vet ikke om denne har dukket opp før:

Bruker ikke bil belte.synst det er ekkelt og ha på  :tease:  .Mitt bilbelte er og holde meg fast i rattet vist det går galt funker fint. Smalt en gang i 160 i et autovern uten bilbelte  :)  men smalt jo ikke forntmot front da, tok smellen med venster side av froten inn i autovernte.hele bilen sprakk (totalt vark).eg smalt på grunn av at det var hull i veien rett frem for en sving :/. hadde ikke det hullet vert i veien hadde eg ikke smelt. staten gjør en dårlig jobb med veiene i norge, mye farlige hull i veien.

:cry:

5899370[/snapback]

Det er veldig rart/interessant hvordan følgende veldig ofte pleier å være bundet sammen:

o Dårlig grammatikk.

o Orddeling.

o Bryting av fartsgrensen.

o Klaging på Staten, spesielt i forbindelse med veier.

o Mangel på generell fornuft (eksempelvis motsanden mot bilbelte).

o Stemming på FrP og/eller DLF (nå kommer ikke dette frem i dette innlegget, så la oss ikke dra igang en diskusjon rundt det heller).

Heldigvis gjør punkt 5 at Darwin sakte men sikkert får ordnet opp. :)

Det burde forskes på.

Endret av gspr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...