BolleKalle Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 hehe, på denne tråden bør man se over posten sin to ganger ja. Er jo rene powwowen av slike her Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 *ver snill og ver lit seriøst* "Ja, ok." Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 hehe, på denne tråden... Jaha? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Dommer Tommy Skjerven dømmer indirektef rispark til Brann på grunn av tilbakespillsregelen.– Dete r da lov å ta et frispark så fort man vil. Dete r ikkeb arep å forume tdet flyte rmed skrivefei l. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Dommer Tommy Skjerven dømmer indirektef rispark til Brann på grunn av tilbakespillsregelen.– Dete r da lov å ta et frispark så fort man vil. Dete r ikkeb arep å forume tdet flyte rmed skrivefei l. Det der ble litt motsatt da, gjorde det ikke? Vedkommende skriver forbokstaven på forrige ordet, før han/hun tar mellomrom. Skulle vi være helt presis å bruke samme "metode" som rette vedkommende brukte, ville det vært slik (tror jeg): Dete ri kkeb arep åf orumetd etf lyterm eds krivefeil. EDIT: Med andre ord har jeg utviklet et nytt språk. Endret 13. april 2004 av DevN Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Dete ri kkeb arep åf orumetd etf lyterm eds krivefeil. EDIT: Med andre ord har jeg utviklet et nytt språk. Du er ikke den første til å gjøre det her på forumet, men gratulerer! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Dete ri kkeb arep åf orumetd etf lyterm eds krivefeil. EDIT: Med andre ord har jeg utviklet et nytt språk. Du er ikke den første til å gjøre det her på forumet, men gratulerer! Vel nå skal jeg demonstrere hvor lett det er å lese en som ikke bruker tegnsettning og komma det er uleselig og umulig for enhver leser å forstå dette da mangel av kommma og punktum ødelegger setningen til de grader jeg må anstrenge meg for å skrive sånn det er helt uvant jeg klør i fingerne til å bruke tegnsetting hvordan er det å lese dette jeg synes det er umulig og irriterende til de grader sånn skriver 90% på min alder Lett å lese, eller hva? Endret 13. april 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 å enda værre e d når dæm skriv på dialækt i tillægg d blir jo bære toll syns æ hærregud korsn klare dæm å skrive sånn hær æ bruke jo flere tima på å skrive på dialækt å no e d sikkert noen or hær såm ska være på dialækt mæn såm står på bokmål jaja så får æ no bære ønske dåkker såm ska læse dettan lykke til å jesus christ d lokte matavfall hær på romme mitt æsj kan no ikke være mange såm føll me i norsk timan på skoln førr mange skriv jo sånn hær når dæm ska bruke kåmma blablabla ,blablala blablalba,blablalla åsså vidre -------------------------------------------------- Lær dere norsk bokmål, for Gud's skyld! Lenke til kommentar
Cera Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Fra posten : Spiller du Gathering (eller noe i den duren)... "en i mitt nabolag (menger jeg de selvfølgelig) han mener get ganske mye slev også eller har vi mange bra spillere i svelvik" Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 hehe, på denne tråden bør man se over posten sin to ganger ja. I alle fall hvis du skal være stor i kjeften Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 I alle fall hvis du skal være stor i kjeften Man ender ALLTID en setning med punktum, slike ferdigheter SKAL en seriøs moderator ha. Med andre ord; du er useriøs. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 I alle fall hvis du skal være stor i kjeften Man ender ALLTID en setning med punktum, slike ferdigheter SKAL en seriøs moderator ha. Med andre ord; du er useriøs. oMG EID!!!!!11 knis Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Nå tenker jeg Enden sitter hjemme foran PC'en hans og griner. Dere vet, moderatorer blir såret av slike kommentarer. Endret 13. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Nå tenker jeg Enden sitter hjemme foran PC'en hans og griner. Mens vi er i pirkehjørnet: det korrekte ordet er "PC'en sin. *knegg* Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Skal det ikke egentlig være stor bokstav etter kolon? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Nix. mmmjo, når det er en helsetning etter kolon så. Enkeltord eller leddsetning har liten. Spørs om jeg er kompetent nok til å si at det ikke er en leddsetning da. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 mmmjo, når det er en helsetning etter kolon så. Første bokstav i en setning skal ihvertfall ha stor bokstav. Selv om det er et ord du fant på selv. Pirkedjevelen infiltrerer tråden. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 D r bare DuM lizzM!11 Attack. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Nå tenker jeg Enden sitter hjemme foran PC'en hans og griner. Mens vi er i pirkehjørnet: det korrekte ordet er "PC'en sin. *knegg* Det korrekte er "PCen sin" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå