Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan hende han mente "(et) trådløst nettverks (sine) problemer". :D

5853246[/snapback]

Ja, kanskje det!

 

Denne tråden kan bli bra:

 

Ligge til egen musikk, hvordan?

 

:p

5855280[/snapback]

Dette kunne nok fort blitt sjallabais! Spesielt for bokstavlige fjortiser :p
Lenke til kommentar

Her får dere noe å bryne dere på, hentet fra bruktmarkedet, hvor en fyr prøvde å selge en kulemus uten kule til <400kr :

 

Person nummer 1: Hmm kansje ikke stedet og kødde med noe man skal selge tenk deg om neste gang

 

Person nummer 2: Du sier annonsene dine er kødd greit da inrømmer du hvertfall at du er useriøs du forsøppler bruktmarkedet finn et annet sted og leke du er ikke ønsket her med køddet ditt.

 

Selgeren: Hehe jeg beklager, skulle bare være litt tull som jeg og en kammerat fann på, trenger ikke være redd for å handle med meg fordi :p

 

Person nummer 1: Og skrive at han selger en dårlig mus med fettflekker som mangler deler til 400kr er vel litt useriøst styr unna denne tullete banditten. Vi har nok idioter her på bruktmarkedet fra før kom deg vek og folkens ikke kjøp noe fra denne selgeren/hoff narren

Ingen som har hørt om punktum ? ( . )

Redigert: Dobbelpost - au da :ermm:

Endret av BorN
Lenke til kommentar
Nei. "Orddelingsfeil" heter det.

5856707[/snapback]

Hehe ok da :blush: . Ingen er perfekte desverre.

5856728[/snapback]

Nei, dessverre

5857386[/snapback]

[perfeksjonisme]

...Kan jo fortsette med å nevne at quakie har glemt "," etter "ok" og "perfekte".

[/perfeksjonisme]

Endret av BorN
Lenke til kommentar
I alle år der klarte jeg ikke å få bedre enn 2 på innleveringene [om nynorsk], men bokmålen derimot klarte jeg strøkende (6 på særemnet). Så kom eksamens tiden, og jeg presterte å stå på nynorsken med 3 og strøyk på bokmåls eksamen.

 

Jeg hadde skrevet strykende, ikke strøkende. Mulig det er dialekt...?

To vanlige ord delinger. Kunne ha lagt til bindestrek hvis det er for langt ord å lese.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
RE^1: dno- admin utestæng dasset "lokummet"

jeg støtter den! SKulle tro her ikke var noen admin!! Dette er får dårlig, Ta med AMEN også!! BAre usaklige småunger som har nettopp lært seg å "lese".

 

Nammenam!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...