Mirann Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Denne tråden kan bli bra: Ligge til egen musikk, hvordan? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Dagbladet skriver i en overskrift i lørdagens magasinet: Alt er større i Amerika. Og på Friday's. Hva sier dere grammatikere til å starte en setning med "og"? Jeg synes det hørtes litt rart ut. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det er vel generelt dårlig å starte setningene med sideordnede konjunksjoner som "og, eller, men, for". Lenke til kommentar
quakie Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Mange ordelingsfeil i dag gitt^^ nett verk Lenke til kommentar
quakie Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 ordelingsfeil 5856680[/snapback] Hva, skrives det ikke sånn? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Nei. "Orddelingsfeil" heter det. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Nei. "Orddelingsfeil" heter det. 5856707[/snapback] Hehe ok da . Ingen er perfekte desverre. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hehe. Tenk deg om. Når du setter sammen ord og deling, detter det ikke plutselig bort en "d". Lenke til kommentar
BorN Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Kan hende han mente "(et) trådløst nettverks (sine) problemer". 5853246[/snapback] Ja, kanskje det! Denne tråden kan bli bra: Ligge til egen musikk, hvordan? 5855280[/snapback] Dette kunne nok fort blitt sjallabais! Spesielt for bokstavlige fjortiser Lenke til kommentar
BorN Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Her får dere noe å bryne dere på, hentet fra bruktmarkedet, hvor en fyr prøvde å selge en kulemus uten kule til <400kr : Person nummer 1: Hmm kansje ikke stedet og kødde med noe man skal selge tenk deg om neste gang Person nummer 2: Du sier annonsene dine er kødd greit da inrømmer du hvertfall at du er useriøs du forsøppler bruktmarkedet finn et annet sted og leke du er ikke ønsket her med køddet ditt. Selgeren: Hehe jeg beklager, skulle bare være litt tull som jeg og en kammerat fann på, trenger ikke være redd for å handle med meg fordi Person nummer 1: Og skrive at han selger en dårlig mus med fettflekker som mangler deler til 400kr er vel litt useriøst styr unna denne tullete banditten. Vi har nok idioter her på bruktmarkedet fra før kom deg vek og folkens ikke kjøp noe fra denne selgeren/hoff narren Ingen som har hørt om punktum ? ( . )Redigert: Dobbelpost - au da Endret 2. april 2006 av BorN Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Tja, etter det jeg vet så skal man ikke ha mellomrom foran spørsmålstegnet. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) ...Og etter det jeg vet, så er ikke et mellomrom før ? så farlig som å glemme . Endret 2. april 2006 av BorN Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Nei. "Orddelingsfeil" heter det. 5856707[/snapback] Hehe ok da . Ingen er perfekte desverre. 5856728[/snapback] Nei, dessverre Lenke til kommentar
BorN Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Nei. "Orddelingsfeil" heter det. 5856707[/snapback] Hehe ok da . Ingen er perfekte desverre. 5856728[/snapback] Nei, dessverre 5857386[/snapback] [perfeksjonisme] ...Kan jo fortsette med å nevne at quakie har glemt "," etter "ok" og "perfekte". [/perfeksjonisme] Endret 2. april 2006 av BorN Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Han har også glemt et komma foran "dessverre". Dette er likevel ikke det som plager meg mest med språket og diverse skrivemåter her på forumet. Hadde flere vært som deg, Quakie, hadde denne tråden vært en del kortere. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Her får dere noe å bryne dere på, hentet fra bruktmarkedet, hvor en fyr prøvde å selge en kulemus uten kule til <400kr5857139[/snapback] Jeg tror ikke det er noe problem å få under 400 kroner for den musa slik du skriver Lenke til kommentar
MRN Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 I alle år der klarte jeg ikke å få bedre enn 2 på innleveringene [om nynorsk], men bokmålen derimot klarte jeg strøkende (6 på særemnet). Så kom eksamens tiden, og jeg presterte å stå på nynorsken med 3 og strøyk på bokmåls eksamen. Jeg hadde skrevet strykende, ikke strøkende. Mulig det er dialekt...? To vanlige ord delinger. Kunne ha lagt til bindestrek hvis det er for langt ord å lese. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 RE^1: dno- admin utestæng dasset "lokummet"jeg støtter den! SKulle tro her ikke var noen admin!! Dette er får dårlig, Ta med AMEN også!! BAre usaklige småunger som har nettopp lært seg å "lese". Nammenam! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå