Goscinny Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Betyr det "små, pirkete nerder"? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Betyr det "små, pirkete nerder"? 5883800[/snapback] Kanskje: Såprknreder! (fjtroen tgen.) = Språknerder! (fjorten tegn.) ? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Har alltid bare vært 7 bøker som skulle kommer. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Ole Gunnar Solskjær har i flere år hatt en slett forhold til Se og Hør. En forhold? Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 fer en doom trad tok du den? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Noen som har lagt merke til hvor mye orddeling det er på designsiden.com? Tok dette opp i en tråd på forumet deres, men den ble jo totalt latterliggjort og slettet. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Noen som har lagt merke til hvor mye orddeling det er på designsiden.com? Tok dette opp i en tråd på forumet deres, men den ble jo totalt latterliggjort og slettet. 5889337[/snapback] Uææ, det var mye orddeling, det. Men noe slikt er jo en perfekt grunn til aldri å omgås de folkene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Noen som har lagt merke til hvor mye orddeling det er på designsiden.com? Tok dette opp i en tråd på forumet deres, men den ble jo totalt latterliggjort og slettet. 5889337[/snapback] Uææ, det var mye orddeling, det. Men noe slikt er jo en perfekt grunn til aldri å omgås de folkene. 5889422[/snapback] Man skal bestandig omgåes med sine fiender, det er da man lærer. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 får lik Det skal selvfølgelig være "For lik". BAH! Lenke til kommentar
warpig Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 får lik Det skal selvfølgelig være "For lik". BAH! 5892684[/snapback] Sikker? Jeg var sikker på at det skulle være sauelik. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Liket var ille tilberedt. Jaja, det smaker sikkert godt likevel. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 stanpunktkarakteren skal være en kjønnsmesig vurdering ikke et matematisk gjennomsnitt. Jada, her gir en standpunktkarakterer utifra kjønnet. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Farge Vit ventilator Nei, jeg har ikke lett på elkjøps sider. Fant den når familien skulle se etter en ny ventilator :!: Endret 10. april 2006 av quakie Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Farge Vit ventilator Nei, jeg har ikke lett på elkjøps sider. Fant den når familien skulle se etter en ny ventilator :!: 5897328[/snapback] Da Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Fra Dagbladet: Zlatan la på seg 13 kg Mer muskler - mindre mål. Dersom han hadde visst på forhånd at målet kom til å krympe, ville han gjerne ha tenkt seg om før han la på seg 13 kg. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Siden jeg ikke ser noen regler for at det bare er norsk grammatikk vi skal pirke på her, slenger jeg inn dette: im a boy 13years old and like games maybe i play TOO mutch:P but its fun i like games like Rpg mmorpg simulators, i play mutch flightsimulator 2004(www.flysimkim.piczo.com) and playing online on ps2 Lenke til kommentar
quakie Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Farge Vit ventilator Nei, jeg har ikke lett på elkjøps sider. Fant den når familien skulle se etter en ny ventilator :!: 5897328[/snapback] Da 5897544[/snapback] Skrev den setningen på 1 minutt da. Hadde dårlig tid :!: . Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Vet ikke om denne har dukket opp før: Bruker ikke bil belte.synst det er ekkelt og ha på .Mitt bilbelte er og holde meg fast i rattet vist det går galt funker fint. Smalt en gang i 160 i et autovern uten bilbelte men smalt jo ikke forntmot front da, tok smellen med venster side av froten inn i autovernte.hele bilen sprakk (totalt vark).eg smalt på grunn av at det var hull i veien rett frem for en sving :/. hadde ikke det hullet vert i veien hadde eg ikke smelt. staten gjør en dårlig jobb med veiene i norge, mye farlige hull i veien. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Vet ikke om denne har dukket opp før: Bruker ikke bil belte.synst det er ekkelt og ha på .Mitt bilbelte er og holde meg fast i rattet vist det går galt funker fint. Smalt en gang i 160 i et autovern uten bilbelte men smalt jo ikke forntmot front da, tok smellen med venster side av froten inn i autovernte.hele bilen sprakk (totalt vark).eg smalt på grunn av at det var hull i veien rett frem for en sving :/. hadde ikke det hullet vert i veien hadde eg ikke smelt. staten gjør en dårlig jobb med veiene i norge, mye farlige hull i veien. 5899370[/snapback] Det er veldig rart/interessant hvordan følgende veldig ofte pleier å være bundet sammen: o Dårlig grammatikk. o Orddeling. o Bryting av fartsgrensen. o Klaging på Staten, spesielt i forbindelse med veier. o Mangel på generell fornuft (eksempelvis motsanden mot bilbelte). o Stemming på FrP og/eller DLF (nå kommer ikke dette frem i dette innlegget, så la oss ikke dra igang en diskusjon rundt det heller). Heldigvis gjør punkt 5 at Darwin sakte men sikkert får ordnet opp. Det burde forskes på. Endret 10. april 2006 av gspr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå