Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I morgen drar jeg til by`n for å  handle tur til Kina...

5780298[/snapback]

Apostrof og aksenttegn er ikke det samme.

5781826[/snapback]

 

He he. Først nå la jeg merke til at apostrof'n ligger som egen tast t.v. for "enter". I mangel på noe bedre brukte jeg aksent'n... :whistle:

Endret av Autofil
Lenke til kommentar
Skal dubegynne på sivilingeniørstudietgeofagog petroleumsteknologi vedNTNU, må dubelage deg på å pugge193 mineraler ogbergarter. Faget erabsolutt å anbefalelikevel, mener KjerstiVrålstad og Erlend Søreide.

 

LINK

 

Enten har Aftenposten ansatt en dysletiker, eller så har mellomromstasten hengt seg opp.

 

EDIT: Jeg kan iallefall ikke finne orddelingsfeil (misforstå meg rett).

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Er det mulig å komme med en liten motvekt til alt det dårlige språket i avisene?

 

Dagbladet.no kan man lese om LEGO som blir "uthengt" i en rasismekapanje. Journalisten skriver følgende:

 

Den danske regjeringen tok umiddelbart affære da plakatene ble kjent. Utenriksminister Per Stig Møller mener FN har opptrådt klosset.

 

Morsom formulering dersom den var med hensikt :)

Lenke til kommentar
Tror ikke på noen tester før det er sikklige tester ikke fake som jeg mener den der er, der er jo standard det der at det kommer flere tullete benchmarks-resultater ut, og det værste er at folk biter på det hver gang. Og de som har 7800gt,7800gtx,x1800,x1900,7900gt,7900gtx kommer til å få en fin opplevelse det er min mening da.

 

Lekkert! " :thumbup: "

Endret av OpusNR1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...